Nissan 200SX S14 - Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Põhimõtteliselt sa seda kala enam taga siis vist ei otsi?
Üle 12.4:1 ei läind, ok, aga nagu mina aru saan, siis paukuma paneks hoopis vist see kui ta alla 11 või 10 läheb või enamasti kui säde jääb vahele. Kui segu oli paigas, siis pigem ikkagi süüte kala. Kuna poolid ja küünlad vahetatud, ja sealt läbi löömist polnd näha, siis võiks olla nagu süütepoolide massis asi. Igatahes mitte rpm-sisend-signaalis, kuna siis ei pihustaks ja ei pauguks. Teemu ajuga paukus, stock ajuga ei paukunud. See kas on müstika, eriti peidus kala või mingi mehhaaniline kala - näiteks mingi VL klapp jäi rippuma vms :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Teemu aju on koguaeg peal olnud. Mul pole stock aju olnud.
Klapide kaela seda ei saa kohe kindlasti ajada.
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Palju oli bensiini rõhk 740 pihustitega ? Üks s14a ei käinud 740 pihustiga üldse ainult puterdas kuni bensiini rõhk oli 1,5 bari ja ajus oli ka Teemu chip. Kas ajus oli 740 pihusti ja z32 mafi jaoks ka oma "jumperid" ?

Minul oli sellline kala, et esimese käiguga tuli kuskil 6k pöörde juures nagu piiraja ette ja enam edasi pöörded ei läinud ja vahetades teisele siis ei võtnud kohe rõhku ülesse, viga kadus pärast 1 süütepooli vahetamist kui see lõplikult saba pani.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

kütuse rõhk oli 3bari tühikäigul.
"jumperid" ei ole uurinud. Need on 555cc pihustitele enivei, seega eriti kasu pole.
Poolid vahetatud uute vastu
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Ma arvan, et kütuse rõhk oli liiga suur 740 pihustite jaoks. Minu ajul on tehtud "jumberid" 740 ja z32 mafi jaoks ehk saan valida kas originnal või siis 740 ja z32. . Karoli vana 200sx ei käinud 740 pihustiga üldse peaaegu sest segu oli nii rikas lihtsalt, kütte rõhk 1,5 bari peale ja probleemid kadusid. Tal oli ka Teemu aju ja "jumperid" 740 pihustite jaoks.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Alla 2.0bar kütuserõhul ei toimu enam normaalset kütuse pihustamist (kütuse segunemist õhuga).
Seega mina ei soovitaks alla 2.0bar kütuserõhku keerata (seda siis koos vaakumiga).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:Alla 2.0bar kütuserõhul ei toimu enam normaalset kütuse pihustamist (kütuse segunemist õhuga).
Seega mina ei soovitaks alla 2.0bar kütuserõhku keerata (seda siis koos vaakumiga).
selle pärast ma vähemaks ei keeranudki, jäid meelde need õpetus sõnad mis andsid kunagi.
Kui joppab siis saan vahetada pihustid ja MAFi väga kõvade JDM velgede vastu.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

E30-nel mul 2.5bar baasrõhuga regulaator.
Ehk siis tühikäigul ~2.0bar kütuserõhk.
Annab vahepeal tunda, et rõhk võiks vast kõrgem olla veidi.
Käiguga pidurdamisega läheb 1.5bar peale aga sel hetkel ei kasutata seda kütust kasulikult ära või on üldse overrun fuel cut.
Light loadis on kütterõhk ka seal 2.0bar piirimail. Sealt allapoole mina enam ei läheks.

Ilus kuldne kesktee on siiski 3.0bar baasrõhk.
Ega ilmselt niisama 80% autotootjatest vähemalt 3.0bar baasrõhku ei kasuta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

kumba velge klubikaaslased soovitavad

Kas Work Meister Sp1 17x8 ja 18x9

Pilt

Või Volk Racing GT-C 17x9 ja 17x10

Pilt
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

[quote="Siim"]kumba velge klubikaaslased soovitavad

Kas Work Meister Sp1 17x8 ja 18x9

Pilt

1 hääl sellele :)
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Work'id
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

work +1
AlexD
Postitusi: 10
Liitunud: 03.11.2006 17:37

Postitus Postitas AlexD »

Volk Racing
GhostRider
Postitusi: 21
Liitunud: 16.04.2006 22:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GhostRider »

Volk 110% 8)
Alpina
180sx
Postitusi: 89
Liitunud: 15.04.2007 14:26
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas 180sx »

WORK 200% ikka JDM style, need volkid on porno
Suletud