2. leht 2-st
Postitatud: 30.08.2006 8:46
Postitas tt
Täna hommikul tööle tulles sai korralikult vajutatud ja näidikuid jälgitud - 1,4 bar-i ülerõhku, segukellal põlevad kaks rohelist tuld ja ei mingit paukumist.
Võibolla oli eile õhtul ilm liiga niiske

Postitatud: 30.08.2006 9:24
Postitas Fos
irw... kusjuures mul on sama, et 2 rohelist, kas esimene või teine.. oleneb ka ilmast, õhu tembist otseselt vist.... aga ma soovitan sul otsida, kuskilt leket, et miks nii kangeks läheb... ise tegelen sama asjaga.
Kui saad stoich alas põlema lahjemapoolsed ledid, on minek märgatavalt parem... mootorile muidugi ohtlikum, aga nuh....
Postitatud: 30.08.2006 9:57
Postitas Raceboy
Jajah, tasub kindlasti uskuda andurit, mis vähema, kui 14.7 juures konstantset rikast näitab, eriti 1,5 bar juures. See on mootori eluga mängimine.
Postitatud: 30.08.2006 13:31
Postitas Mihkel
Mul näitab subarul põhjagaasiga eelviimast rohelist ja suht hirmutav on niimoodi tallata.
Kui sul stoich piirkonna led-id põlevad siis on IMO juba suhtkoht kellad.
Ja nagu öeldakse käivad kõik asjad enne laialiminemist paremini edasi

Postitatud: 30.08.2006 14:37
Postitas tt
Vectras on Mardi enda poolt valmistatud dioodidega segukell, mille tulukesed on vasakult paremale P;P;P;K;K;K;K;R;R;P
Hetkel põlevad põhjagaasiga ainult 2 R-(rohelist).
Sam- iga leppisin kokku, et järgmine nädal võtame kätte ja keerame lairiba põhjal rõhud (boost ja bensurõhk) ja süüte paika.