Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

MossOpel
Postitusi: 31
Liitunud: 29.11.2004 18:39
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas MossOpel »

Veel üks küsimus, ehk keegi oskab vastata: palju erineb EGT bensumootoril ja dislamootoril?
eks näis mis tulevik toob...
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

MossOpel kirjutas:EGT
???
MossOpel
Postitusi: 31
Liitunud: 29.11.2004 18:39
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas MossOpel »

Exhaust Gas Temperature
eks näis mis tulevik toob...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Numbriliselt ei tea öelda, aga oluliselt madalam on, ja seda juba tänu diiselmootori suuremale kasutegurile.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Re: Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel

Postitus Postitas forsin »

siim_106 kirjutas: Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama :?:
Garret T25 (1,8 TD mondeo 97/2000 )
on juba sündinud hea töötlusega turbo
olen ühel korpused ümber teind ja viskasin minema vaakumiga reguleeriv kobaka ja tegin asemele meh. vedru lahenduse.
pärast seda on 1,8 TD mondeo sitaks terav ja ülevaatus lõi silmad punni
tahma poolevähem ja pöörded peale seda 5700 (kõrgsurvet kuskilt ei näppinud.) ja 130-ga võid lõbusalt nüüd ka kiirendada.
---
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Re: Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel

Postitus Postitas rookierice »

forsin kirjutas:
siim_106 kirjutas: Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama :?:
Garret T25 (1,8 TD mondeo 97/2000 )
on juba sündinud hea töötlusega turbo
olen ühel korpused ümber teind ja viskasin minema vaakumiga reguleeriv kobaka ja tegin asemele meh. vedru lahenduse.
pärast seda on 1,8 TD mondeo sitaks terav ja ülevaatus lõi silmad punni
tahma poolevähem ja pöörded peale seda 5700 (kõrgsurvet kuskilt ei näppinud.) ja 130-ga võid lõbusalt nüüd ka kiirendada.
Oota mida mida? ma kuskilt tabelist leidsin oma auto turbo mudeli ja siis kui sellele ka selline trikk tehtav,küsin nõu. Aga omamoodi jäi mind painama max boost-is loetu,et juba poole rõhu pealt hakkab stock wastegate tiba "lekkima" ,mismoodi seda parandada?
Vasta