2. leht 3-st

Postitatud: 13.01.2005 15:03
Postitas temp
kuidas saan kindlaks teha,et turbo puxid korras?

Postitatud: 13.01.2005 15:06
Postitas Kuuno
võtad ntx õhufiltri poolse osa(külm pool) lahti ja proovid näppudega võlli liigutad. Vaatad et ei oleks pikilõtku(vähemalt näppudega ei tohiks tunda olla) ja üles alla lõtk võib olla umbes 0.5-0.6mm.
võid vaadaata kas toru mis lähevad sisselaskesse on seest õlised!

Postitatud: 13.01.2005 15:24
Postitas temp
ok
aga selle teema parandamine?

Postitatud: 13.01.2005 17:39
Postitas Kuuno
kui on kolvirõngad siis nende vahetus millega või kaasneda veel muid asju. (tihendid, silidnri sein kulunud siis selle remont jne)
Turbo puhul pukside vahetus ja tasakaalustmine. sellepuhul saad abi numbrilt 5089039 Kaupo

Postitatud: 13.01.2005 18:14
Postitas temp
oh normaalne vana räkis,et maks mis läheb on kuskil 1500 eeku. siis tasub isegi proovida, kui ei jää pidama siis uus.

Postitatud: 13.01.2005 18:52
Postitas zoom1
minu s13 on vaakaum ka 0,8 ja 0,9 tühikäigul.

Torudes võib siiski õli olla sest karteri tuulutusest lendab seda sinna ka väheke.

Postitatud: 22.03.2007 15:47
Postitas Ragnar
Hakkas mind siis häirima see, et vaakumit on ainult 0.5bar'i tühikäigul. Käiguga pidurdades 0.8bar'i ringi. Mis võiks põhjuseks olla ?

Postitatud: 22.03.2007 16:13
Postitas Kuuno
Ragnar kirjutas:Hakkas mind siis häirima see, et vaakumit on ainult 0.5bar'i tühikäigul. Käiguga pidurdades 0.8bar'i ringi. Mis võiks põhjuseks olla ?
1 põhjus võib olla hõre mootor...

Postitatud: 22.03.2007 16:45
Postitas Ragnar
see on täitsa võimalik jah. samas ei suitse ja kõik toimib korralikult.

Postitatud: 22.03.2007 16:51
Postitas Ragnar
http://www.tracyvette.com/enginevacuum.html

Proper engine operation should result in an even vacuum reading from 15 inches to 20 inches of vacuum with 15 inches of Mercury being more appropriate for high performance type engines.

A vacuum reading that cycles up and down slowly could indicate a fuel mixture problem from improper carburetor or fuel injection operation. TracyPerf©98
Low vacuum readings may indicate intake valve, manifold, or carb gasket leaks including internal or external manifold leaks. Spray carb cleaner around suspected areas to test for leaks.
Plugged catalytic converters, stuck heat riser valves, plugged intake crossover heat passages, crushed exhaust pipes, plugged mufflers, (check out that mouse nest in the exhaust!), and similar restrictions will usually lead to very low vacuum readings.
Excessively carbon in engines or those that did not get their oil changed often enough may result in sudden vacuum reading changes when valves stick. It could happen at any engine speed and may temporarily cure itself by quickly changing engine speeds.
Lower vacuum readings directly related to engine misfiring may be a result of a burned exhaust valve.
Constantly changing vacuum readings at low engine speeds may indicate a problem with worn valve stems, guides, or seals. Higher engine speeds tend to temporarily cancel out this problem.
High-speed vacuum readings that change may be a result of broken or tired valve springs, while low engine speed vacuum readings tend to be constant. TracyPerf©98
High performance or race cams tend to result in lower vacuum readings.
Make sure that the cam and lifters are matched, (solid/solid, hydraulic/hydraulic, roller hydraulic/roller hydraulic, solid roller/solid roller), etc. Strange things happen when these items are mismatched, although some will actually run that way. Cam indexing/timing will also affect these readings. Also check for sloppy timing chains, and improper or changing ignition timing.
Make sure you have a good vacuum gage that gives repeatable readings. Remember your high school science class experiments, where you have to go back to the original test to verify your numbers and don’t make changes until you are sure of your first set of readings. Who said all of this really sucks? I want you to write vacuum 100 times on the blackboard! Good luck. TracyPerf©98


Igatahes väljalaske kolles on jah leke. Äkki on asi selles?

Postitatud: 22.03.2007 18:08
Postitas Kuuno
nii nad väidavad aga ma ei saa tglt aru kuidas vl kolle leke võib põhjustada madalat vaakumit?

Postitatud: 22.03.2007 18:35
Postitas Ragnar
põhimõtteliselt kolle leke kattu sama ajaga kui vaakumit vähem hakkas näitama küll. äkki on. eks varsti saab teada...

Postitatud: 23.03.2007 10:58
Postitas Fos
Ragnar kirjutas:Hakkas mind siis häirima see, et vaakumit on ainult 0.5bar'i tühikäigul. Käiguga pidurdades 0.8bar'i ringi. Mis võiks põhjuseks olla ?
mina ütleks, et sellel nähtusel on lihtne põhjendus. Nimelt:

tühikäigul on pöörded ca 800 ja gaasiklapp suletud. Kui käiguga pidurdad, on pöörded kõrgemad, aga gaasiklapp ikkagi suletud, sellest tuleb ka suurem vaakum :idea:

Postitatud: 23.03.2007 11:03
Postitas Ragnar
asi selles, et enne oli vaakumit rohkem 0.8kanti. samas täna ja eile vaatasin oli tühikäigul jällegi rohkem kui 0.5bar'i vaakumit... nii 0.6-0.7 kanti. imelik.

Postitatud: 23.03.2007 12:06
Postitas Raceboy
USAs mõõdetakse vaakumit teiste mõõtühikutega, kui meil.

Ja mida väiksem nr kPa, seda tihedam mootor. Tühikäigul ei tohiks rohkem, kui 0.5 bar(ehk 50kPa) olla, väga hea, kui on 30-40 kPa.