2. leht 3-st
Postitatud: 20.11.2006 10:49
Postitas Mihkel
NB lambda näitab nii õigesti kui ta oskab.
Ehk siis näitab ta kõrvalekallet ideaalpõlemisest.
Kui sa loodad, et selle kella järgi saad oma turbotatud mootorit seadistada, siis selle võid ära unustada.
Postitatud: 20.11.2006 10:54
Postitas mihkelm
ok. eks näis mis saab ja kas üldse saab!
Postitatud: 05.01.2007 0:08
Postitas renejo
Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?
Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Postitatud: 05.01.2007 0:55
Postitas ranz
renejo kirjutas:Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?
Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Segukell peab peale natukest soojenemist hakkama liikuma pidevalt ülesse alla (0-0,7V). Kuna sinu kell näitab ainult suht üht tulukest ning liigub vaid ühe ühiku võrra on lambda oma elu lihtsalt ära elanud.
Postitatud: 06.01.2007 11:46
Postitas renejo
ranz kirjutas:renejo kirjutas:Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?
Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Segukell peab peale natukest soojenemist hakkama liikuma pidevalt ülesse alla (0-0,7V). Kuna sinu kell näitab ainult suht üht tulukest ning liigub vaid ühe ühiku võrra on lambda oma elu lihtsalt ära elanud.
Uus lambda küljes (universaal) ja nüüd näitab segukell tõesti teistmoodi kui enne. Rahulikul sõidul ja kohapeal seistes liigub edasi tagasi rohelises ja kollases alas. Andes gaasi siis läheb rohelisse alasse ja kui lasta gaas maha siis tõmbab kollasesse alasse. Tundub et töötab nii nagu peab.
Siia juurde ka küsimus - kas uue labda paigaldamisel peaks mul nüüd ka küttekulu muutuma?
Postitatud: 06.01.2007 14:54
Postitas Mihkel
Vähenema peaks ja suht tuntavalt isegi.
Ajule võid reseti ka igaks juhuks teha (aku juhe maha 10min on kõige kergem).
Või siis VAG-COM. Ma ei tea peast, kas uuematel VW-del unustab akujuhtmega veakoodid ära.
tekkis uus küsimus?
Postitatud: 22.01.2007 21:30
Postitas mihkelm
küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?
Re: tekkis uus küsimus?
Postitatud: 23.01.2007 11:23
Postitas ranz
mihkelm kirjutas:küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?
Kui asi ainult miinustes siis ongi ta sul ikka ja veel vabalthingav :P turbo tähendab siiski ülerõhu surumist mootorisse (loomulikult kiirendamisel ainult, niisama koha peal ja cruisides on ta miinustes). Kuhu, mille vahele ja kuidas sul see rõhukell sinna ühendatatud on?
Re: tekkis uus küsimus?
Postitatud: 23.01.2007 12:12
Postitas cartman
mihkelm kirjutas:küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?
. kui am su jutule õieti pihta saan siis mul oli sama jama. seier liikus vavaliselt, selle põhjusex oli see et millegipääst oli voolik mis kella sisse tuleb salongi ja mootoriruumi seina juurest kokku sulanud
Postitatud: 23.01.2007 15:43
Postitas mihkelm
hmm.. ühesõnaga siis ei lase mul ka korralikult läbi. ok vaatan mis teha annab.
Postitatud: 30.01.2007 15:58
Postitas mihkelm
ei hakanud ikka tööle.
Postitatud: 30.01.2007 16:02
Postitas ranz
mihkelm kirjutas:ei hakanud ikka tööle.
Küsin siis uuesti, kuhu, mille vahele ja kuidas see kell sul sinna ühendatud on? Paar pilti ei teeks ka paha.
Postitatud: 30.01.2007 17:39
Postitas mihkelm

keeruline seletada kohe.. nii kõigepealt siis on see kolmik üleminek või mis see on mis kellaga kaasas oli.. nii sealt siis üks voolik läheb bow-i teine läheb kella taha ja kolmas läheb mootori vaakumisse. ma ise usun et kõik õieti ühendatud.
Postitatud: 30.01.2007 18:09
Postitas junsu
sellel kolmikul,mis kellaga kaasas on,on nn "düüs" selles otsas,mis kella külge läheb.vbl see vigane.pane suvaline kolmik,vaata mis teeb

Postitatud: 30.01.2007 20:04
Postitas cartman
kas yldse ei tööta w? puhu vooliku otsast ja vaata kas kell reageerib yldse