10. leht 11-st

Postitatud: 10.08.2008 20:50
Postitas Astrona
Sul võibolla pihusti 100% lahti.
Pihusti transs põles sisse või transijuhtimis-driver kivi kärsanud.

Postitatud: 11.08.2008 0:41
Postitas citizen
!!! Kui keegi pakub 16v kaant siis andku märku
Kui ikka veel vaja siis anna teada :)

Postitatud: 11.08.2008 22:04
Postitas Molotov51
jeff01 kirjutas: Nii pingutatud küünal ei tohiks tegelikult end lahti keerata kuna ma oma mootoril kah enam kõvemini ei keera (Kippusid kinni jääma)
Kinnijäämise vastu ikka vasemääre küünla vahele iga kord, kui kinni keerad.

Postitatud: 12.08.2008 18:48
Postitas veider
Millegipärast ei olnud kummagi sedeli peale märgitud vasaku raja kiirust. Niisiis võtsin datalogi lahti ja arvutasin pöörete järgi. Kiirust arvestatakse siis vedaval teljel olevate velgede ja rehvi mõõtude järgi? Arvestades, et taga on 205/55 r16 ja pöördeid oli finishis pisut üle 5300 rpm'i sain tulemuseks 170 km/h. Segu langes peale ca 4500 rpmi 10.7 peale ja süüde oli 8 kraadi eüss. Boost protection oli esimeses sõidus 0.7 peal ja lõpus hakkas juba sekkuma. Teises sõidus tõstsin 0.75 peale ja datalogi järgi oli boosti 0.72 max. Saaks pihustite jamast jagu siis keeraks MBC külge ja mõõdaks gtech'iga 400m@0.6bar kiiruse ära. Peale seda võiks juba motivatsiooni olla, et surveastmega midagi ette võtta. Üritusel ei saanud kuidagi stardist minema ja peale igat käiguvahetust ja kõrgematel pööretel poos kinni nii, et tulemusega võib täitsa rahule jääda.

Postitatud: 12.08.2008 21:21
Postitas jeff01
minul on 13,9 korral lõppkiirus vaid 160km/h ülejäänud järeldused tee ise :) Mis mind imestama pani oli see, et kiirendades ei tõmba sul absoluutselt tagaotsa maha vaid pigem justkui tõstis seda mingil hetkel. :? Katsu teha talle veljed, mis koopasse mahuvad ja lase tagaotsa 10 cm madalamale :)

Postitatud: 12.08.2008 21:40
Postitas Raceboy
Kumbagi raja puhul ei näidanud lõppkiirust õigesti.

Postitatud: 13.08.2008 7:22
Postitas jeff01
mõlemal meil on lõppkiirused arvutatud rehvimõõdu ja pöörete järgi mida datalogist näeb :)

Postitatud: 13.08.2008 12:16
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Mis mind imestama pani oli see, et kiirendades ei tõmba sul absoluutselt tagaotsa maha vaid pigem justkui tõstis seda mingil hetkel. :?
Mul Kadett B ja tal sama lugu.
Nimelt tagasild tahab nagu alt ära sõita ja pikivardad tõstavad tagumiku üles.
Päris fun - mul kah hüppas auto kohapeal õhku ja siis hakkas alles liikuma :) Peale selle väänab mul mootor auto peaaegu kummuli.
Sommid on nendega ka ralli sõitnud, nii et sealt saaks abi kuidas seda masinat paremaks teha. Näiteks panna pikemad, et tõstaks rohkem nina.

Postitatud: 16.08.2008 0:29
Postitas TõnuriCCE
jeff01 kirjutas:minul on 13,9 korral lõppkiirus vaid 160km/h ülejäänud järeldused tee ise :) Mis mind imestama pani oli see, et kiirendades ei tõmba sul absoluutselt tagaotsa maha vaid pigem justkui tõstis seda mingil hetkel. :? Katsu teha talle veljed, mis koopasse mahuvad ja lase tagaotsa 10 cm madalamale :)
ja minu tavadiffriga ja tavarehviga esiveoline vajas 13.86 sõitmiseks 172,6 lõppkiirust.
seega 15.9 ja 170 ????
pidi ikka kõvasti pooma.
aga potensiaali on nagu natuke näha juba. ja see on positiivne.

Postitatud: 16.08.2008 2:26
Postitas Erki
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Ecotec_engine#Ecotec

Siit leidsin, et c20ne ja c20let mootoritel on täpselt samad kolvikäigud [86mm] ja silindri läbimõõdud [86mm]. Nii et väntvõllid on phm samad, selle vahetamisest abi ei ole.

Kas c20ne ja c20let kepsud on ühepikkused? Kui on erineva pikkusega, saab panna lühemad kepsu, siis surveaste langeb. Kui muidugi lühema kepsu korral kolvid vastu väntvõlli ei käi.

Kui kepsud on sama pikad, siis kõige odavam lahendus surveastme langetamiseks on paksem plokikaane tihend.

Postitatud: 16.08.2008 4:48
Postitas rosco
TõnuriCCE kirjutas:
jeff01 kirjutas:minul on 13,9 korral lõppkiirus vaid 160km/h ülejäänud järeldused tee ise :) Mis mind imestama pani oli see, et kiirendades ei tõmba sul absoluutselt tagaotsa maha vaid pigem justkui tõstis seda mingil hetkel. :? Katsu teha talle veljed, mis koopasse mahuvad ja lase tagaotsa 10 cm madalamale :)
ja minu tavadiffriga ja tavarehviga esiveoline vajas 13.86 sõitmiseks 172,6 lõppkiirust.
seega 15.9 ja 170 ????
pidi ikka kõvasti pooma.
aga potensiaali on nagu natuke näha juba. ja see on positiivne.

Dilemma? Kas räägitakse teineteisest tsipa mööda?

Enivei. 170km/h ja 13.9 tähendab,et puudub pidamine.Kuigi jõudu nagu oleks. Kui 176km/h-ga ja 1.9 60 ft tuli 12,5 ET.

Postitatud: 16.08.2008 8:44
Postitas veider
Mitte päris mina sõitsin 15.9 ja kes kohal olid ja kellele sõitu tegin nägid kui kõvasti poos. Joosep sõitis 13.9 ... Mingi viga oli läpakas, aga ei oska midagi selle peale kosta kuna kui läpaka tagant võtsin ja ükspäev sõitsin siis kolmandalt neljanda peale tõmmates poos ikkagi kinni. Ja kohapeal järsemalt vajutades poob ja sõites kord poob ja kord mitte. Ei tea mis on, aga tundub nagu iga päev käib auto erinevalt. Ühesõnaga teeb mis ise tahab. :?

Postitatud: 16.08.2008 8:58
Postitas veider
Erki kirjutas:Siit leidsin, et c20ne ja c20let mootoritel on täpselt samad kolvikäigud [86mm] ja silindri läbimõõdud [86mm]. Nii et väntvõllid on phm samad, selle vahetamisest abi ei ole.

Kas c20ne ja c20let kepsud on ühepikkused? Kui on erineva pikkusega, saab panna lühemad kepsu, siis surveaste langeb. Kui muidugi lühema kepsu korral kolvid vastu väntvõlli ei käi.

Kui kepsud on sama pikad, siis kõige odavam lahendus surveastme langetamiseks on paksem plokikaane tihend.
Kui väntvõllid on samad siis kuidas saab mul olla c20leti kepsu ja c20let kolviga nii kõrge surveaste? Cometicu tihendit ei jõuaks ära oodata, arvatavasti kasutan vasktihendit. Ja kindlasti teist kaant, see ei kannata 0.5 rõhu juures juba mitte mingisugust süütenurka. Pihusti jamaga oli natuke lihtsam, kuna segu oli juba 10 kanti siis ei jõudnud küünal enam süüdata. Nüüd segu paigas ja töötab, peaaegu... :roll:

Postitatud: 16.08.2008 9:13
Postitas veider
http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... about.html
Well ive worked on both blocks, and the 16v block has a oil pressure reducer fitted to the block FACE on the main gallery so it does not over pressurise the hydraulic lifters, and i also thought with the 16v engine revving more it would help stop most of the oil going to the top of the engine at high RPM because a 16v will rev to around 7000rpm standard and the 8v does 6400rpm standard.

The 8v block does NOT have this reducer, so i would of thought if you use a 8v block with a 16v head it would over pressurise the hydraulics and send most of the oil to the top of the engine at high revs starving the main/big end bearings of oil.
Oskab keegi kommenteerida?

Postitatud: 16.08.2008 11:15
Postitas jeff01
ma ei näe põhjust teda mitte uskuda :roll:
Ma soovitasin sulle igaks juhuks terve 16v mootor võtta kuna se paar tuhat mis sa selle puhul rohkem maksad võib su närve igasuguste ootamatuste korral säästa.