Opel Kadett C 2.0T 'veider

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Sul võibolla pihusti 100% lahti.
Pihusti transs põles sisse või transijuhtimis-driver kivi kärsanud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

!!! Kui keegi pakub 16v kaant siis andku märku
Kui ikka veel vaja siis anna teada :)
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

jeff01 kirjutas: Nii pingutatud küünal ei tohiks tegelikult end lahti keerata kuna ma oma mootoril kah enam kõvemini ei keera (Kippusid kinni jääma)
Kinnijäämise vastu ikka vasemääre küünla vahele iga kord, kui kinni keerad.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Millegipärast ei olnud kummagi sedeli peale märgitud vasaku raja kiirust. Niisiis võtsin datalogi lahti ja arvutasin pöörete järgi. Kiirust arvestatakse siis vedaval teljel olevate velgede ja rehvi mõõtude järgi? Arvestades, et taga on 205/55 r16 ja pöördeid oli finishis pisut üle 5300 rpm'i sain tulemuseks 170 km/h. Segu langes peale ca 4500 rpmi 10.7 peale ja süüde oli 8 kraadi eüss. Boost protection oli esimeses sõidus 0.7 peal ja lõpus hakkas juba sekkuma. Teises sõidus tõstsin 0.75 peale ja datalogi järgi oli boosti 0.72 max. Saaks pihustite jamast jagu siis keeraks MBC külge ja mõõdaks gtech'iga 400m@0.6bar kiiruse ära. Peale seda võiks juba motivatsiooni olla, et surveastmega midagi ette võtta. Üritusel ei saanud kuidagi stardist minema ja peale igat käiguvahetust ja kõrgematel pööretel poos kinni nii, et tulemusega võib täitsa rahule jääda.
No comment!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

minul on 13,9 korral lõppkiirus vaid 160km/h ülejäänud järeldused tee ise :) Mis mind imestama pani oli see, et kiirendades ei tõmba sul absoluutselt tagaotsa maha vaid pigem justkui tõstis seda mingil hetkel. :? Katsu teha talle veljed, mis koopasse mahuvad ja lase tagaotsa 10 cm madalamale :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kumbagi raja puhul ei näidanud lõppkiirust õigesti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

mõlemal meil on lõppkiirused arvutatud rehvimõõdu ja pöörete järgi mida datalogist näeb :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:Mis mind imestama pani oli see, et kiirendades ei tõmba sul absoluutselt tagaotsa maha vaid pigem justkui tõstis seda mingil hetkel. :?
Mul Kadett B ja tal sama lugu.
Nimelt tagasild tahab nagu alt ära sõita ja pikivardad tõstavad tagumiku üles.
Päris fun - mul kah hüppas auto kohapeal õhku ja siis hakkas alles liikuma :) Peale selle väänab mul mootor auto peaaegu kummuli.
Sommid on nendega ka ralli sõitnud, nii et sealt saaks abi kuidas seda masinat paremaks teha. Näiteks panna pikemad, et tõstaks rohkem nina.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

jeff01 kirjutas:minul on 13,9 korral lõppkiirus vaid 160km/h ülejäänud järeldused tee ise :) Mis mind imestama pani oli see, et kiirendades ei tõmba sul absoluutselt tagaotsa maha vaid pigem justkui tõstis seda mingil hetkel. :? Katsu teha talle veljed, mis koopasse mahuvad ja lase tagaotsa 10 cm madalamale :)
ja minu tavadiffriga ja tavarehviga esiveoline vajas 13.86 sõitmiseks 172,6 lõppkiirust.
seega 15.9 ja 170 ????
pidi ikka kõvasti pooma.
aga potensiaali on nagu natuke näha juba. ja see on positiivne.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Erki
Postitusi: 32
Liitunud: 22.06.2008 1:40
Asukoht: Padise vald

Postitus Postitas Erki »

http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Ecotec_engine#Ecotec

Siit leidsin, et c20ne ja c20let mootoritel on täpselt samad kolvikäigud [86mm] ja silindri läbimõõdud [86mm]. Nii et väntvõllid on phm samad, selle vahetamisest abi ei ole.

Kas c20ne ja c20let kepsud on ühepikkused? Kui on erineva pikkusega, saab panna lühemad kepsu, siis surveaste langeb. Kui muidugi lühema kepsu korral kolvid vastu väntvõlli ei käi.

Kui kepsud on sama pikad, siis kõige odavam lahendus surveastme langetamiseks on paksem plokikaane tihend.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

TõnuriCCE kirjutas:
jeff01 kirjutas:minul on 13,9 korral lõppkiirus vaid 160km/h ülejäänud järeldused tee ise :) Mis mind imestama pani oli see, et kiirendades ei tõmba sul absoluutselt tagaotsa maha vaid pigem justkui tõstis seda mingil hetkel. :? Katsu teha talle veljed, mis koopasse mahuvad ja lase tagaotsa 10 cm madalamale :)
ja minu tavadiffriga ja tavarehviga esiveoline vajas 13.86 sõitmiseks 172,6 lõppkiirust.
seega 15.9 ja 170 ????
pidi ikka kõvasti pooma.
aga potensiaali on nagu natuke näha juba. ja see on positiivne.

Dilemma? Kas räägitakse teineteisest tsipa mööda?

Enivei. 170km/h ja 13.9 tähendab,et puudub pidamine.Kuigi jõudu nagu oleks. Kui 176km/h-ga ja 1.9 60 ft tuli 12,5 ET.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Mitte päris mina sõitsin 15.9 ja kes kohal olid ja kellele sõitu tegin nägid kui kõvasti poos. Joosep sõitis 13.9 ... Mingi viga oli läpakas, aga ei oska midagi selle peale kosta kuna kui läpaka tagant võtsin ja ükspäev sõitsin siis kolmandalt neljanda peale tõmmates poos ikkagi kinni. Ja kohapeal järsemalt vajutades poob ja sõites kord poob ja kord mitte. Ei tea mis on, aga tundub nagu iga päev käib auto erinevalt. Ühesõnaga teeb mis ise tahab. :?
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Erki kirjutas:Siit leidsin, et c20ne ja c20let mootoritel on täpselt samad kolvikäigud [86mm] ja silindri läbimõõdud [86mm]. Nii et väntvõllid on phm samad, selle vahetamisest abi ei ole.

Kas c20ne ja c20let kepsud on ühepikkused? Kui on erineva pikkusega, saab panna lühemad kepsu, siis surveaste langeb. Kui muidugi lühema kepsu korral kolvid vastu väntvõlli ei käi.

Kui kepsud on sama pikad, siis kõige odavam lahendus surveastme langetamiseks on paksem plokikaane tihend.
Kui väntvõllid on samad siis kuidas saab mul olla c20leti kepsu ja c20let kolviga nii kõrge surveaste? Cometicu tihendit ei jõuaks ära oodata, arvatavasti kasutan vasktihendit. Ja kindlasti teist kaant, see ei kannata 0.5 rõhu juures juba mitte mingisugust süütenurka. Pihusti jamaga oli natuke lihtsam, kuna segu oli juba 10 kanti siis ei jõudnud küünal enam süüdata. Nüüd segu paigas ja töötab, peaaegu... :roll:
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... about.html
Well ive worked on both blocks, and the 16v block has a oil pressure reducer fitted to the block FACE on the main gallery so it does not over pressurise the hydraulic lifters, and i also thought with the 16v engine revving more it would help stop most of the oil going to the top of the engine at high RPM because a 16v will rev to around 7000rpm standard and the 8v does 6400rpm standard.

The 8v block does NOT have this reducer, so i would of thought if you use a 8v block with a 16v head it would over pressurise the hydraulics and send most of the oil to the top of the engine at high revs starving the main/big end bearings of oil.
Oskab keegi kommenteerida?
No comment!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ma ei näe põhjust teda mitte uskuda :roll:
Ma soovitasin sulle igaks juhuks terve 16v mootor võtta kuna se paar tuhat mis sa selle puhul rohkem maksad võib su närve igasuguste ootamatuste korral säästa.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta