2. leht 4-st

Postitatud: 20.10.2006 15:20
Postitas Ragnar
Jap esiveolisel pole nii laiast rehvist küll tolku. LSD ja slick kui ratast ringi ei taha.

Postitatud: 20.10.2006 21:06
Postitas preparaator
rehvi laius ja diameeter loevad ikka küll, endal proovitud 16'' 205 ja 18'' 235 ja pidamisel on kõva vahe sees 18'' kasuks.

Postitatud: 20.10.2006 22:40
Postitas Kuuno
preparaator kirjutas:rehvi laius ja diameeter loevad ikka küll, endal proovitud 16'' 205 ja 18'' 235 ja pidamisel on kõva vahe sees 18'' kasuks.
arvan et sel juhul luges diameeter rohkem :) aga mine sa tea...

Postitatud: 21.10.2006 9:49
Postitas uhti
Minu omal oli tänavatel kõige parem pidamine mingisuguste Bridgestone talvekatega.Eriti märjaga :)

Postitatud: 21.10.2006 14:56
Postitas Laisu
kusjuures, väga hästi peavad ka masteri taastatud rehvid, sõidad talve ära ja kevadel nokid naelad välja, aga nendega on see jama, et nö soendada ei tohi(burnout), siis kaob pidamine täiesti ära. Sellel põhjusel sobivad need rehvid ka rohkem 4veolistele, proovitud päris mitmel autol.

Postitatud: 21.10.2006 18:17
Postitas Marko
Laisu kirjutas:kusjuures, väga hästi peavad ka masteri taastatud rehvid, sõidad talve ära ja kevadel nokid naelad välja, aga nendega on see jama, et nö soendada ei tohi(burnout), siis kaob pidamine täiesti ära. Sellel põhjusel sobivad need rehvid ka rohkem 4veolistele, proovitud päris mitmel autol.
kindel see, et pehme suguga rehv peab paremini kuid arvestada tuleb ka kiiruseindeksida! ok, kui ainult 402m siis nii kuumaks nad ehk ei lähe, et ohtu endast kujutama hakkavad... head rehvid on kallid nagu näiteks BRIDGESTONE POTENZA S-03
see 18" ja 16" velje ja rehvi vahe on ilmselt kaal kuna raskem ratast ringi lüüa... sama veljele 195 ja 215 rehv ei anna olulist vahet, K26 turbo võtab opelil mõlemad väga lihtsalt ringi :)
ole õnnelik, et ratas ring käib, vastasel juhul hakkab kohe sidur libisema!!! mitte, et midagi halvasti öelda tahan vaid see käidud tee ja head nahka seal pole kui hetkel originaal siduri süsteem. tugevdatud ketas seal ainult ei aita! kas sul mõlemad rattad veavad? kui ei siis näe natuke rohkem vaeva ja pidamine paraneb hetkega oluliselt ;)

Postitatud: 22.10.2006 19:19
Postitas veider
Raadi üritus oli küll väga eduline, tulemus katkine starter ning suitsev turbo...

Postitatud: 22.10.2006 19:38
Postitas cino
mis juba läbi või lahkusid ka varem???

Postitatud: 23.10.2006 13:02
Postitas veider
cino kirjutas:mis juba läbi või lahkusid ka varem???
Lahkusin varem :cry: Turbo suitses nii hullult, et mult küsiti, et mis sul põleb....

Postitatud: 30.10.2006 3:36
Postitas Moss
Praegu jääb mulje nagu sõidad muretult ringi 1.3Bariga esimeses postituses nimetatud juppide najal (piltidel näha, et cooler nüüd Saabi oma vist)!?

Postitatud: 30.10.2006 17:04
Postitas veider
Moss kirjutas:Praegu jääb mulje nagu sõidad muretult ringi 1.3Bariga esimeses postituses nimetatud juppide najal (piltidel näha, et cooler nüüd Saabi oma vist)!?
Irw tõsi ma pole pühendunud kirjutamise peale. Mulje võib petlik olla.... :roll: Kuigi jah alguses üllatavalt muretu 0.6 bariga kahju ainult, et õlivoolik puru läks oleks saalede vahetusest kõrvale hiilinud. Muresid nagu madala finantseeringuga projekti puhul on küll ja küll st. ca 20k. Hetkel muidu oleks kõik OK aga pingutasin vist plokkikaant natuke valesti ja ehk kui boost taha tuleb tekkib rõhk radikasse, ning see malmi kollektori ning vahetükki kooslusest on tekkinud probleem turbo õli äravooluga kuna turbo karteriga ühekõrgusel võibolla madalamalgi st torukolle vaja teha. Sammuti probleem SMT6 külge monteerimisel kuna keegi T.RA on vectra aju paigaldanud ning mootori poolt tulevad juhtmed jooksevad vahest kolm tükki üheks ja ametlikul skeemil on näidatud, et aju pistikul on 54 pesa aga mul ainult 35 nüüd kui kooli kõrval aega saan hakkan testeriga mõõtma... :oops: ja tõsi 1.3 barist on asi kaugel kuna see vedru pidas 200sx 1.3 bari aga oblikal ainult 0.9bari Kui aega saan homme siis teen pilti kah...

Postitatud: 19.11.2006 10:34
Postitas veider
Krt pean endale fotoka ostma. Hetkel kisun kõik lahti, et kere täiesti üle käia, ja selgus üks tore asi, et calibra metall tihend puru... Millest see tuleneda võis???

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 19.11.2006 16:17
Postitas Mihkel
Detonatsioon äkki?
See tihend ei tundu üleni metallist olevat, vähemalt antud pildi järgi.
Paistab tavalise tihendi moodi.
Või on kahe kihi vahel metall?

Postitatud: 20.11.2006 10:45
Postitas veider
Mihkel kirjutas:Detonatsioon äkki?
See tihend ei tundu üleni metallist olevat, vähemalt antud pildi järgi.
Paistab tavalise tihendi moodi.
Või on kahe kihi vahel metall?
See on calibra turbo mootori tihend ja kahe kihi vahel on metall ja puru läinud vb tõesti detonatsioon kuid kolvid nagu uued mul oli lisapihusti kah kuid ei tea kui palju originaal pena pump jõuab tal ette anda?

Postitatud: 20.11.2006 11:16
Postitas Marko
veider kirjutas:
Mihkel kirjutas:Detonatsioon äkki?
See tihend ei tundu üleni metallist olevat, vähemalt antud pildi järgi.
Paistab tavalise tihendi moodi.
Või on kahe kihi vahel metall?
See on calibra turbo mootori tihend ja kahe kihi vahel on metall ja puru läinud vb tõesti detonatsioon kuid kolvid nagu uued mul oli lisapihusti kah kuid ei tea kui palju originaal pena pump jõuab tal ette anda?
mis, calibral metallist tihend on??? see täiesti tavaline tihend ikka, ära lase ennast eksitada. ma peast ei mäleta kuid oli mingi uuem vectra või astra ilmselt millel on metallist tihend... calibral seda kindlasti originaalis ei ole ;)

kas sul kaan ikka sirge? selline mulje nagu kaanel oleks mingi osa kõrgem ja kaane pingutuse käigus oled selle juba ära lõhkunud :? sealt aukudest voolab jahutusvedelik läbi, see küll sellist survet ei tohiks omada et tihendit purustama hakkab. kas radika paisupaadis õli või rasvast kihti polnud? kui surve sees oli siis hakkab ka viga välja tulema.