10. leht 22-st

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 19.02.2013 17:10
Postitas mulk
Turbo paistab kobe ja tõenäoliselt annab soovitud tulemuse ka. OT üldiselt annab küll holset samade strateegiliste mõõtude puhul rohkem väänet ja jõudu kui vastava suurusega perfomance turbo.
Piduri kettad on bremboaftermarketi andmete kohaselt sellised 13.5kg
http://www.bremboaftermarket.com/En/Car ... aba56c5140" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 19.02.2013 19:01
Postitas hents99
Võimalik, et tuleb ketast ka kergendada, alumiiniumist keskosadega, nagu ma MB`dele teen:
Hea võimalus ka nihutust muuta vastavalt vajadusele. Pildil 345x32mm ketas.
Pilt

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 19.02.2013 20:59
Postitas jeff01
Vaene Hents kes selle kolde peab tegema :-D

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 19.02.2013 21:17
Postitas Autolab
Eks selle kollega on Hentsil pusimist tõesti omajagu(seda enam, et kõik runnerid tulevad ikka enamvähem ühe pikkused). Mis puudutab kettaid siis võimalik, et ette tulevad mingi hetk kaheosalised kettad, kuid mõõduks tuleb siis juba 362x32mm ;) .
Mis puudutab Holset vs. Precision teemat siis piisava võimekusega Holset poleks mitte kuidagi lihtsalt ära mahtunud. Momendil, aga olen oma valikuga väga rahul ja kui selgub, et see tükk pakub samaväärset spooli mis HX50 siis Holseti puhul erilist rivaali Precision-ile pole, sest esimene sama võimekas Holset on HX60 ;)
Kindlasti kestab Holset muidugi kauem, sest on disainitud töötama suurte diislite peal, aga kes meist ikka oma hobiautodega sadu tuhandeid kilomeetreid sõidab.
Paar pilti turbost veel, et aru saada kompaktsusest.
Pilt
Pilt

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 19.02.2013 22:01
Postitas mulk
Arusaadav, et turbo valikul üheks kriteeriumiks on paigaldusruum, eriti ekstreemsetel (loe:race) juhtudel ka kaal.
Mis aga suutlikust puudutab, siis sinu uue turbo suutlikus selgub lähiajal.
Seniks olen endiselt skeptiline suure usa suurte whp lubadustega. Ma ei ürita nüüd järgneva tekstiga mingeid paraleele ja sarnasust väita ega ammugi mitte tõestada, kuid omal nahal sai Comp Turbo 67mm kompressoriga turbo ära proovitud, õiget dyno sellega teha ei saanudki (kompressori tiivku labad paindusid sirgu pahaaimamatu ülerõhu tõttu, 3+ bar), küll aga veerandmiili ja selle põhjal ei olnud CT kompaktsusest, kaalust ega väidetavast suutlikusest mingit vastast HX40 superile.
Hx40 super 11.053 211kmh, catcams, 671hj
Hx35 super 11.626 193kmh, stock, 550hj
CT67 11.571 200kmh, catcams, ???hj
Muus osas oli auto sama.
Aga jääme ootama ja loodan et antud mootori ja turbo kooslus toimib nagu näpp ninna ja mis tähtsaim, et omanik on rahul.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 19.02.2013 22:07
Postitas Autolab
Ise otsustasin nii lihtsakäeliselt selle vile kasuks, sest Rootsis kasutatakse seda väga palju ja kõik on maru rahul. Lisaks sellele sõidab Rootsis ringi sama mootori ja turboga( juba 2a) E30-nd millel on 1055hj rattast @ 2,3bar.
Mis puudutab USA rwhp nr-e siis see jah nagu huumor rohkem. Näiteks USA-s saab e46 m3-e mootorist 67mm compressori rattaga turboga 1100rwhp :lol: . Sealjuures kasutatakse ilmselt 91 oktaanarvuga kütet ;)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 19.02.2013 23:18
Postitas twist
Autolab kirjutas:Sealjuures kasutatakse ilmselt 91 oktaanarvuga kütet ;)
Ma usun, et Sina tead, aga teised võib-olla ei mõista nalja.
Nimelt on ´umericas ja Euroopas erinevad katsed oktaanarvu määramiseks.
Nende 91(AKI) on võrdväärne meie 95(RON)-ga.

Edu!

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 21.02.2013 0:27
Postitas Autolab
Tegu oli rohkem jah naljaga, sest need numbrid tõmmatakse USA-s E85-ega, kuid ulmelised on need numbrid sellegi poolest.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 22.02.2013 21:01
Postitas Autolab
Eile sai korraliku kollektori tarvis ruumi juurde tehtud. Enam ei tundugi olukord nii lootusetu :-D
Pilt
Ühtlasi hakkasin ükspäev esimesi supporteid puhastama värvi eemaldajaga ja sinise värvi alt tuli päris hea üllatus.
Pilt
Loodame, et teise sadula puhastamine samahästi õnnestub.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 23.02.2013 11:59
Postitas jeff01
Mis järjekorras see turbo kompott küll maha / peale on võimalik toppida? vaid mootor maha võttes?

Ma ei saaks öösel rahulikult magadagi kui tean, et mõnele poldile ei saa normaalse võtmega ligi :lol:

Juba olin valmis küsima millal aku kasti kallale lähed :-D

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 23.02.2013 12:29
Postitas hents99
Aku oli juba tehasest tulles taga. Paisupaak tuleb pärast alumiiniumist teha ja ära mahutada.

Kollega on juba algus tehtud ja üsna pea üritan ta valmis saada. Kindlasti saab uus väga palju parem kui vana. Ega tegelikult vanal ka väga häda polnud, asjatundmatute näägutused välja arvata.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 3:35
Postitas Autolab
Ja valmis see uss saigi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nüüd peab veel välja mõtlema, et kuhu wastegate mahutada :mrgreen: . Peale seda lasen kolle keraamikaga seest ja väljast ära katta. Vahepeal on saabunud ka hüdrauliline survelaager siduri jaoks.
Pilt
Tegu Elbe Engineeringu tootega

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 9:38
Postitas jeff01
3 päevaga valmis? Henz on pro :)
mitu põlve ja mitu meetrit toru?
Aru ma ei saa selle keevitamise järjekorrast.....3+3 ja siis flantside külge seestpoolt?

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 11:16
Postitas hents99
Põlvi ja toru ikka kulus omajagu. Kuna turbo on "single entry", siis tuli 6 toru ka üheks vedada.

Eks see järjekord kujuneb ise. Viimane toru oli 6-silindri oma :D

Igasugu kollektoreid lugematu arv tehtud, seega mingi kogemus on olemas :)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 12:11
Postitas mulk
Mis sidurit see survelaager liigutama hakkab?
Ja kui suure läbiõõduga laager on, palju on max väljaliige?