2. leht 3-st

Postitatud: 14.08.2006 9:00
Postitas Samvel
Raceboy kirjutas:ukse turvastruktuuri ei tohi muuta.
mis jutt see on?

ei tohi teha plastist uksi, kui puudub 6-punkti puur. Liigse metalli väljalõikamine, pleksist klaaside (3mm) kasutamine, ukse abimehhanismide äravõtmine ja isetehtud polstri kasutamine on lubatud !

Postitatud: 14.08.2006 9:21
Postitas tt
15" plekkveljed uute Masteri lamellidega tulevad võistluse päevaks alla.
Tagumistel ustel ei ole tarvis isegi polstreid, esimestele tuleb teha ise tugevamast Kalevist või Mistrast polstrid.
Igaks juhuks (kui äkki õnnestubki kiiresti sõita) tuleb muretseda ka 4 punkti vööd (nõutav alates 12,5 ajast).

Postitatud: 18.08.2006 10:37
Postitas tt
Kui nüüd kiiresti kedagi ei leia, kes uued turbolõdvikud teeks ja kes ühe jahutusvedeliku lõdviku teeks siis JÄÄB TARTU ÄRA :cry:
Kahjuks SAM oma tihedas graafikus aega ei leidnud :?

Postitatud: 18.08.2006 13:59
Postitas Ragnar
tt kirjutas:Kui nüüd kiiresti kedagi ei leia, kes uued turbolõdvikud teeks ja kes ühe jahutusvedeliku lõdviku teeks siis JÄÄB TARTU ÄRA :cry:
Kahjuks SAM oma tihedas graafikus aega ei leidnud :?
mis sul seal täpselt teha vaja on ? pilte pole asjadest ?

Postitatud: 18.08.2006 14:12
Postitas Marko
tt kirjutas:Kui nüüd kiiresti kedagi ei leia, kes uued turbolõdvikud teeks ja kes ühe jahutusvedeliku lõdviku teeks siis JÄÄB TARTU ÄRA :cry:
Kahjuks SAM oma tihedas graafikus aega ei leidnud :?
nagu aru saan vaja sul turbost -> cooler ja cooler -> segusiibri klapini uusi torusi??? mine käi osta itallinoxist vajalikud RV põlved ja sirget toru ning ma võin aidata sul selle parajaks lõigata ja kokku punktida ning leiame ka venna kes korralikku RV keevitus töö ära teeb ;)

sama siis ka selle jahutusvedeliku toruga kui seda silikon torust panna ei taha :? seda saad hydroscandist!

Postitatud: 18.08.2006 14:28
Postitas Ragnar
Marko kirjutas:
tt kirjutas:Kui nüüd kiiresti kedagi ei leia, kes uued turbolõdvikud teeks ja kes ühe jahutusvedeliku lõdviku teeks siis JÄÄB TARTU ÄRA :cry:
Kahjuks SAM oma tihedas graafikus aega ei leidnud :?
nagu aru saan vaja sul turbost -> cooler ja cooler -> segusiibri klapini uusi torusi??? mine käi osta itallinoxist vajalikud RV põlved ja sirget toru ning ma võin aidata sul selle parajaks lõigata ja kokku punktida ning leiame ka venna kes korralikku RV keevitus töö ära teeb ;)

sama siis ka selle jahutusvedeliku toruga kui seda silikon torust panna ei taha :? seda saad hydroscandist!
ma lähen õhtul garaazi mul peaks rv põlvi ja sirget toru üle ka olema, et ma võin sulle täitsa niisama materjali andma, sest 12.5 aega võiks ikka ju näha küll :)

Postitatud: 18.08.2006 14:41
Postitas Marko
kas sul jääb ka midagi sarnast???

Pilt
Pilt
Pilt

pildi all servas olev must toru on spetsiaalselt seest traadiga et kannatab erinevalt painutada ja vee voolavust oluliselt ei mõjuta.

Pilt

Postitatud: 18.08.2006 15:37
Postitas Ragnar
täpselt ei mäleta mida kui palju mul on. 2 põlve oli kindlasti ja sirget toru kah. eks tarmo kontakteerub kui tal huvi on :)

Postitatud: 18.08.2006 17:27
Postitas tt
Teha oleks tarvis järgmised asjad:
1. Uus lõdvik turbost coolerisse
2. Lõdvik/põlved õhulugejast turbosse
3. Jahutussüsteemi lõdvik - sellega saan ise hakkama.
4. Jagaja juurest kõrvaldada õlileke (maha võtta ja hermeetikuga tagasi panna)
5. Mootor pesta


Minu jaoks on suurimaks probleemiks see, et AEG on minu vaenlane ja seda mul lihtsalt ei ole praegu.

Kui leiduks selline mees, kes võtaks minult auto vastu, teeks ära vajalikud tööd ja hiljem ("kurgid mulle raha sulle" korras) auto tagastaks siis ja ainult siis saaks probleemi lahendatud.

Postitatud: 18.08.2006 18:54
Postitas Marko
tt kirjutas:Teha oleks tarvis järgmised asjad:
1. Uus lõdvik turbost coolerisse
2. Lõdvik/põlved õhulugejast turbosse
3. Jahutussüsteemi lõdvik - sellega saan ise hakkama.
4. Jagaja juurest kõrvaldada õlileke (maha võtta ja hermeetikuga tagasi panna)
5. Mootor pesta


Minu jaoks on suurimaks probleemiks see, et AEG on minu vaenlane ja seda mul lihtsalt ei ole praegu.

Kui leiduks selline mees, kes võtaks minult auto vastu, teeks ära vajalikud tööd ja hiljem ("kurgid mulle raha sulle" korras) auto tagastaks siis ja ainult siis saaks probleemi lahendatud.

Siis pole minust abi, kellegi eest ma tööd ära tegema ei hakka ;) oleksin sind tasu võtmata aidanud kui sa ka ise vaeva oleksid näinud :)
Kui aus olla siis minul ka auto ehitamiseks aega pole... see aeg tuleb leida enamasti une arvelt.

1. turbo -> cooler mingi 1,5h töö, et hea jääks... sul ju originaal kumm olemas mis lihtsustab natuke tööd.
2. filter -> õhulugeja -> turbo sinna pane hydroscandis müügil olev metallkiuga plastik/kumm toru.
3. kui ise hakkama saad siis mure poolelti lahendatud.
4. jagaja juures õlileke... minul seal coil ja seega arvan, et sul kuuskandiga klapikambri kaas maha ja uus tihend vahele. kas sul sealt nuka juurest jookseb mingil määral välja? kui jah siis forsist uus tihend ja kiire vahetus ~45min
5. mootori peseb keegi selleks ettenähtud pesula ära :lol:

kui sul mingi öö vaba siis mina küll seal mingist meeletut rapsimist ei näe :? alati võib ootamatusi ette tulla kuid igale asjale on lahendus.

Postitatud: 23.08.2006 10:15
Postitas tt
Kui kellegil on huvi siis võib selle auto ära osta!

Postitatud: 23.08.2006 13:58
Postitas GSI
Mis nüüd siis juhtus?

Postitatud: 23.08.2006 15:15
Postitas Siim
tt kirjutas:Audi AS4 Tq, Audi S2 Tq & Opel Vectra T4wd
:)

Postitatud: 23.08.2006 16:27
Postitas altz
Olen küll täitsa kõrvaline isik ja ei tunne/tea hr. TT-d kuid arvasin et varem või hiljem see asi juhtub...Oletan et peapõhjuseks võib olla Hannes Luhti 400+hp tehnika äkki? :roll:
Vabandan kui teen valesid järeldusi...

Postitatud: 23.08.2006 17:39
Postitas tt
Päris nii see ka ei ole.
Vectra ehitamine jääb pooleli sellepärast, et ei suutnud leida fimat, kes oleks suutnud vähemalt 500 nm väänet ( jõud kantakse tagasillale üle 90 kraadise nurga all ) taluvat dragi vahekasti mulle teha.
Sveitslased pakkusid 38 000.- eest kasti, aga garantiid ei julgenud anda ja kui esimesel võistlusel 38 000.- vastu taevast lendab siis tekib tunne, et võtaks mõne sõbra ja :prty
Audi S2 -st niipalju, et sellele ei tule Hannese 400 hp tehnika vaid Hanneselt ainult sinise S2 soft - kapis on ootamas juba SR2 turbo, Sachs Racing sidur ja 7A nukad, homme saabuvad tutikas RS2 vl. kolle, pihustid, 7A rõhuregulaator ja kõik, mis mootorisse sisse käib, laupäeval viin 3B sisselaske kolle Tartusse tegemisse jne...
Hannese 400 hp tehnika jääb talle endale alles.
Aga see selleks 70 000.- EEK-i eest 12 sek sisse sõitvat autot just igapäev ei müüda - LEIAKS VAID VECTRALE VÄÄRILISE OMANIKU :roll: