2. leht 3-st

Postitatud: 09.11.2008 14:42
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Mis mõttega te üldse 9.2:1 surveastmega mootori kolbe maha treite?
Loodate, et mootor ka ilma seadistuseta töötab madalama surveastmega?
Pigem ,et originaal sisuga natuke rohem rõhku kannataks?

Postitatud: 09.11.2008 15:06
Postitas Mihkel
Ma ei tea, mul 9.7 surveaste, 0.9bar rõhku ja no problem.
Surveaste pigem detonatsioonikindluse jaoks madal mitte rõhu jaoks.

Postitatud: 09.11.2008 17:32
Postitas jeff01
Kui inimene tahab surveastet madaldada siis las ta teeb seda :) Põlemiskambrid lihtsalt on nii erinevad ja on ka mootoreid üle 11 kandis surveastmega üle laetud aga se pole ju reegel.
Olgugi, et 7 kanti srveastmed on jäänud 20a taha mil autodel puudus korralik küttesüsteem ja ka bensiin oli madalama oktaanarvuga. Minu järele tehtud mootor oli koopiaks mootorile mis reaalselt ringi sõitis kuni 1,4 bariga mis tootis umbes 250hp väga lihtsalt modifitseeritud osadega.
Ühes ääres on c20ne-l umbes 3mm süvend umbes 3 cm läbimõõduga (Mõõdud on umbes pandud) ja treisin nii et tera sätiti tollesse alasse kuhu nõgusus jäi ja keerati siis sügavust kuni hakkas nõgusa osa pinnalt tahma kraapima.....välisäärest kuni originaal nõgususe välisääreni. Kolvid tuleks muidugi pärast pealt ära poleerida.

Postitatud: 09.11.2008 17:37
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Ma ei tea, mul 9.7 surveaste, 0.9bar rõhku ja no problem.
Surveaste pigem detonatsioonikindluse jaoks madal mitte rõhu jaoks.
Eks muidugi detaonatsioonikindluse pärast kah.
Sellisel programmil nagu "Turbocalc" on olemas selline kalkulaator nagu "Turbo Comp Raito" , seal saab arvutada, palju on erineva rõhuga sruveaste boosti ajal. ("Compression Raito Under Boost", seal ka "Recommended Fuel Octane)

See kõik ongi detonatsioonikindluse jaoks, aga kui ongi kindlam, et detonatsiooni ei teki siis võibki rõhku tõsta ju (kui muidugi kolvid/kepsud iseenesest kannatavad)

Või olen ma millestki väga valesti aru saanud?

Postitatud: 09.11.2008 20:01
Postitas Mihkel
Kui palju hobujõude sa loodad nende stock juppidega siis välja pigistada?
Ma lihtsalt ei leia praegu põhjust, miks seda C20NE mootorit esialgu üldse stockist erinevaks näppida sisu poolest.
Asi võiks ka nagu originaal surveastmega 0.5-1bar ära kannatada mis detonatsiooni puudutab.

Postitatud: 09.11.2008 20:36
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:Kui palju hobujõude sa loodad nende stock juppidega siis välja pigistada?
Ma lihtsalt ei leia praegu põhjust, miks seda C20NE mootorit esialgu üldse stockist erinevaks näppida sisu poolest.
Asi võiks ka nagu originaal surveastmega 0.5-1bar ära kannatada mis detonatsiooni puudutab.
Ega mingedi hj numberid ei ajagi taga, plaanis oleks umber 0.5-0.6 bari sisse lasta.

See on küll offtopic, aga küsiks, millal peaks Garreti GT17 taha tulema? (c20ne mootoriga siis)
Hetkel on niimodi, et 1 käigu lõpus tuleb vaakumist välja, ja kinnise wg on teise käigu lõpus rõhk 1bar (acutaator on liiga tugev, ei tee wg lahti) Ja koguaeg lahtise wg on sama lugu, vaakumist tuleb esimese käigu lõpus välja (võis siis hästi vähe hiljem kui kinnise wg) ja teise käigu lõpus on rõhk 0.5/0.6bari. Pole veel eriti proovinud, seega ei oska öelda mis rõhk teeb lahtise wg kolmandal käigul, aga arvatavasti tõuseb veel.
Nüüd ongi probleem selles, et wg ei lase piisavalt gaase läbi. Mis lahendused oleksid võimalikud peale välise wg-i?

Postitatud: 09.11.2008 20:39
Postitas Mihkel
Miks sa siis kolbide treimisega üldse aega raiskad?

Elu on näidanud, et kõige paremini kestavad need stock mootorid millele Eestis "meistrimehed"
oma käsi külge pole veel pannud ehk siis tehasekonditsioonis mootorid.

Postitatud: 10.11.2008 12:31
Postitas taxu
Hetkel on niimodi, et 1 käigu lõpus tuleb vaakumist välja, ja kinnise wg on teise käigu lõpus rõhk 1bar
Misajast sõltub rõhk käigust? Põlemisgaaside hulgast ikka, ehk siis koormusest ja pööretest. Sul ilmselt mingi uimane rõhukell lihtsalt. Esimene käik saab nii ruttu läbi et ei jõua reageerida. Enda originaal samasugune. Tuleb korralikumaga mõõta kui mingit asist infot tahad.

Postitatud: 10.11.2008 12:54
Postitas Mihkel
No kui sa selle kolle disaini näeksid, siis hakkaksid oma füüsikalisi teadmisi ümber mõtlema :-D
Spool-up killer on selle asja nimi.

Postitatud: 10.11.2008 14:50
Postitas taxu
:-D
Ma arvan et siiski kell on ainus mis NIIIIsuure lag-i suudab tekitada.

Postitatud: 10.11.2008 14:53
Postitas Mihkel
Kodus kostitan ehk ühe uduse pildiga mille sain antud kollest.
Ning ühest foorumist saaks veel paar pilti, millega paljudel inimestel ööuni ära ajada.

Postitatud: 10.11.2008 16:18
Postitas Robo
Näitta palun :-D :-D Kvaliteethuumor kulub ikka marjaks ära. :lol:

Postitatud: 10.11.2008 18:59
Postitas Mihkel
Head unetut ööd teile (esimene siis kolle antud C20NE mootoril):
Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 10.11.2008 19:11
Postitas ziim
Päris head kärakad :badgrin:

Postitatud: 10.11.2008 19:17
Postitas cthen
[img=http://img293.imageshack.us/img293/8339/kollektor2ir9.th.jpg][img=http://img293.imageshack.us/images/thpix.gif]

Panen ise ka siis veel ühe pildi.

Ehk leidub inimest kes oleks nõus tegema vähe korralikuma kolle?