K:kuidas paigaldada küttesegu kella?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

NB lambda näitab nii õigesti kui ta oskab.
Ehk siis näitab ta kõrvalekallet ideaalpõlemisest.

Kui sa loodad, et selle kella järgi saad oma turbotatud mootorit seadistada, siis selle võid ära unustada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

ok. eks näis mis saab ja kas üldse saab!
renejo
Postitusi: 9
Liitunud: 04.01.2007 12:21
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas renejo »

Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?

Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Sinine turboaparaat
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

renejo kirjutas:Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?

Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Segukell peab peale natukest soojenemist hakkama liikuma pidevalt ülesse alla (0-0,7V). Kuna sinu kell näitab ainult suht üht tulukest ning liigub vaid ühe ühiku võrra on lambda oma elu lihtsalt ära elanud.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
renejo
Postitusi: 9
Liitunud: 04.01.2007 12:21
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas renejo »

ranz kirjutas:
renejo kirjutas:Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?

Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Segukell peab peale natukest soojenemist hakkama liikuma pidevalt ülesse alla (0-0,7V). Kuna sinu kell näitab ainult suht üht tulukest ning liigub vaid ühe ühiku võrra on lambda oma elu lihtsalt ära elanud.
Uus lambda küljes (universaal) ja nüüd näitab segukell tõesti teistmoodi kui enne. Rahulikul sõidul ja kohapeal seistes liigub edasi tagasi rohelises ja kollases alas. Andes gaasi siis läheb rohelisse alasse ja kui lasta gaas maha siis tõmbab kollasesse alasse. Tundub et töötab nii nagu peab.

Siia juurde ka küsimus - kas uue labda paigaldamisel peaks mul nüüd ka küttekulu muutuma?
Sinine turboaparaat
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vähenema peaks ja suht tuntavalt isegi.

Ajule võid reseti ka igaks juhuks teha (aku juhe maha 10min on kõige kergem).
Või siis VAG-COM. Ma ei tea peast, kas uuematel VW-del unustab akujuhtmega veakoodid ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

tekkis uus küsimus?

Postitus Postitas mihkelm »

küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: tekkis uus küsimus?

Postitus Postitas ranz »

mihkelm kirjutas:küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?
Kui asi ainult miinustes siis ongi ta sul ikka ja veel vabalthingav :P turbo tähendab siiski ülerõhu surumist mootorisse (loomulikult kiirendamisel ainult, niisama koha peal ja cruisides on ta miinustes). Kuhu, mille vahele ja kuidas sul see rõhukell sinna ühendatatud on?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Re: tekkis uus küsimus?

Postitus Postitas cartman »

mihkelm kirjutas:küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?
. kui am su jutule õieti pihta saan siis mul oli sama jama. seier liikus vavaliselt, selle põhjusex oli see et millegipääst oli voolik mis kella sisse tuleb salongi ja mootoriruumi seina juurest kokku sulanud
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

hmm.. ühesõnaga siis ei lase mul ka korralikult läbi. ok vaatan mis teha annab.
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

ei hakanud ikka tööle.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

mihkelm kirjutas:ei hakanud ikka tööle.
Küsin siis uuesti, kuhu, mille vahele ja kuidas see kell sul sinna ühendatud on? Paar pilti ei teeks ka paha.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

:oops: keeruline seletada kohe.. nii kõigepealt siis on see kolmik üleminek või mis see on mis kellaga kaasas oli.. nii sealt siis üks voolik läheb bow-i teine läheb kella taha ja kolmas läheb mootori vaakumisse. ma ise usun et kõik õieti ühendatud.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

sellel kolmikul,mis kellaga kaasas on,on nn "düüs" selles otsas,mis kella külge läheb.vbl see vigane.pane suvaline kolmik,vaata mis teeb :)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

kas yldse ei tööta w? puhu vooliku otsast ja vaata kas kell reageerib yldse
Vasta