BMW 328i (S50B32) Touring

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Ikka ihp :) .Nagu juba ka mainisin selgub tõde alles pingis. :).Samas on sellel mootoril juba N/A-na 286hj(autotata järgi lausa 295hj) seega ei tundu see 400+hj eriti ulme(eeldades,et pada koos püsib :-D ).
Tegelikult Hents peaksid sina sellele hj teemale minust paremini vastust teadma,sest sina ju ehitad suurema osa sellest turrrbo süsteemist ;)
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas hents99 »

Nujah, aga ma pole kahjuks ka ennustaja :-D
Nagu elu on näidanud, siis rusikareeglid selle mootori puhul ei kipu kehtima.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas jeff01 »

Kui juba pakkumiseks läks siis pakun 430-440 heppa poole bariga aga see selleks, ootan düno tulemusi sest momendigraafik pakub enam huvi...
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Täna selgus kurb tõsiasi,et turbo kuumal kojal on mõrad sees.Kui homme korralikku koda ei leia siis läheb esialgu siiski turbo külge selle katkise kojaga ja eks lepin mõnevõrra halvema spoolupiga esialgu.
Positiivse poole pealt jõudsid täna kohale PPF-ist viimased puudu olevad jupid ja see nädal peaks auto ikka tänavale tagasi saama :) .
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas murjam »

Kui kuumakoja mõrast kas või vähekegi lekib, pole spoolup halvem mõnevõrra, vaid tohutult.
Lauda nitro
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Eks spoolup on mõnevõrra kehvem kindlasti, kuid loodan, et mitte tohutult, sest mõra on twin entry aukude vahel ja mõrasid on näha ka twin enrtry vaheseinas koja sees.Iseenesest ühtegi sellist mõra pole mis laseks gaasidel lekkida kojast väljapoole.
Tahan lihtsalt ära proovida kuidas nii suure kuuma kojaga(25cm2) see turbo spoolib ja siis soetan kas samasuguse uue HX50-ne või kui spooliga kohe üldse rahul pole siis ostan HX50 MFS-i(19cm2 kojaga).
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas mulk »

Need praod vaheseinas ei mõjuta küll midagi.
Ja üleüldse, miks peab se turbo nii suur olema, kui kasutatakse ainult 50% turbo tootlikusest, on ilmselgelt turbo liiga suur.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas Mardo »

ehitatakse lähtuvalt tulevikuplaanidest ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas digimarket »

Labidaga selge effekt on mingist pöördest kindlasti väga korralik, aga spool on ka kindlasti kehvake sellise koja suurusega. Puhast lõppkiiruse masinat ehitad, siis ehk küll.
BMW M52 328i turbo
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas mulk »

No selline kasutatud turbo on samas odavaim komponent kogu projekti juures ja oleks siiski mõistlik vahetada suurema vastu alles siis kui vaja.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Sellel suur/väike teemal võib tõenäoliselt vaielda lõpmatuseni ;) .Eks esmaspäev/teisipäev ole näha,et kuna ja kuidas ta spoolib,kuid ei usu väga,et spoolup halb on.
Juhul kui spoolup on halb siis on lauanurgal juba olemas ka 19cm2 koda.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas Mardo »

vähe on neid kes on S seeria mootoritega kokku puutunud ja siinkohal mitte rääkida audi S mootoritest :)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Hakkab looma.
Pilt
Tegin ka väikese proovitiiru ja vaakumist tuleb välja esimese käiguga 4300rpm-i peal(piiraja on 7800rpm-i) ;)
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Täna sai siis juba rohkem ringi tiirutatud ja nagu ikka siis peab mingi tagasilöök ikka tulema.Nimelt siis peale pidurdamist viskab summutist korraliku sinise suitsu pilve mis kaob ära mõne sekundi jooksul(cruisides,kiirendades ja kohapeal tiksudes sinist ei aja).Kuna õli tagasivool on karteri ees otsas(õlivann karteri tagumises otsas) ja turbo asub üsna madalal siis vist ei jõua pidurdades õli eest ära joosta.
Samas nagu tundub,et kui käikudega pidurdada pidurdamise ajal siis suitsupahvakat ei tekki, seega võimalik, et turbo ise on hoopis vigane :ohshit .
Kui see kõrvale jätta siis olen igati rahul :) .Vahemärkusena olgu mainitud ka see,et teise käiguga on 0,4bar-i @ 3900rpm.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitus Postitas mulk »

Pidingi tegelt juba varem küsima, et kuidas sa turbo õli tagasi mootori saad nii madala turbo paigutuse puhul.
Ilmselt päris hästi ei õnnestu ilma vahepaagi ja pumbata.
Kuskil mingis teemas Mihkel teoritiseeris antud teemal ja tegi jooniseid ja ehk ka katseid, kuidas ilma pumbata õli tagasi karteri saada kui äravool on alpool õli tasapinda.
Tulles tagasi "suuer/väikse" teema juurde, ma usun, et enamus on nõus väitega, et 500hj turbo on 500hj jaoks palju meeldivam kui 800hj turbo 500hj võimsuse jaoks, olgu siis mootoriks mis iganes essi mootor. Ja mõõtühikuna ei sobi "tuleb vaakumist välja",
ega ka mingi x rõhunumber :axe
No enivei, oluline on see, et sina ehitad omale ja sina rahul oled.
Muide, kas ma olen kehvasti lugenud, või pole mainitud, millega mootorit juhitakse, ilmselt vanose delete kit on põhjustatud kasutusel oleva aju suutmatuses nukkasi regullida, või mis seda tegema sundis?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Suletud