Re: BMW E30 -87 arxman
Postitatud: 03.02.2015 10:58
Kas sul ära märgitud milline jahutsärgi ava kui suur oli? St et nende mõõduga on paika pandud võrdne jahutus kõigil silindreil.
M50 puhul on 86mm puhul kuuldavasti veel see võimalus, et kasutada mingit USA versiooni originaal tihendit, mis ongi 86mm. Pole sellesse süvenenud, sest otseselt M20 puhul see abiks pole.Üks e30 M50 mootoriga on mõnda aega ringi sõitnud 86mm silindri ja originaaltihendiga.
1,2 bari rõhku ei ole veel katki teinud.
Oma peaga mõtlesin samamoodi, et momendi võtaks siis ikkagi diisli manuaalist, kuigi saale jääb M20. Kepsule on tehtud puks sisse, aga hetkel ootan Windorfi Tiidu tööle naasmist (äkki ongi juba tööl), et saaks sõrme puksi mõõtu ajada. Peale puksi sisse pressimist läks natuke mõõdust ära ja poob sõrme liiga kinni.Keps pingutada ikka selle mootori järgi kust nad pärit. Diisli kepsul suurema läbimõõduga sõrm, mis seal plaanis ette võtta?
See diisli kepsude variant on kah vist ära juba katsetatud, aga pole sellest lihtsalt juttu kuskil tehtud. Kui see jutt minuni jõudis, siis ostsin ühe jooksu omale lihtsalt huvi pärast ja hiljem mõtlesin, et no prooviks siis. Igaks juhuks on M20 ETA kepsud kah riiulis olemas, mis pikkuselt samad.Kas diislikeps liiga ränk/raske pole?
M50nes olen ühe korra suutnud kepse painutada kuid see tuli deto kaasabil ilmselt kuna 630nesed said otsa ja segu jäi lahjaks....ehk ca 650hp ja 800NM (hx40 ja 1,8 bari)