2. leht 2-st

Re: oehh

Postitatud: 24.10.2006 22:21
Postitas robi
Respeckt kirjutas:Ma loodan siiralt ,,et sa aru ei saanud et se pärani lahti oli,,vaid ikka lukust lahti
seda ma ju räägingi,et,kui ta on "irvakil"ei ole ka tuule survet seal taga otsapeal.Vaata mis asendis on tiib :!:

Postitatud: 25.10.2006 9:59
Postitas Ar21
Vormelitel katsetatakse neid aerodünaamikavärke kümnete ja sadade tundide kaupa tuuletunnelites enne, kui saadakse üldiselt sobiv varjant, millel siis mingis ulatuses reguleerimisvõimalused.
Selline tiib peab auto üldise aerodünaamikaga kokku minema. Kui seda ei ole võib teda reguleerida kuidas iganes, õieti tööle ta ei hakka.
Kasvõi ainuüksi tema kinnituskaugusest ning "riiuli" kõrgusest sõltud arvatavasti ühte-teist.
Mul puudub samuti usk mingite suvaliselt peale istutatud tagatiibade juhitavust oluliselt parandavasse mõjusse. Tänavaautole pole seda tegelikult eriti millekski vaja. Teine asi oleks autodega, millega pidevalt sõidetakse kiirustega üle 200. See oleks n.ö. viimane lihv autole, mille juhitavuse koha pealt juba kõik muu ja olulisem tehtud.

terv

Postitatud: 25.10.2006 17:25
Postitas Respeckt
Eks sedap minagi siin soovin selgelks teha!!!! :lol:

Postitatud: 25.10.2006 20:09
Postitas Robo
Maailmaparandajad :-D :-D :-D

Postitatud: 26.10.2006 14:29
Postitas Ar21
Jah, võib tunduda irisemisena, aga väike põhjendus minu arvamusele.
Lugenud, et Porche 911 turbol tõuseb tagatiib ülesse 120 km/h pealt ja siis avaldas ta tagaotsale surujõudu midagi 20-40 kg, täpselt kahjuks ei mäleta. Nii, et teeb sama välja 120-ga sõites, kui pakiruumis on mõnekümnekilone lisaraskus. Kiiruse suurenedes see surujõud muidugi kasvab, eeldusel, et tiib üldse õieti töötab.

Postitatud: 26.10.2006 15:09
Postitas henri
Ar21 kirjutas: Nii, et teeb sama välja 120-ga sõites, kui pakiruumis on mõnekümnekilone lisaraskus.
Mnjah aga üks erinevus ikkagi on, auto mass on sama, survejõud millega rehve vastu teepinda surutakse on suurenenud. Ma arvan et kõik teavad mida lisa kilogramm auto kiirendusega teeb. Kuid kehva tiiva puhul on drag (tuuletakistus) see kõige suurem vaenlane.

terv

Postitatud: 26.10.2006 17:59
Postitas Respeckt
Ei ole maailmaparandajad!!!!!!Lihtsalt teema!!!et kas sellest tiivast ikka on kasu

Re: terv

Postitatud: 26.10.2006 21:26
Postitas robi
Respeckt kirjutas:Ei ole maailmaparandajad!!!!!!Lihtsalt teema!!!et kas sellest tiivast ikka on kasu
Mis siin ikka teematada :arrow: Sebi kuskilt "tuuletunnel" ja proovime järgi :-D

Postitatud: 27.10.2006 3:10
Postitas Priit
IMHO ei anna see tiib peale välimuse rikkumise su autole midagi juurde ;)

Postitatud: 27.10.2006 8:11
Postitas Marko_N
räägiks nüüd veel 7 lehekülge seda tiiva juttu.

Postitatud: 27.10.2006 11:33
Postitas robi
Kui "tiivaga" teema ennast ammendab,siis saame ju arutada teemal: "MOMO" rool läbimõõduga 320mm...... :lol:

Postitatud: 20.11.2006 22:05
Postitas robi
Asi müügis :!: :!: :!: HIND:36000eek EI TINGI :!: :!: :arrow: :!: KIIRE

Postitatud: 20.12.2006 13:20
Postitas Red
Asi vist müüdud ;)

Postitatud: 20.12.2006 15:35
Postitas junsu
Red kirjutas:Asi vist müüdud ;)
kas sulle :p

Postitatud: 20.12.2006 16:36
Postitas Red
Thx God mitte :)