BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kas ma kirjutasin kütuserõhuregulaatorit või ----??????Ma kirjutasin SPETSIAALSET kütuserõhuregulaatorit.
(Neid ei ole maailmas ainult ühte tüüpi lihtsalt sellepärast,et sina teiste olemasolust teadlik pole. :) )
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

AA kui kedagi peaks huvitama siis eelmise suve lõpus sai masin ka paaril mäkketõisu võistlusel käia! Karpaks oli siis sapika oma ja toimis ta siis valemis karpa -turbo -moto
Kui veel kedagi peks huvitama siis viimaseks ei jäänud, aga tehnika tõrkus, kül käis 3 pajaga ja siis kui korralikult käis siis viskas keti maha.
Muidug oli ka viga selles , et ise olin põllupeal rattaga ainult paari kiiremat teinud.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

no pics no prooof:D
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Pane tõesti sellest huumorist mingeid piltte kahh :-D :-D :-D :!:
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Ei teinud sellest imemasinast pilti kahjuks, polnud erilist mõtet kuna to sapperi karpa sai sinna peale pandud lihtsalt, et saaks hooajal korragi üritusest osa võtta. Ja oli ka tead, et ega to karpa sinna igaveseks jää, kui on paremat midagi loota mis siis seda kehvemat ikka imetleda!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Nonii Praeguseks momendik on mul juba motol kaan maha võetud ja läheb tagasi originaal plokikaane tihend. Aga ei saa kokku panne sest JÄLLE need krt plokikaane mutride jebivad. Tuleks panna mingid nats asjalikumad sinna asemele aga kust neid veel saada võib?

Kindlast tekib kohe küsimus siis miks mul kaan maas ja tarvis originaal tihend tagasi panna. Sellepärast, et sain nüüd asja korralikult käima! Ja kuna pole vast erilist vahet kas motol on surveastmeks 11 : 1 ja ülerõhku 0.5 või siis surveastmeks 8.5 : 1 ja ülerõhku 1.

Jutustan siis nats kuis selle rõipe ültse käima siis nüüd sain. Kõigepealt sai karpade ujuki kambri kaani nats õhemaks lihvitud, et tihendi soon madalam oleks (kuna karpad lekkisid). Peale selle probleemi kõrvaldamist sain aparaadi käima aga segu liiga rikas, sai siis kütte surve regulaator lahti võetud ja vedrut nats lühemaks tehtud. See tehtud sain ka segu enamvähem normi. Isegi kui rulli keerata siis kütuse rõhk tõusis koos ülerõhuga. Siis hakkasin rõhku juurde keerama, kuna seier näitas ainult 0.4 ülerõhku. Kuna ülerõhu klapp pärineb samalt masinat kust turbo siis see jällegi ei suuda kontrollida suuri rõhke. Kui rõhku üle 0.8 proovisin tõsta siis ei avanenud enam klapp (polnud kuhugi avaneda) Kui klappi lahti lasi 0.7 peal siis toimis kõik ilusti aga kui klapi vooliku tagant võtsin siis seieri järgi rõhk üle 0.8 ei tahtnud minna, kuigi jah tuli ka piiraja vastu ja piirajas hakkas rõhk hüppama.Käis teine ikka oma jagu üle 1 bar-i ära.

Aga jah nüüd kui asi enamvähem käib siis otsustasin, et võtan selle paksu plokikaane tihendi vahelt ära ja lasen ülerõhu 0.5 peale (peaks olema piisav rõhk, et stock moto kestaks)
Ja kütteks siis hakkan kasutama E85, moto laseb soojaks 98 ja pärast teeb ka alkoholi aurude eemaldamist tava küttega.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kas sul nende kütuste omavahelistest erinevustest mingit aimu on ka vä :roll: :?:
PS. JÄTA PAKSEM KAANETIHEND :!: :!: :!:
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Pilte saate rate.ee`s vaadata. Las inimene ehitab, vähemalt teeb seda ise. Ja ei kõvata niisama.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Robo kirjutas:Kas sul nende kütuste omavahelistest erinevustest mingit aimu on ka vä :roll: :?:
PS. JÄTA PAKSEM KAANETIHEND :!: :!: :!:

Etanooliga võib see õhem kaanetihend isegi õnnestuda...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Pilte tõesti võib vaadata rate.ee -s aga pole seal ei minust ega minu kätetööst midagi.
Oma lolli peaga siis mõtlesin, et neil E85 ja etanoolili väga suuri erinevus ei tohiks olla, kuna ikkagi E85 sisaldab 85% etanooli ja etanooli omadusi ma tean!

Aga ega ennem teada ka ei saa kui ei katseta, kuigi jah loomulikult teretulnud soovitused (asjalikud)

Ma ise kolvi põlemist ei karda pigem kui kepsud või siis plokikaane muttrid, kuid viimastele püüan tugevamat asendust leida.

Aga selle 2 kütte varjandiga veel selline jama, et kui motot soojendad või teha puhastust siis küünlad ilmselt kipuvad tahmama, kuna E85 nõuab suuremaid tüüse aga 98 jaoks jällegi tüüsid suured. Ja pole ka kütuse rõhku kuskilt maha keerata, kuna tehasest paigaldati bena pump sellek, et suurtel pööretel moto nälga ei jääks, madalatel pööretel ei vaja moto oma elu tegevusek pumpa (vabalthingavana)
noottaur
Postitusi: 15
Liitunud: 21.03.2008 20:25
Asukoht: Saaremaa

..

Postitus Postitas noottaur »

Kas plokikaanele suurema diameetriga polte koos mutritega ei saa panna? Natuke ümber tegemist ja peaks isegi õnnestuma või?
Kaaluvõit = kiirem sõit!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Ikka annab panna jämedamaid polte ja norm keermega muttreid. Aga läheb seekord moto tagasi kokku vanade muttritega, saagu mis saab!
Isegi on saada tugevaid muttreid poest aga tellimise aeg 4 nädalat.

Selgus veel üks põnev tõsiasi, et muttrid ei olegi toll mõõti, vaid tavalised M9 X 1.25 Siit ka üks kena üttlemine: KUI ISE OLED LOLL, SIIS EI TASU USKUDA ENDAST LOLLIMAT!!!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Nonii praeguseks siis moto tagasi kokku laotud ja vaja veel kütte süsteem kohandada, et ta mahuks raami vahele ära.
Miks siis nii kaua moto oli laiali? Algul jah sai otsitud tugevamaid muttreid plokikaanele aga siis loobusin tollest ideest momendiks. Aga kui juba plokikaan maasi siis mõtlesin, et teeks ikka klapid ka üle. Ja kui ma siis ilusti kaane tükkideks võttsin, et kalappe sooveldada, avastasin, et tehasest oli klapi vedrudele alla pandud astmetega seibin aga millegi pärast oli 2 tk kuhugi kadunud. Algul mõttlesin, et ise kaotasin ära aga kui oli viimase kui tolmutera ka ümber keeranud siis jõudsin järeldusele, et nood seibid on kadunud juba ära siis kui kaan käis tegemises, kui ratta ostsin. Kuna endal pole treipinki siis tuli lasta seibid uued teha ja sinna see kogu aeg läks.(ootamine)
Kuna moto laiali oli sii sai ka turbo sealt küljest kruvitud ja sain isegi teada mis turbo mul seal on tegemist on siis GARRETT T15
Kasutaja avatar
TEH
Postitusi: 75
Liitunud: 12.07.2006 1:08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TEH »

juss kirjutas:Nonii praeguseks siis moto tagasi kokku laotud ja vaja veel kütte süsteem kohandada, et ta mahuks raami vahele ära.
Miks siis nii kaua moto oli laiali? Algul jah sai otsitud tugevamaid muttreid plokikaanele aga siis loobusin tollest ideest momendiks. Aga kui juba plokikaan maasi siis mõtlesin, et teeks ikka klapid ka üle. Ja kui ma siis ilusti kaane tükkideks võttsin, et kalappe sooveldada, avastasin, et tehasest oli klapi vedrudele alla pandud astmetega seibin aga millegi pärast oli 2 tk kuhugi kadunud. Algul mõttlesin, et ise kaotasin ära aga kui oli viimase kui tolmutera ka ümber keeranud siis jõudsin järeldusele, et nood seibid on kadunud juba ära siis kui kaan käis tegemises, kui ratta ostsin. Kuna endal pole treipinki siis tuli lasta seibid uued teha ja sinna see kogu aeg läks.(ootamine)
Kuna moto laiali oli sii sai ka turbo sealt küljest kruvitud ja sain isegi teada mis turbo mul seal on tegemist on siis GARRETT T15
Minuarust peaks need seibid seal olema klapivahede reguleerimiseks ja täiesti loogiline kui kõigil klappidel neid ühepalju pole. Miks lasta treida? neid saab osta tsiklipoodidest. :)
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Need seibid on seal hoopis selleks, et klapi vedru pingsust tõsta, et klapp kolvile jalgu ei jääks!
Klapi reguleerimise plaadid on hoopis midagi muud, konkreetsel masinal on ültase nookuritega klappide reguleerimine!
Vasta