osa sellest jutust ei käi ainult vemsi kohta vaid on elementaarne iga juhtmestiku tegemisel
ntx: "Mida vaja:
Kindlasti normaalne kolb ja korralik tina
Korralikud juhtme otsa tangid (pihustite ja lambda klemmidega läheb muidu raskeks) "
lisaks termorüü ja kas riidest- või plastrüü juhtmete katmiseks-mina eelistan plastrüüd..näeb parem välja ja kaitseb paremini
konkreetselt vemsi puhul..step 1-vaata et massid oleks head, step 2-vaata uuesti et massid oleks head ja step 3-kontrolli kas massid olid ikka head
on räägitud et vems on sitt kuna ta halva massi korral kohe saba annab..so what..se on elektroonika ja kui ei järgi juhiseid on probleem kuskil mujal(kelleski teises :P )(osaliselt tsiteerisin raceboyd

)
kes täpsemalt teada tahab, siis osade väljundite massid (süüde, pihustid) jooksevad läbi registri kivi (p259) ja halva massi korral annab se saba,milel tõttu ntx ei toimu enam pöörete lugemine jne...
ja veel..miks peaksid massid suht kähku ühinema peale vemsi?...sest mida pikemad juhtemd, seda suurem häirete võimalus...
installist veel niipalju, et igal juhul soovitan teha mingi layout plaat vemsile
sinna pane ntx voolujaotur, kaitsemd, releed ja vems ise ning nende vahele vea juhtemd-install tuleb palju kenam ja selles juhtmerägastikus suudab orienteeruda kah...
näide poolikust asjast
ja igasugust elektriku teipi kasutaks võimalikult vähe! üldse pole seda vaja tglt hea installi tegemisel
korralik juhtme rüü ning isoleerimiseks ennem mainitud termorüü ja v hea saab olema!
näide..
