tt kirjutas:Teha oleks tarvis järgmised asjad:
1. Uus lõdvik turbost coolerisse
2. Lõdvik/põlved õhulugejast turbosse
3. Jahutussüsteemi lõdvik - sellega saan ise hakkama.
4. Jagaja juurest kõrvaldada õlileke (maha võtta ja hermeetikuga tagasi panna)
5. Mootor pesta
Minu jaoks on suurimaks probleemiks see, et AEG on minu vaenlane ja seda mul lihtsalt ei ole praegu.
Kui leiduks selline mees, kes võtaks minult auto vastu, teeks ära vajalikud tööd ja hiljem ("kurgid mulle raha sulle" korras) auto tagastaks siis ja ainult siis saaks probleemi lahendatud.
Siis pole minust abi, kellegi eest ma tööd ära tegema ei hakka

oleksin sind tasu võtmata aidanud kui sa ka ise vaeva oleksid näinud

Kui aus olla siis minul ka auto ehitamiseks aega pole... see aeg tuleb leida enamasti une arvelt.
1. turbo -> cooler mingi 1,5h töö, et hea jääks... sul ju originaal kumm olemas mis lihtsustab natuke tööd.
2. filter -> õhulugeja -> turbo sinna pane hydroscandis müügil olev metallkiuga plastik/kumm toru.
3. kui ise hakkama saad siis mure poolelti lahendatud.
4. jagaja juures õlileke... minul seal coil ja seega arvan, et sul kuuskandiga klapikambri kaas maha ja uus tihend vahele. kas sul sealt nuka juurest jookseb mingil määral välja? kui jah siis forsist uus tihend ja kiire vahetus ~45min
5. mootori peseb keegi selleks ettenähtud pesula ära
kui sul mingi öö vaba siis mina küll seal mingist meeletut rapsimist ei näe

alati võib ootamatusi ette tulla kuid igale asjale on lahendus.