Nissan 200SX S14 - Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

temp kirjutas:mingi vaakumi probleem ei või olla? et kuskil torustikus leke?
just tulin kontrollimast ja pole ühtegi leket
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Kütusepumba tootlikus on 3bari peal 192 liitrit tunnis. Mihkel mõõtis kunagi 223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V ja netist leidsin 215L/H @ 12V.
EDIT: Rene pakutud variant, et kas kaltsu pole sisselaske süsteemi sattunud on ka välistatud. Ei ole :-D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

mix ac dragil tulemust pole? Ei jõudnud kohale?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

Siim kirjutas:Kütusepumba tootlikus on 3bari peal 192 liitrit tunnis. Mihkel mõõtis kunagi 223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V ja netist leidsin 215L/H @ 12V.
EDIT: Rene pakutud variant, et kas kaltsu pole sisselaske süsteemi sattunud on ka välistatud. Ei ole :-D
Siimu postitust ennetades, Vectral oli sama jama, paukus 0,5 bari pealt, kui said TUTIKAD küünlad kataloogi järgi võetud...! Miilil sõitis Nissan sul pea 1,5 bari pealt?!, nüüd jahedama ilmaga paugub boosti all?
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Siim kirjutas: uued süütepoolid ka peal.

Kas poolid panid uued ja kui siis kust ostsid ?
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

miilil oli rõhk spinni tehes 1.1 (ehk siis 0.1 rohkem kui dünos)
Kadi s6itis juba madalama rõhuga.
Siis ka probleemid hakasid.
Ühes videos on ka seda kuulda kuidas vahele jätab. Plaan on ültse suht tükkideks auto tõmmata. Palju VEMSI hind on koos paigalduse ja seadistusega. Tänase seisuga ei lähe autoenam t66legi.
Viimati muutis Siim, 17.01.2009 13:15, muudetud 1 kord kokku.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Täna sai näha esimest korda elus, et auto turbo on punane.
Nimelt sai ringarajal sõpradele demo sõitu tegemas käidud.
Pidurid ei väsinud, temperatuurid oli korras ja rõhud samuti korras.

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

kuidas tööle said auto?
elektroonika poolepealt oli de-tune? :roll:
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

üsna suur De-Tune oli.
Autol ei ole enam
1) 6 punkti rihmasi
2) korvistet
3) hüdraulilst käsipidurit
4) Nismo pihusteid
5) Z32 õhulugejat
6) El. boost controllerit
7) E-managet
8 iriidium küünlaid

Ei oska öelda mis tööle ta uuesti pani, aga toimib igatahes
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

pakuks õhulugejat - kas mõni teine auto toimib selle lugejaga?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Noh ja e-manage juhtmestik pole kah tavaliselt päris boschi kvaliteediga.
Kui viga teada tahad, peaks 1-haaval ikka juppe vahetama. Ega sind vist enam eriti ei huvita? Muidu võiksid ju emanage ainult korraks vahele panna.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Astrona kirjutas:Noh ja e-manage juhtmestik pole kah tavaliselt päris boschi kvaliteediga.
Kui viga teada tahad, peaks 1-haaval ikka juppe vahetama. Ega sind vist enam eriti ei huvita? Muidu võiksid ju emanage ainult korraks vahele panna.
E-Manage toimis, juhtmeid kontrollitud 3 korda.
MAF tuleks tegelikult ära proovida. Sellega võib mingi kamm olla küll.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

tõstsin Nismo pihustid koos fuel-railiga teise Nissani peale. Z32 MAFi samuti. Kõik toimis. Seega neis viga ei olnud vaid kala ujub kuskil mujal.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Noh siis ei jää enam palju kalasid alles.
Kas emanage on kah teise masina peal testitud? Ja riistavaraliselt toimib 100%? Kasutasid sealt ka süüte juhtimist?

Mootori mass on hea?

EBC veel sul mujal proovimata, aga sellest ei saa nagu otseselt sõltuda.

Pakun sellise asja, et sul oli seadistatud kõrgema rõhuga, ja kui rõhku maha keerasid hakati seadistuste (segu, süüde) tabelist võtma ju hoopis teistest lahtritest.
Kas peale maha keeramist ja paukuma hakkamist proovisid uuesti rõhk "põhjas" sõita?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Astrona kirjutas: Pakun sellise asja, et sul oli seadistatud kõrgema rõhuga, ja kui rõhku maha keerasid hakati seadistuste (segu, süüde) tabelist võtma ju hoopis teistest lahtritest.
Kas peale maha keeramist ja paukuma hakkamist proovisid uuesti rõhk "põhjas" sõita?
jep, proovisin
kooslus 740cc pihustid, Z32 õhulugeja ja Teemu aju lubasid kuni 1,5barini rõhku tõsta ilma et segu oleks üle 12.4 läinud. Paukus ikkagi ja segu oli korras. Arvatavasti polnud auto korralikult seadistatud. :roll:
Aga muidu jutt selline, et:
EBC - sold
E-Manage - sold
pihsutid- soon to be sold
AFM - soon to be sold

stage 3a-lt de-tune 2-le
Suletud