2. leht 3-st
Postitatud: 22.03.2005 21:31
Postitas zoom1
Kuidas siis kolle ennast õigustab ja kus teha lasid. Haapsalus tahaks jõudu katsuda

Postitatud: 22.03.2005 21:43
Postitas creese
kolle tegin ise. ostsin fennost 300.- hunniku kõveraid torusid ja keevitasin ise kokku. lasin ka üle tsinkida aga seda tsinki oli seal peal ainult esimese kiirema ringini

seda kui hea ta on, seda ma ei tea, sest ennem oli vabalt hingav mootor ja nüüd remonditud turbo mootor, millele läks kohe ka see torukolle külge
Postitatud: 22.03.2005 21:50
Postitas Miq
ega sul kollest üksikult pilti ei ole? Endal sama asi varsti ees.. kogun vaikselt hoogu..

Postitatud: 22.03.2005 22:06
Postitas creese
ei üksikult pilti ei ole, aga tule mõni päev mul tööjuurest läbi ja vaata oma silmaga üle. asun pärnu mnt 61 ( õnnepalee kõrval) autoremonditöökojas. helista igaks juhuks ette 5586444
Postitatud: 23.03.2005 21:06
Postitas Miq
kle, vb tulen homme isegi juba. Sa jääd mulle täitsa tee peale.
mingi 13-14 paiku.
Postitatud: 29.03.2005 21:22
Postitas creese
Postitatud: 30.03.2005 1:05
Postitas Miq
said palka?

tubli..!
Postitatud: 02.04.2005 18:58
Postitas creese
kes oskaks apexi afc ära häälestada. Ise ei saa nagu hästi asjaga hakkama. õpetus on olemas aga nii palju ei oska inglise keelt

Postitatud: 02.04.2005 21:24
Postitas Miq
kui viitsid, võid homme(pühapäeval) mul
töölt läbi tulla - võin tõlkida..
Postitatud: 03.04.2005 14:29
Postitas creese
pole vist enam vaja, sain mootori käima selle jubinaga. Nüüd vaja vist ainult veel dünos täpsemalt paika panna. Huvitav kas turboclubi dünopäeval saab seda teha
Postitatud: 03.04.2005 17:36
Postitas Ragnar
creese kirjutas:pole vist enam vaja, sain mootori käima selle jubinaga. Nüüd vaja vist ainult veel dünos täpsemalt paika panna. Huvitav kas turboclubi dünopäeval saab seda teha
no kui ta sul juba taga on ja töötab siis see seadistamine ei tohiks väga keeruline olla, dünos oleks seda hea teha jah kuna saad kohe teada mis olukord kütusega on terves pöörete vahemikus.
Postitatud: 11.04.2005 21:29
Postitas creese
keerasin boosti 1,2 bar-i ja sain kaane tihendist jagu
Võtsin mootori lahti ja selgus, et kolvid kah juba sulama olid nätuke hakanud

Kui kõik hästi läheb, siis saan ikka haapsalu ürituseks kokku tagasi, seekord siis HKS-i kaanetihendiga ja ARP tikkpoltidega
Postitatud: 11.04.2005 21:38
Postitas Ragnar
aiai...
Postitatud: 11.04.2005 22:18
Postitas Mihkel
Segu oli siis lahja, et kolvid sulama hakkasid?
Postitatud: 11.04.2005 23:24
Postitas Paap
Originaal tihend annab juba 0,8 juures otsad see 1,2 oli küll vägev overkill sellele tihendile ma usun!
Mis kolbidest saab?
Kas lasid lexuse õhulugejaga ja fuel cut-i ei tulnud? Sellega peaks see 1,3 juures tulema!