Moskvichile Ülelaadur/Turbo
Kirjutan ka enda arvamise.
Auto ehitamine ei ole lihtne.Kõik oleneb Sinu tahtmisest ja eesmärgist ,siis võimalustest ning oskustest metalli töösse.Asja ei tohi ajada keeruliseks.Kui Sul on moskvitsh siis läheb sinna ka mosse mootor,milleks on vaja midagi ümberehitada (ära sega masinal töötamist)
Kuna Sull on õppeprojekt ei ole seal vahet mis mootor.Mossel on juba madal surveaste,sellega on nagu korras.Sisselaske kollektorile vaja peale keevitada pihusti pesad vastavalt pritse tüübile mille valid -leiad.Alguseks kõlbab ka mehaaniline pritse Bosch mõnelt turbo variandilt.
Kui tahad rohkem arendada tuleks võtta õpetatav kompuuter näiteks
Molotovi arvamus. Kõige odavam asi on megasquirt ja lasta tehase sisselaske kollet natuke ümber keevitada. MS tuleb minuarust odavam ka mingi tehase ecuga möllamisest ja kraamist. Mina sain MS-i peale 2k-ga Aga noh nii see üldjuhul päris pole. Arvesta juurde veel WB ja asjad ning saad korralikult
Nii et julget pealehakkamist.
Silver
Auto ehitamine ei ole lihtne.Kõik oleneb Sinu tahtmisest ja eesmärgist ,siis võimalustest ning oskustest metalli töösse.Asja ei tohi ajada keeruliseks.Kui Sul on moskvitsh siis läheb sinna ka mosse mootor,milleks on vaja midagi ümberehitada (ära sega masinal töötamist)
Kuna Sull on õppeprojekt ei ole seal vahet mis mootor.Mossel on juba madal surveaste,sellega on nagu korras.Sisselaske kollektorile vaja peale keevitada pihusti pesad vastavalt pritse tüübile mille valid -leiad.Alguseks kõlbab ka mehaaniline pritse Bosch mõnelt turbo variandilt.
Kui tahad rohkem arendada tuleks võtta õpetatav kompuuter näiteks
Molotovi arvamus. Kõige odavam asi on megasquirt ja lasta tehase sisselaske kollet natuke ümber keevitada. MS tuleb minuarust odavam ka mingi tehase ecuga möllamisest ja kraamist. Mina sain MS-i peale 2k-ga Aga noh nii see üldjuhul päris pole. Arvesta juurde veel WB ja asjad ning saad korralikult
Nii et julget pealehakkamist.
Silver
Kusjuures tehtud see asi paar aastat tagasi, et pandud bmw1502 plokikaas mossele peale ja see hakkas vääga hästi tööle. Aga mootoril tuli keps välja 3-ndal päeval 

Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Pildimaterjali? Või mingit muud tõestust... muidu on seda väga raske uskuda...AndresZ kirjutas:Kusjuures tehtud see asi paar aastat tagasi, et pandud bmw1502 plokikaas mossele peale ja see hakkas vääga hästi tööle. Aga mootoril tuli keps välja 3-ndal päeval

Kas Ford Sierra 2.0 OHC pritsungiga annab kasutada ülerõhku (kuni 0,8 bar näiteks)? Juhtima hakkaks ilmselt Megasquirt.
Mehaaniline pritse pole küll see õige asi mis panna peale Ehitatavale autole, kuna meh. pritse ei toimi normaalselt isegi vabalthingava mootori peal. Kust tean, onupoeg sõitnud aastaid golfiga rallikrossi millel peal meh. pritse(ja põhi aeg ikka kulus pritse kruttimisele) ja ikka ei olnud õiget minekut, aga kui peale said weberid siis hoopis teine tera!
Nii, tekkis küsimus, et kui hull lugu on mosse kumerate kolvidega? Soodustavad detonatsiooni, aga kui palju rõhku ei kasuta, siis ei tohiks ju probleeme olla? Ja isegi kui detonatsioon tekib tavalise kütusega, siis võib ju proovida hoopis E85.
Muidugi viimase puhul tuleks päris mitu asja ära vahetada vist...
Aaa, ja mis juhtuks siis, kui kasutada kolbe, kus kumeruse sees on nõgus koht, nagu on 2141 kolvidel?

Muidugi viimase puhul tuleks päris mitu asja ära vahetada vist...
Aaa, ja mis juhtuks siis, kui kasutada kolbe, kus kumeruse sees on nõgus koht, nagu on 2141 kolvidel?
Edasiminekut on nii palju, et olen muretsenud korraliku keevituse, millega saab juba miskit teha, mõned originaalkollektorid juurde ja korralikuma masina, mille peale ehitama hakata kogu süsteemi. Eelmine masin oli paraku põllurallikas. Sellel autol mootori sisu korda tehtud ja masinal isegi ÜV olemas - hetkel jääb asi vaba aja taha ja raha taha ka, sest koolis on ka ju vaja käia. 
