9. leht 13-st
Postitatud: 31.08.2008 13:22
Postitas Siim
temp kirjutas:mingi vaakumi probleem ei või olla? et kuskil torustikus leke?
just tulin kontrollimast ja pole ühtegi leket
Postitatud: 31.08.2008 14:42
Postitas Siim
Kütusepumba tootlikus on 3bari peal 192 liitrit tunnis. Mihkel mõõtis kunagi 223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V ja netist leidsin 215L/H @ 12V.
EDIT: Rene pakutud variant, et kas kaltsu pole sisselaske süsteemi sattunud on ka välistatud. Ei ole

Postitatud: 06.09.2008 15:00
Postitas Astrona
mix ac dragil tulemust pole? Ei jõudnud kohale?
Postitatud: 06.09.2008 15:23
Postitas Renn
Siim kirjutas:Kütusepumba tootlikus on 3bari peal 192 liitrit tunnis. Mihkel mõõtis kunagi 223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V ja netist leidsin 215L/H @ 12V.
EDIT: Rene pakutud variant, et kas kaltsu pole sisselaske süsteemi sattunud on ka välistatud. Ei ole

Siimu postitust ennetades, Vectral oli sama jama, paukus 0,5 bari pealt, kui said TUTIKAD küünlad kataloogi järgi võetud...! Miilil sõitis Nissan sul pea 1,5 bari pealt?!, nüüd jahedama ilmaga paugub boosti all?
Postitatud: 07.09.2008 22:20
Postitas OKS
Siim kirjutas:
uued süütepoolid ka peal.
Kas poolid panid uued ja kui siis kust ostsid ?
Postitatud: 12.09.2008 11:33
Postitas Siim
miilil oli rõhk spinni tehes 1.1 (ehk siis 0.1 rohkem kui dünos)
Kadi s6itis juba madalama rõhuga.
Siis ka probleemid hakasid.
Ühes videos on ka seda kuulda kuidas vahele jätab. Plaan on ültse suht tükkideks auto tõmmata. Palju VEMSI hind on koos paigalduse ja seadistusega. Tänase seisuga ei lähe autoenam t66legi.
Postitatud: 09.11.2008 17:35
Postitas Siim
Täna sai näha esimest korda elus, et auto turbo on punane.
Nimelt sai ringarajal sõpradele demo sõitu tegemas käidud.
Pidurid ei väsinud, temperatuurid oli korras ja rõhud samuti korras.

Postitatud: 10.11.2008 22:58
Postitas Renn
kuidas tööle said auto?
elektroonika poolepealt oli
de-tune?

Postitatud: 11.11.2008 0:32
Postitas Siim
üsna suur De-Tune oli.
Autol ei ole enam
1) 6 punkti rihmasi
2) korvistet
3) hüdraulilst käsipidurit
4) Nismo pihusteid
5) Z32 õhulugejat
6) El. boost controllerit
7) E-managet
8 iriidium küünlaid
Ei oska öelda mis tööle ta uuesti pani, aga toimib igatahes
Postitatud: 11.11.2008 23:29
Postitas temp
pakuks õhulugejat - kas mõni teine auto toimib selle lugejaga?
Postitatud: 11.11.2008 23:57
Postitas Astrona
Noh ja e-manage juhtmestik pole kah tavaliselt päris boschi kvaliteediga.
Kui viga teada tahad, peaks 1-haaval ikka juppe vahetama. Ega sind vist enam eriti ei huvita? Muidu võiksid ju emanage ainult korraks vahele panna.
Postitatud: 12.11.2008 0:21
Postitas Siim
Astrona kirjutas:Noh ja e-manage juhtmestik pole kah tavaliselt päris boschi kvaliteediga.
Kui viga teada tahad, peaks 1-haaval ikka juppe vahetama. Ega sind vist enam eriti ei huvita? Muidu võiksid ju emanage ainult korraks vahele panna.
E-Manage toimis, juhtmeid kontrollitud 3 korda.
MAF tuleks tegelikult ära proovida. Sellega võib mingi kamm olla küll.
Postitatud: 14.11.2008 17:13
Postitas Siim
tõstsin Nismo pihustid koos fuel-railiga teise Nissani peale. Z32 MAFi samuti. Kõik toimis. Seega neis viga ei olnud vaid kala ujub kuskil mujal.
Postitatud: 14.11.2008 18:12
Postitas Astrona
Noh siis ei jää enam palju kalasid alles.
Kas emanage on kah teise masina peal testitud? Ja riistavaraliselt toimib 100%? Kasutasid sealt ka süüte juhtimist?
Mootori mass on hea?
EBC veel sul mujal proovimata, aga sellest ei saa nagu otseselt sõltuda.
Pakun sellise asja, et sul oli seadistatud kõrgema rõhuga, ja kui rõhku maha keerasid hakati seadistuste (segu, süüde) tabelist võtma ju hoopis teistest lahtritest.
Kas peale maha keeramist ja paukuma hakkamist proovisid uuesti rõhk "põhjas" sõita?
Postitatud: 14.11.2008 18:18
Postitas Siim
Astrona kirjutas:
Pakun sellise asja, et sul oli seadistatud kõrgema rõhuga, ja kui rõhku maha keerasid hakati seadistuste (segu, süüde) tabelist võtma ju hoopis teistest lahtritest.
Kas peale maha keeramist ja paukuma hakkamist proovisid uuesti rõhk "põhjas" sõita?
jep, proovisin
kooslus 740cc pihustid, Z32 õhulugeja ja Teemu aju lubasid kuni 1,5barini rõhku tõsta ilma et segu oleks üle 12.4 läinud. Paukus ikkagi ja segu oli korras. Arvatavasti polnud auto korralikult seadistatud.
Aga muidu jutt selline, et:
EBC - sold
E-Manage - sold
pihsutid- soon to be sold
AFM - soon to be sold
stage 3a-lt de-tune 2-le