Kolbide treimine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:Mis mõttega te üldse 9.2:1 surveastmega mootori kolbe maha treite?
Loodate, et mootor ka ilma seadistuseta töötab madalama surveastmega?
Pigem ,et originaal sisuga natuke rohem rõhku kannataks?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma ei tea, mul 9.7 surveaste, 0.9bar rõhku ja no problem.
Surveaste pigem detonatsioonikindluse jaoks madal mitte rõhu jaoks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kui inimene tahab surveastet madaldada siis las ta teeb seda :) Põlemiskambrid lihtsalt on nii erinevad ja on ka mootoreid üle 11 kandis surveastmega üle laetud aga se pole ju reegel.
Olgugi, et 7 kanti srveastmed on jäänud 20a taha mil autodel puudus korralik küttesüsteem ja ka bensiin oli madalama oktaanarvuga. Minu järele tehtud mootor oli koopiaks mootorile mis reaalselt ringi sõitis kuni 1,4 bariga mis tootis umbes 250hp väga lihtsalt modifitseeritud osadega.
Ühes ääres on c20ne-l umbes 3mm süvend umbes 3 cm läbimõõduga (Mõõdud on umbes pandud) ja treisin nii et tera sätiti tollesse alasse kuhu nõgusus jäi ja keerati siis sügavust kuni hakkas nõgusa osa pinnalt tahma kraapima.....välisäärest kuni originaal nõgususe välisääreni. Kolvid tuleks muidugi pärast pealt ära poleerida.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:Ma ei tea, mul 9.7 surveaste, 0.9bar rõhku ja no problem.
Surveaste pigem detonatsioonikindluse jaoks madal mitte rõhu jaoks.
Eks muidugi detaonatsioonikindluse pärast kah.
Sellisel programmil nagu "Turbocalc" on olemas selline kalkulaator nagu "Turbo Comp Raito" , seal saab arvutada, palju on erineva rõhuga sruveaste boosti ajal. ("Compression Raito Under Boost", seal ka "Recommended Fuel Octane)

See kõik ongi detonatsioonikindluse jaoks, aga kui ongi kindlam, et detonatsiooni ei teki siis võibki rõhku tõsta ju (kui muidugi kolvid/kepsud iseenesest kannatavad)

Või olen ma millestki väga valesti aru saanud?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui palju hobujõude sa loodad nende stock juppidega siis välja pigistada?
Ma lihtsalt ei leia praegu põhjust, miks seda C20NE mootorit esialgu üldse stockist erinevaks näppida sisu poolest.
Asi võiks ka nagu originaal surveastmega 0.5-1bar ära kannatada mis detonatsiooni puudutab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mihkel kirjutas:Kui palju hobujõude sa loodad nende stock juppidega siis välja pigistada?
Ma lihtsalt ei leia praegu põhjust, miks seda C20NE mootorit esialgu üldse stockist erinevaks näppida sisu poolest.
Asi võiks ka nagu originaal surveastmega 0.5-1bar ära kannatada mis detonatsiooni puudutab.
Ega mingedi hj numberid ei ajagi taga, plaanis oleks umber 0.5-0.6 bari sisse lasta.

See on küll offtopic, aga küsiks, millal peaks Garreti GT17 taha tulema? (c20ne mootoriga siis)
Hetkel on niimodi, et 1 käigu lõpus tuleb vaakumist välja, ja kinnise wg on teise käigu lõpus rõhk 1bar (acutaator on liiga tugev, ei tee wg lahti) Ja koguaeg lahtise wg on sama lugu, vaakumist tuleb esimese käigu lõpus välja (võis siis hästi vähe hiljem kui kinnise wg) ja teise käigu lõpus on rõhk 0.5/0.6bari. Pole veel eriti proovinud, seega ei oska öelda mis rõhk teeb lahtise wg kolmandal käigul, aga arvatavasti tõuseb veel.
Nüüd ongi probleem selles, et wg ei lase piisavalt gaase läbi. Mis lahendused oleksid võimalikud peale välise wg-i?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miks sa siis kolbide treimisega üldse aega raiskad?

Elu on näidanud, et kõige paremini kestavad need stock mootorid millele Eestis "meistrimehed"
oma käsi külge pole veel pannud ehk siis tehasekonditsioonis mootorid.
Viimati muutis Mihkel, 09.11.2008 23:45, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Hetkel on niimodi, et 1 käigu lõpus tuleb vaakumist välja, ja kinnise wg on teise käigu lõpus rõhk 1bar
Misajast sõltub rõhk käigust? Põlemisgaaside hulgast ikka, ehk siis koormusest ja pööretest. Sul ilmselt mingi uimane rõhukell lihtsalt. Esimene käik saab nii ruttu läbi et ei jõua reageerida. Enda originaal samasugune. Tuleb korralikumaga mõõta kui mingit asist infot tahad.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No kui sa selle kolle disaini näeksid, siis hakkaksid oma füüsikalisi teadmisi ümber mõtlema :-D
Spool-up killer on selle asja nimi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

:-D
Ma arvan et siiski kell on ainus mis NIIIIsuure lag-i suudab tekitada.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kodus kostitan ehk ühe uduse pildiga mille sain antud kollest.
Ning ühest foorumist saaks veel paar pilti, millega paljudel inimestel ööuni ära ajada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Näitta palun :-D :-D Kvaliteethuumor kulub ikka marjaks ära. :lol:
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Head unetut ööd teile (esimene siis kolle antud C20NE mootoril):
Pilt Pilt Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ziim
Postitusi: 47
Liitunud: 05.04.2007 9:12
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ziim »

Päris head kärakad :badgrin:
Treimis- ja freesimistööd
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

[img=http://img293.imageshack.us/img293/8339/kollektor2ir9.th.jpg][img=http://img293.imageshack.us/images/thpix.gif]

Panen ise ka siis veel ühe pildi.

Ehk leidub inimest kes oleks nõus tegema vähe korralikuma kolle?
Vasta