K:kuidas paigaldada küttesegu kella?
NB lambda näitab nii õigesti kui ta oskab.
Ehk siis näitab ta kõrvalekallet ideaalpõlemisest.
Kui sa loodad, et selle kella järgi saad oma turbotatud mootorit seadistada, siis selle võid ära unustada.
Ehk siis näitab ta kõrvalekallet ideaalpõlemisest.
Kui sa loodad, et selle kella järgi saad oma turbotatud mootorit seadistada, siis selle võid ära unustada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?
Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Sinine turboaparaat
Segukell peab peale natukest soojenemist hakkama liikuma pidevalt ülesse alla (0-0,7V). Kuna sinu kell näitab ainult suht üht tulukest ning liigub vaid ühe ühiku võrra on lambda oma elu lihtsalt ära elanud.renejo kirjutas:Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?
Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Uus lambda küljes (universaal) ja nüüd näitab segukell tõesti teistmoodi kui enne. Rahulikul sõidul ja kohapeal seistes liigub edasi tagasi rohelises ja kollases alas. Andes gaasi siis läheb rohelisse alasse ja kui lasta gaas maha siis tõmbab kollasesse alasse. Tundub et töötab nii nagu peab.ranz kirjutas:Segukell peab peale natukest soojenemist hakkama liikuma pidevalt ülesse alla (0-0,7V). Kuna sinu kell näitab ainult suht üht tulukest ning liigub vaid ühe ühiku võrra on lambda oma elu lihtsalt ära elanud.renejo kirjutas:Kas segukella näit peaks sõitmisel muutuma või peaks see olema koguaeg üks?
Autoks on Golf 4 1,8T mootoriga. Kui auto käima panna siis pillub näitu rohelise ja kollase ala vahel ja kui mootor on käinud umbes minuti (lambda andur soojenenud) siis jääb pidama ühe kohapeale kollasesse alasse ja sealt ta eriti ei liigu. Kui liigub siis ühe väikese ühiku võrra.
Siia juurde ka küsimus - kas uue labda paigaldamisel peaks mul nüüd ka küttekulu muutuma?
Sinine turboaparaat
Vähenema peaks ja suht tuntavalt isegi.
Ajule võid reseti ka igaks juhuks teha (aku juhe maha 10min on kõige kergem).
Või siis VAG-COM. Ma ei tea peast, kas uuematel VW-del unustab akujuhtmega veakoodid ära.
Ajule võid reseti ka igaks juhuks teha (aku juhe maha 10min on kõige kergem).
Või siis VAG-COM. Ma ei tea peast, kas uuematel VW-del unustab akujuhtmega veakoodid ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tekkis uus küsimus?
küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?
Re: tekkis uus küsimus?
Kui asi ainult miinustes siis ongi ta sul ikka ja veel vabalthingav :P turbo tähendab siiski ülerõhu surumist mootorisse (loomulikult kiirendamisel ainult, niisama koha peal ja cruisides on ta miinustes). Kuhu, mille vahele ja kuidas sul see rõhukell sinna ühendatatud on?mihkelm kirjutas:küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Re: tekkis uus küsimus?
. kui am su jutule õieti pihta saan siis mul oli sama jama. seier liikus vavaliselt, selle põhjusex oli see et millegipääst oli voolik mis kella sisse tuleb salongi ja mootoriruumi seina juurest kokku sulanudmihkelm kirjutas:küsimus järgmine et boosti kella seier liigub ainult miinustesse või vaakumisse ja sedagi väga aeglaselt? kõik muidu peaks õieti ühendatud olema. äkki viga selles et auto on vabalthingavast tehtud turboks?