Moskvichile Ülelaadur/Turbo

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Aga olen ma sellest õigesti aru saanud, et meh. kompressorit saab paigaldada ka karburaatoriga masinale? Missugust soovitate mossele? Ja kas meh. kompressori puhul on ka surveaste vaja madalamaks saada?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ei ole vahet kuidas sa üle laed...madalam surveaste aitab detonatsiooni ära hoida
silver7
Postitusi: 72
Liitunud: 08.01.2006 20:40
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas silver7 »

Kirjutan ka enda arvamise.
Auto ehitamine ei ole lihtne.Kõik oleneb Sinu tahtmisest ja eesmärgist ,siis võimalustest ning oskustest metalli töösse.Asja ei tohi ajada keeruliseks.Kui Sul on moskvitsh siis läheb sinna ka mosse mootor,milleks on vaja midagi ümberehitada (ära sega masinal töötamist)
Kuna Sull on õppeprojekt ei ole seal vahet mis mootor.Mossel on juba madal surveaste,sellega on nagu korras.Sisselaske kollektorile vaja peale keevitada pihusti pesad vastavalt pritse tüübile mille valid -leiad.Alguseks kõlbab ka mehaaniline pritse Bosch mõnelt turbo variandilt.
Kui tahad rohkem arendada tuleks võtta õpetatav kompuuter näiteks
Molotovi arvamus. Kõige odavam asi on megasquirt ja lasta tehase sisselaske kollet natuke ümber keevitada. MS tuleb minuarust odavam ka mingi tehase ecuga möllamisest ja kraamist. Mina sain MS-i peale 2k-ga Aga noh nii see üldjuhul päris pole. Arvesta juurde veel WB ja asjad ning saad korralikult
Nii et julget pealehakkamist.
Silver
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Kusjuures tehtud see asi paar aastat tagasi, et pandud bmw1502 plokikaas mossele peale ja see hakkas vääga hästi tööle. Aga mootoril tuli keps välja 3-ndal päeval :?
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

AndresZ kirjutas:Kusjuures tehtud see asi paar aastat tagasi, et pandud bmw1502 plokikaas mossele peale ja see hakkas vääga hästi tööle. Aga mootoril tuli keps välja 3-ndal päeval :?
Pildimaterjali? Või mingit muud tõestust... muidu on seda väga raske uskuda... :roll:

Kas Ford Sierra 2.0 OHC pritsungiga annab kasutada ülerõhku (kuni 0,8 bar näiteks)? Juhtima hakkaks ilmselt Megasquirt.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Mehaaniline pritse pole küll see õige asi mis panna peale Ehitatavale autole, kuna meh. pritse ei toimi normaalselt isegi vabalthingava mootori peal. Kust tean, onupoeg sõitnud aastaid golfiga rallikrossi millel peal meh. pritse(ja põhi aeg ikka kulus pritse kruttimisele) ja ikka ei olnud õiget minekut, aga kui peale said weberid siis hoopis teine tera!
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Arvutasin, mis ma arvutasin, aga kui korralikult teha, siis raha läheb päris kõvasti, kui mootorit veel üle laadida tahaks. Odavam ja ilmselt ka lihtsam oleks mõne muu auto mootor masinale peale istutada - Nissan 200SX pealt näiteks CA18DET mootor koos turboga... :)
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Nii, tekkis küsimus, et kui hull lugu on mosse kumerate kolvidega? Soodustavad detonatsiooni, aga kui palju rõhku ei kasuta, siis ei tohiks ju probleeme olla? Ja isegi kui detonatsioon tekib tavalise kütusega, siis võib ju proovida hoopis E85. :-D

Muidugi viimase puhul tuleks päris mitu asja ära vahetada vist...

Aaa, ja mis juhtuks siis, kui kasutada kolbe, kus kumeruse sees on nõgus koht, nagu on 2141 kolvidel?
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Otsi 21406 kolvid. Need on mõeldud A76ga töötamiseks ja sestap kolb 2mm madalamal sõrme asukoha arvelt. CR 7,2 puhul on suht poogen, milline see kumerus sul seal on - ennem tuleb see detonatsioon turbomootori jaoks olematu täpsusega jagajast ja karburaatorist, kui plaanid need igandid säilitada.
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Selge, eks katsun need leida... MS hakkab ilmselt juhtima pritset ja süüdet.

Aga siis selline küsimus, et missugune tuleks turbo valida? K25 on vist overkill?
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

likoor kirjutas: Aga siis selline küsimus, et missugune tuleks turbo valida? K25 on vist overkill?
Ei.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Pole kuulnudki sellisest, küll aga T25'st, K24'st või K26'st.
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Minu viga, segamini läks... T25 mõtlesin.
m2tu
Postitusi: 15
Liitunud: 24.06.2008 22:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas m2tu »

Sa uurid juba 2 aastat mis kuidamoodi käib. Kas mingit edasiminekut ka asjas on või ongi lihtsalt foorumi projekt? Ei mõtle midagi halvasti lihtsalt küsin.
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Edasiminekut on nii palju, et olen muretsenud korraliku keevituse, millega saab juba miskit teha, mõned originaalkollektorid juurde ja korralikuma masina, mille peale ehitama hakata kogu süsteemi. Eelmine masin oli paraku põllurallikas. Sellel autol mootori sisu korda tehtud ja masinal isegi ÜV olemas - hetkel jääb asi vaba aja taha ja raha taha ka, sest koolis on ka ju vaja käia. :roll:
Vasta