Opel Kadett GSI 2.0 Turbo - Veider -> NOTURBO
-
- Postitusi: 64
- Liitunud: 17.04.2006 19:58
- Kontakt:
kindel see, et pehme suguga rehv peab paremini kuid arvestada tuleb ka kiiruseindeksida! ok, kui ainult 402m siis nii kuumaks nad ehk ei lähe, et ohtu endast kujutama hakkavad... head rehvid on kallid nagu näiteks BRIDGESTONE POTENZA S-03Laisu kirjutas:kusjuures, väga hästi peavad ka masteri taastatud rehvid, sõidad talve ära ja kevadel nokid naelad välja, aga nendega on see jama, et nö soendada ei tohi(burnout), siis kaob pidamine täiesti ära. Sellel põhjusel sobivad need rehvid ka rohkem 4veolistele, proovitud päris mitmel autol.
see 18" ja 16" velje ja rehvi vahe on ilmselt kaal kuna raskem ratast ringi lüüa... sama veljele 195 ja 215 rehv ei anna olulist vahet, K26 turbo võtab opelil mõlemad väga lihtsalt ringi

ole õnnelik, et ratas ring käib, vastasel juhul hakkab kohe sidur libisema!!! mitte, et midagi halvasti öelda tahan vaid see käidud tee ja head nahka seal pole kui hetkel originaal siduri süsteem. tugevdatud ketas seal ainult ei aita! kas sul mõlemad rattad veavad? kui ei siis näe natuke rohkem vaeva ja pidamine paraneb hetkega oluliselt

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Irw tõsi ma pole pühendunud kirjutamise peale. Mulje võib petlik olla....Moss kirjutas:Praegu jääb mulje nagu sõidad muretult ringi 1.3Bariga esimeses postituses nimetatud juppide najal (piltidel näha, et cooler nüüd Saabi oma vist)!?


No comment!
Detonatsioon äkki?
See tihend ei tundu üleni metallist olevat, vähemalt antud pildi järgi.
Paistab tavalise tihendi moodi.
Või on kahe kihi vahel metall?
See tihend ei tundu üleni metallist olevat, vähemalt antud pildi järgi.
Paistab tavalise tihendi moodi.
Või on kahe kihi vahel metall?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See on calibra turbo mootori tihend ja kahe kihi vahel on metall ja puru läinud vb tõesti detonatsioon kuid kolvid nagu uued mul oli lisapihusti kah kuid ei tea kui palju originaal pena pump jõuab tal ette anda?Mihkel kirjutas:Detonatsioon äkki?
See tihend ei tundu üleni metallist olevat, vähemalt antud pildi järgi.
Paistab tavalise tihendi moodi.
Või on kahe kihi vahel metall?
No comment!
mis, calibral metallist tihend on??? see täiesti tavaline tihend ikka, ära lase ennast eksitada. ma peast ei mäleta kuid oli mingi uuem vectra või astra ilmselt millel on metallist tihend... calibral seda kindlasti originaalis ei oleveider kirjutas:See on calibra turbo mootori tihend ja kahe kihi vahel on metall ja puru läinud vb tõesti detonatsioon kuid kolvid nagu uued mul oli lisapihusti kah kuid ei tea kui palju originaal pena pump jõuab tal ette anda?Mihkel kirjutas:Detonatsioon äkki?
See tihend ei tundu üleni metallist olevat, vähemalt antud pildi järgi.
Paistab tavalise tihendi moodi.
Või on kahe kihi vahel metall?

kas sul kaan ikka sirge? selline mulje nagu kaanel oleks mingi osa kõrgem ja kaane pingutuse käigus oled selle juba ära lõhkunud

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]