Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel
Numbriliselt ei tea öelda, aga oluliselt madalam on, ja seda juba tänu diiselmootori suuremale kasutegurile.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel
Garret T25 (1,8 TD mondeo 97/2000 )siim_106 kirjutas: Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama
on juba sündinud hea töötlusega turbo
olen ühel korpused ümber teind ja viskasin minema vaakumiga reguleeriv kobaka ja tegin asemele meh. vedru lahenduse.
pärast seda on 1,8 TD mondeo sitaks terav ja ülevaatus lõi silmad punni
tahma poolevähem ja pöörded peale seda 5700 (kõrgsurvet kuskilt ei näppinud.) ja 130-ga võid lõbusalt nüüd ka kiirendada.
---
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Re: Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel
Oota mida mida? ma kuskilt tabelist leidsin oma auto turbo mudeli ja siis kui sellele ka selline trikk tehtav,küsin nõu. Aga omamoodi jäi mind painama max boost-is loetu,et juba poole rõhu pealt hakkab stock wastegate tiba "lekkima" ,mismoodi seda parandada?forsin kirjutas:Garret T25 (1,8 TD mondeo 97/2000 )siim_106 kirjutas: Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama
on juba sündinud hea töötlusega turbo
olen ühel korpused ümber teind ja viskasin minema vaakumiga reguleeriv kobaka ja tegin asemele meh. vedru lahenduse.
pärast seda on 1,8 TD mondeo sitaks terav ja ülevaatus lõi silmad punni
tahma poolevähem ja pöörded peale seda 5700 (kõrgsurvet kuskilt ei näppinud.) ja 130-ga võid lõbusalt nüüd ka kiirendada.