just tulin kontrollimast ja pole ühtegi lekettemp kirjutas:mingi vaakumi probleem ei või olla? et kuskil torustikus leke?
Nissan 200SX S14 - Siim
Siimu postitust ennetades, Vectral oli sama jama, paukus 0,5 bari pealt, kui said TUTIKAD küünlad kataloogi järgi võetud...! Miilil sõitis Nissan sul pea 1,5 bari pealt?!, nüüd jahedama ilmaga paugub boosti all?Siim kirjutas:Kütusepumba tootlikus on 3bari peal 192 liitrit tunnis. Mihkel mõõtis kunagi 223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V ja netist leidsin 215L/H @ 12V.
EDIT: Rene pakutud variant, et kas kaltsu pole sisselaske süsteemi sattunud on ka välistatud. Ei ole
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
miilil oli rõhk spinni tehes 1.1 (ehk siis 0.1 rohkem kui dünos)
Kadi s6itis juba madalama rõhuga.
Siis ka probleemid hakasid.
Ühes videos on ka seda kuulda kuidas vahele jätab. Plaan on ültse suht tükkideks auto tõmmata. Palju VEMSI hind on koos paigalduse ja seadistusega. Tänase seisuga ei lähe autoenam t66legi.
Kadi s6itis juba madalama rõhuga.
Siis ka probleemid hakasid.
Ühes videos on ka seda kuulda kuidas vahele jätab. Plaan on ültse suht tükkideks auto tõmmata. Palju VEMSI hind on koos paigalduse ja seadistusega. Tänase seisuga ei lähe autoenam t66legi.
Viimati muutis Siim, 17.01.2009 13:15, muudetud 1 kord kokku.
E-Manage toimis, juhtmeid kontrollitud 3 korda.Astrona kirjutas:Noh ja e-manage juhtmestik pole kah tavaliselt päris boschi kvaliteediga.
Kui viga teada tahad, peaks 1-haaval ikka juppe vahetama. Ega sind vist enam eriti ei huvita? Muidu võiksid ju emanage ainult korraks vahele panna.
MAF tuleks tegelikult ära proovida. Sellega võib mingi kamm olla küll.
Noh siis ei jää enam palju kalasid alles.
Kas emanage on kah teise masina peal testitud? Ja riistavaraliselt toimib 100%? Kasutasid sealt ka süüte juhtimist?
Mootori mass on hea?
EBC veel sul mujal proovimata, aga sellest ei saa nagu otseselt sõltuda.
Pakun sellise asja, et sul oli seadistatud kõrgema rõhuga, ja kui rõhku maha keerasid hakati seadistuste (segu, süüde) tabelist võtma ju hoopis teistest lahtritest.
Kas peale maha keeramist ja paukuma hakkamist proovisid uuesti rõhk "põhjas" sõita?
Kas emanage on kah teise masina peal testitud? Ja riistavaraliselt toimib 100%? Kasutasid sealt ka süüte juhtimist?
Mootori mass on hea?
EBC veel sul mujal proovimata, aga sellest ei saa nagu otseselt sõltuda.
Pakun sellise asja, et sul oli seadistatud kõrgema rõhuga, ja kui rõhku maha keerasid hakati seadistuste (segu, süüde) tabelist võtma ju hoopis teistest lahtritest.
Kas peale maha keeramist ja paukuma hakkamist proovisid uuesti rõhk "põhjas" sõita?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
jep, proovisinAstrona kirjutas: Pakun sellise asja, et sul oli seadistatud kõrgema rõhuga, ja kui rõhku maha keerasid hakati seadistuste (segu, süüde) tabelist võtma ju hoopis teistest lahtritest.
Kas peale maha keeramist ja paukuma hakkamist proovisid uuesti rõhk "põhjas" sõita?
kooslus 740cc pihustid, Z32 õhulugeja ja Teemu aju lubasid kuni 1,5barini rõhku tõsta ilma et segu oleks üle 12.4 läinud. Paukus ikkagi ja segu oli korras. Arvatavasti polnud auto korralikult seadistatud.

Aga muidu jutt selline, et:
EBC - sold
E-Manage - sold
pihsutid- soon to be sold
AFM - soon to be sold
stage 3a-lt de-tune 2-le