Põhimõtteliselt sa seda kala enam taga siis vist ei otsi?
Üle 12.4:1 ei läind, ok, aga nagu mina aru saan, siis paukuma paneks hoopis vist see kui ta alla 11 või 10 läheb või enamasti kui säde jääb vahele. Kui segu oli paigas, siis pigem ikkagi süüte kala. Kuna poolid ja küünlad vahetatud, ja sealt läbi löömist polnd näha, siis võiks olla nagu süütepoolide massis asi. Igatahes mitte rpm-sisend-signaalis, kuna siis ei pihustaks ja ei pauguks. Teemu ajuga paukus, stock ajuga ei paukunud. See kas on müstika, eriti peidus kala või mingi mehhaaniline kala - näiteks mingi VL klapp jäi rippuma vms
Palju oli bensiini rõhk 740 pihustitega ? Üks s14a ei käinud 740 pihustiga üldse ainult puterdas kuni bensiini rõhk oli 1,5 bari ja ajus oli ka Teemu chip. Kas ajus oli 740 pihusti ja z32 mafi jaoks ka oma "jumperid" ?
Minul oli sellline kala, et esimese käiguga tuli kuskil 6k pöörde juures nagu piiraja ette ja enam edasi pöörded ei läinud ja vahetades teisele siis ei võtnud kohe rõhku ülesse, viga kadus pärast 1 süütepooli vahetamist kui see lõplikult saba pani.
Ma arvan, et kütuse rõhk oli liiga suur 740 pihustite jaoks. Minu ajul on tehtud "jumberid" 740 ja z32 mafi jaoks ehk saan valida kas originnal või siis 740 ja z32. . Karoli vana 200sx ei käinud 740 pihustiga üldse peaaegu sest segu oli nii rikas lihtsalt, kütte rõhk 1,5 bari peale ja probleemid kadusid. Tal oli ka Teemu aju ja "jumperid" 740 pihustite jaoks.
Alla 2.0bar kütuserõhul ei toimu enam normaalset kütuse pihustamist (kütuse segunemist õhuga).
Seega mina ei soovitaks alla 2.0bar kütuserõhku keerata (seda siis koos vaakumiga).
Mihkel kirjutas:Alla 2.0bar kütuserõhul ei toimu enam normaalset kütuse pihustamist (kütuse segunemist õhuga).
Seega mina ei soovitaks alla 2.0bar kütuserõhku keerata (seda siis koos vaakumiga).
selle pärast ma vähemaks ei keeranudki, jäid meelde need õpetus sõnad mis andsid kunagi.
Kui joppab siis saan vahetada pihustid ja MAFi väga kõvade JDM velgede vastu.
E30-nel mul 2.5bar baasrõhuga regulaator.
Ehk siis tühikäigul ~2.0bar kütuserõhk.
Annab vahepeal tunda, et rõhk võiks vast kõrgem olla veidi.
Käiguga pidurdamisega läheb 1.5bar peale aga sel hetkel ei kasutata seda kütust kasulikult ära või on üldse overrun fuel cut.
Light loadis on kütterõhk ka seal 2.0bar piirimail. Sealt allapoole mina enam ei läheks.
Ilus kuldne kesktee on siiski 3.0bar baasrõhk.
Ega ilmselt niisama 80% autotootjatest vähemalt 3.0bar baasrõhku ei kasuta.