Pigem ,et originaal sisuga natuke rohem rõhku kannataks?Mihkel kirjutas:Mis mõttega te üldse 9.2:1 surveastmega mootori kolbe maha treite?
Loodate, et mootor ka ilma seadistuseta töötab madalama surveastmega?
Kolbide treimine
Ma ei tea, mul 9.7 surveaste, 0.9bar rõhku ja no problem.
Surveaste pigem detonatsioonikindluse jaoks madal mitte rõhu jaoks.
Surveaste pigem detonatsioonikindluse jaoks madal mitte rõhu jaoks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui inimene tahab surveastet madaldada siis las ta teeb seda
Põlemiskambrid lihtsalt on nii erinevad ja on ka mootoreid üle 11 kandis surveastmega üle laetud aga se pole ju reegel.
Olgugi, et 7 kanti srveastmed on jäänud 20a taha mil autodel puudus korralik küttesüsteem ja ka bensiin oli madalama oktaanarvuga. Minu järele tehtud mootor oli koopiaks mootorile mis reaalselt ringi sõitis kuni 1,4 bariga mis tootis umbes 250hp väga lihtsalt modifitseeritud osadega.
Ühes ääres on c20ne-l umbes 3mm süvend umbes 3 cm läbimõõduga (Mõõdud on umbes pandud) ja treisin nii et tera sätiti tollesse alasse kuhu nõgusus jäi ja keerati siis sügavust kuni hakkas nõgusa osa pinnalt tahma kraapima.....välisäärest kuni originaal nõgususe välisääreni. Kolvid tuleks muidugi pärast pealt ära poleerida.

Olgugi, et 7 kanti srveastmed on jäänud 20a taha mil autodel puudus korralik küttesüsteem ja ka bensiin oli madalama oktaanarvuga. Minu järele tehtud mootor oli koopiaks mootorile mis reaalselt ringi sõitis kuni 1,4 bariga mis tootis umbes 250hp väga lihtsalt modifitseeritud osadega.
Ühes ääres on c20ne-l umbes 3mm süvend umbes 3 cm läbimõõduga (Mõõdud on umbes pandud) ja treisin nii et tera sätiti tollesse alasse kuhu nõgusus jäi ja keerati siis sügavust kuni hakkas nõgusa osa pinnalt tahma kraapima.....välisäärest kuni originaal nõgususe välisääreni. Kolvid tuleks muidugi pärast pealt ära poleerida.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Eks muidugi detaonatsioonikindluse pärast kah.Mihkel kirjutas:Ma ei tea, mul 9.7 surveaste, 0.9bar rõhku ja no problem.
Surveaste pigem detonatsioonikindluse jaoks madal mitte rõhu jaoks.
Sellisel programmil nagu "Turbocalc" on olemas selline kalkulaator nagu "Turbo Comp Raito" , seal saab arvutada, palju on erineva rõhuga sruveaste boosti ajal. ("Compression Raito Under Boost", seal ka "Recommended Fuel Octane)
See kõik ongi detonatsioonikindluse jaoks, aga kui ongi kindlam, et detonatsiooni ei teki siis võibki rõhku tõsta ju (kui muidugi kolvid/kepsud iseenesest kannatavad)
Või olen ma millestki väga valesti aru saanud?
Kui palju hobujõude sa loodad nende stock juppidega siis välja pigistada?
Ma lihtsalt ei leia praegu põhjust, miks seda C20NE mootorit esialgu üldse stockist erinevaks näppida sisu poolest.
Asi võiks ka nagu originaal surveastmega 0.5-1bar ära kannatada mis detonatsiooni puudutab.
Ma lihtsalt ei leia praegu põhjust, miks seda C20NE mootorit esialgu üldse stockist erinevaks näppida sisu poolest.
Asi võiks ka nagu originaal surveastmega 0.5-1bar ära kannatada mis detonatsiooni puudutab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ega mingedi hj numberid ei ajagi taga, plaanis oleks umber 0.5-0.6 bari sisse lasta.Mihkel kirjutas:Kui palju hobujõude sa loodad nende stock juppidega siis välja pigistada?
Ma lihtsalt ei leia praegu põhjust, miks seda C20NE mootorit esialgu üldse stockist erinevaks näppida sisu poolest.
Asi võiks ka nagu originaal surveastmega 0.5-1bar ära kannatada mis detonatsiooni puudutab.
See on küll offtopic, aga küsiks, millal peaks Garreti GT17 taha tulema? (c20ne mootoriga siis)
Hetkel on niimodi, et 1 käigu lõpus tuleb vaakumist välja, ja kinnise wg on teise käigu lõpus rõhk 1bar (acutaator on liiga tugev, ei tee wg lahti) Ja koguaeg lahtise wg on sama lugu, vaakumist tuleb esimese käigu lõpus välja (võis siis hästi vähe hiljem kui kinnise wg) ja teise käigu lõpus on rõhk 0.5/0.6bari. Pole veel eriti proovinud, seega ei oska öelda mis rõhk teeb lahtise wg kolmandal käigul, aga arvatavasti tõuseb veel.
Nüüd ongi probleem selles, et wg ei lase piisavalt gaase läbi. Mis lahendused oleksid võimalikud peale välise wg-i?
Miks sa siis kolbide treimisega üldse aega raiskad?
Elu on näidanud, et kõige paremini kestavad need stock mootorid millele Eestis "meistrimehed"
oma käsi külge pole veel pannud ehk siis tehasekonditsioonis mootorid.
Elu on näidanud, et kõige paremini kestavad need stock mootorid millele Eestis "meistrimehed"
oma käsi külge pole veel pannud ehk siis tehasekonditsioonis mootorid.
Viimati muutis Mihkel, 09.11.2008 23:45, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Misajast sõltub rõhk käigust? Põlemisgaaside hulgast ikka, ehk siis koormusest ja pööretest. Sul ilmselt mingi uimane rõhukell lihtsalt. Esimene käik saab nii ruttu läbi et ei jõua reageerida. Enda originaal samasugune. Tuleb korralikumaga mõõta kui mingit asist infot tahad.Hetkel on niimodi, et 1 käigu lõpus tuleb vaakumist välja, ja kinnise wg on teise käigu lõpus rõhk 1bar
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
No kui sa selle kolle disaini näeksid, siis hakkaksid oma füüsikalisi teadmisi ümber mõtlema 
Spool-up killer on selle asja nimi.

Spool-up killer on selle asja nimi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kodus kostitan ehk ühe uduse pildiga mille sain antud kollest.
Ning ühest foorumist saaks veel paar pilti, millega paljudel inimestel ööuni ära ajada.
Ning ühest foorumist saaks veel paar pilti, millega paljudel inimestel ööuni ära ajada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
[img=http://img293.imageshack.us/img293/8339/kollektor2ir9.th.jpg][img=http://img293.imageshack.us/images/thpix.gif]
Panen ise ka siis veel ühe pildi.
Ehk leidub inimest kes oleks nõus tegema vähe korralikuma kolle?
Panen ise ka siis veel ühe pildi.
Ehk leidub inimest kes oleks nõus tegema vähe korralikuma kolle?