2. leht 22-st
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 15.06.2012 0:22
Postitas Autolab
Ikka ihp

.Nagu juba ka mainisin selgub tõde alles pingis.

.Samas on sellel mootoril juba N/A-na 286hj(autotata järgi lausa 295hj) seega ei tundu see 400+hj eriti ulme(eeldades,et pada koos püsib

).
Tegelikult Hents peaksid sina sellele hj teemale minust paremini vastust teadma,sest sina ju ehitad suurema osa sellest turrrbo süsteemist

Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 15.06.2012 8:12
Postitas hents99
Nujah, aga ma pole kahjuks ka ennustaja
Nagu elu on näidanud, siis rusikareeglid selle mootori puhul ei kipu kehtima.
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 15.06.2012 19:54
Postitas jeff01
Kui juba pakkumiseks läks siis pakun 430-440 heppa poole bariga aga see selleks, ootan düno tulemusi sest momendigraafik pakub enam huvi...
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 19.06.2012 21:25
Postitas Autolab
Täna selgus kurb tõsiasi,et turbo kuumal kojal on mõrad sees.Kui homme korralikku koda ei leia siis läheb esialgu siiski turbo külge selle katkise kojaga ja eks lepin mõnevõrra halvema spoolupiga esialgu.
Positiivse poole pealt jõudsid täna kohale PPF-ist viimased puudu olevad jupid ja see nädal peaks auto ikka tänavale tagasi saama

.
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 20.06.2012 10:38
Postitas murjam
Kui kuumakoja mõrast kas või vähekegi lekib, pole spoolup halvem mõnevõrra, vaid tohutult.
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 20.06.2012 23:19
Postitas Autolab
Eks spoolup on mõnevõrra kehvem kindlasti, kuid loodan, et mitte tohutult, sest mõra on twin entry aukude vahel ja mõrasid on näha ka twin enrtry vaheseinas koja sees.Iseenesest ühtegi sellist mõra pole mis laseks gaasidel lekkida kojast väljapoole.
Tahan lihtsalt ära proovida kuidas nii suure kuuma kojaga(25cm2) see turbo spoolib ja siis soetan kas samasuguse uue HX50-ne või kui spooliga kohe üldse rahul pole siis ostan HX50 MFS-i(19cm2 kojaga).
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 21.06.2012 5:47
Postitas mulk
Need praod vaheseinas ei mõjuta küll midagi.
Ja üleüldse, miks peab se turbo nii suur olema, kui kasutatakse ainult 50% turbo tootlikusest, on ilmselgelt turbo liiga suur.
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 21.06.2012 11:48
Postitas Mardo
ehitatakse lähtuvalt tulevikuplaanidest

Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 21.06.2012 19:01
Postitas digimarket
Labidaga selge effekt on mingist pöördest kindlasti väga korralik, aga spool on ka kindlasti kehvake sellise koja suurusega. Puhast lõppkiiruse masinat ehitad, siis ehk küll.
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 23.06.2012 9:58
Postitas mulk
No selline kasutatud turbo on samas odavaim komponent kogu projekti juures ja oleks siiski mõistlik vahetada suurema vastu alles siis kui vaja.
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 23.06.2012 16:40
Postitas Autolab
Sellel suur/väike teemal võib tõenäoliselt vaielda lõpmatuseni

.Eks esmaspäev/teisipäev ole näha,et kuna ja kuidas ta spoolib,kuid ei usu väga,et spoolup halb on.
Juhul kui spoolup on halb siis on lauanurgal juba olemas ka 19cm2 koda.
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 24.06.2012 2:49
Postitas Mardo
vähe on neid kes on S seeria mootoritega kokku puutunud ja siinkohal mitte rääkida audi S mootoritest

Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 25.06.2012 19:06
Postitas Autolab
Hakkab looma.

Tegin ka väikese proovitiiru ja vaakumist tuleb välja esimese käiguga 4300rpm-i peal(piiraja on 7800rpm-i)

Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 26.06.2012 20:11
Postitas Autolab
Täna sai siis juba rohkem ringi tiirutatud ja nagu ikka siis peab mingi tagasilöök ikka tulema.Nimelt siis peale pidurdamist viskab summutist korraliku sinise suitsu pilve mis kaob ära mõne sekundi jooksul(cruisides,kiirendades ja kohapeal tiksudes sinist ei aja).Kuna õli tagasivool on karteri ees otsas(õlivann karteri tagumises otsas) ja turbo asub üsna madalal siis vist ei jõua pidurdades õli eest ära joosta.
Samas nagu tundub,et kui käikudega pidurdada pidurdamise ajal siis suitsupahvakat ei tekki, seega võimalik, et turbo ise on hoopis vigane

.
Kui see kõrvale jätta siis olen igati rahul

.Vahemärkusena olgu mainitud ka see,et teise käiguga on 0,4bar-i @ 3900rpm.
Re: BMW 328i (S50B30) Touring
Postitatud: 27.06.2012 19:55
Postitas mulk
Pidingi tegelt juba varem küsima, et kuidas sa turbo õli tagasi mootori saad nii madala turbo paigutuse puhul.
Ilmselt päris hästi ei õnnestu ilma vahepaagi ja pumbata.
Kuskil mingis teemas Mihkel teoritiseeris antud teemal ja tegi jooniseid ja ehk ka katseid, kuidas ilma pumbata õli tagasi karteri saada kui äravool on alpool õli tasapinda.
Tulles tagasi "suuer/väikse" teema juurde, ma usun, et enamus on nõus väitega, et 500hj turbo on 500hj jaoks palju meeldivam kui 800hj turbo 500hj võimsuse jaoks, olgu siis mootoriks mis iganes essi mootor. Ja mõõtühikuna ei sobi "tuleb vaakumist välja",
ega ka mingi x rõhunumber
No enivei, oluline on see, et sina ehitad omale ja sina rahul oled.
Muide, kas ma olen kehvasti lugenud, või pole mainitud, millega mootorit juhitakse, ilmselt vanose delete kit on põhjustatud kasutusel oleva aju suutmatuses nukkasi regullida, või mis seda tegema sundis?