9. leht 11-st
Postitatud: 01.08.2008 17:02
Postitas jeff01
Kindlasti aga mitte nö universaalset asja vaid mingile kindlale automargile valmistatud tiivakaari mida saab töödelda. Vaata siinse foorumi kiireimat ladat, mulle meeldisid näiteks nood kaared

(Kasutas Transit mk1 bussi tiivakaari kui ma ei eksi)
Postitatud: 01.08.2008 18:54
Postitas veider
Uurisin kunagi tema käest, rohkem tal ei olnud. Ei tea mis tal see täpne mudel ja aasta on?
Postitatud: 08.08.2008 16:16
Postitas veider
Ja mina arvasin, et enam hullemaks ei saa minna. Nüüd siis vähemalt tean, miks viimati koolis matemaatikas kõrgeimat hinnet ei saanud.
Postitatud: 08.08.2008 18:47
Postitas jeff01
taheti vist öelda, et auto on kokku saanud surveastmega mida omanik ettegi ei kujuta

....8 kraadise advanceiga detoneerib boosti ajal kui vana kurat.
Postitatud: 08.08.2008 19:11
Postitas Mihkel
Millest kompott koosneb?
Kindel, et aju pool korras on?
Postitatud: 08.08.2008 19:57
Postitas veider
Enda pask ja tegemata jäänud töö. Ehk siis mingi näpuveaga arvutasin vale surveastme.
Nüüd lugesin kusagilt foorumist välja sellise asja....
Just spoke to Steve at SBD. He said that a 2.0 8v head on a 16v bottom end has a compresion ratio in the 12-13:1 area.
Ehk siis kui võtta surveastmeks 12 või 13 ja sealt lahutada mahle kolvide 2 ühikut maha. Saame surveastmeks imelised 10 - 11. Õnneks midagi eriti ei juhtunud, kui välja arvata see, et lepingu otsustas lõpetada õlijahutus radika vint. Igavene õnnetuse hunnik...
!!! Kui keegi pakub 16v kaant siis andku märku
Postitatud: 08.08.2008 23:22
Postitas Raceboy
Esimeste sõitudega veendusin, et surveaste on kindlalt 10+ ja aju osal pole mitte midagi viga.
Postitatud: 09.08.2008 11:59
Postitas Astrona
Kompressioone mõõtes peaks ju kah teada saama.
Ma ka kunagi mõtsin et ecoteci plokile 1.8E 8V kaas panna.
2.0 8V on 2 sorti kaasi, 20SEH'i omal surveaste vist veelgi kõrgem.
Postitatud: 09.08.2008 12:59
Postitas Mihkel
Polol 10.2 surveastmega oli süütenurk isegi veel väga talutav.
Aga eks see kõik sõltub põlemiskambrist ka.
Postitatud: 10.08.2008 14:07
Postitas veider
Hädad ei taha kohe kuidagi lõppeda.

Naljapäeval käivitus auto poolest pöördest, eile võistlusel ei tahtnud auto kuidagi käima minna ja järsemalt gaasi vajutades suri auto välja. Sõidu ajal kui käiku vahetasid ja gaasi vajutasid poos täiega kinni. Pärast ajasõite avastasime, et mapi voolik jubedalt pehme ja vaakumiga tõmbas kokku. Peale mapi vooliku vahetust läksin testisõitu tegema. Mingi 4500 rpmi juures suri auto välja ja läppar näitas 0 rpmi umber 5 seki pärast hakkas masin jälle tööle. Proovisin korra veel kiirendada siis suri masin täiesti välja ja enam käima ei läinud. Summutist tuli jubedalt bensiini auru. Täna keerasin küünlad välja, võtsin pumba, pihustite ja mõned muud pistikud küljest ning lasin mootorit ringi, esimesest küünlaaugust lõi jubedalt kütet välja. Siis kui enam bensiini ei tulnud mõõtsin surved ära, kõik ok. Testisin siis küünlaid ja kõigil oli säde olemas.
Pihusti tuksis, et koguaeg pihustab?
Postitatud: 10.08.2008 15:37
Postitas jeff01
Nagu sa tead on deafult asendiks suletud asend ja ei usu et ta suudab niiviisi rikki minna et avatuks jääb.
Kuna sul on pihustid läbi takistite ja paiknevad seal jalge all siis kontrolli sealt juhtmestikku. Mõõda pihusti pistikust, kas tuleb mass peale mis pihusti avaks (+12v peab seal niikuinii olema kui süüde sees)
Postitatud: 10.08.2008 15:57
Postitas TõnuriCCE
veider kirjutas:Enda pask ja tegemata jäänud töö. Ehk siis mingi näpuveaga arvutasin vale surveastme.
Nüüd lugesin kusagilt foorumist välja sellise asja....
Just spoke to Steve at SBD. He said that a 2.0 8v head on a 16v bottom end has a compresion ratio in the 12-13:1 area.
Ehk siis kui võtta surveastmeks 12 või 13 ja sealt lahutada mahle kolvide 2 ühikut maha. Saame surveastmeks imelised 10 - 11. Õnneks midagi eriti ei juhtunud, kui välja arvata see, et lepingu otsustas lõpetada õlijahutus radika vint. Igavene õnnetuse hunnik...
!!! Kui keegi pakub 16v kaant siis andku märku
nagu natuke loll jutt see inglisekeelne....kuna mahult on põlemiskambrid 8v'l ja 16'v'l ligikaudu samad (mõõdetud).
mitu projekti teinud, kus 8v'l olen 16v kolbe ja kepse kasutanud...ühel tõmbasin kaant ka maha 0,5mm ja surveastmeks sain 11,1. mõõtmisel arvestatud ka tihendipaksust.
ja 95 bensiiniga sõitis ilusti ilma detonatsioonita...proovimõttes proovisin.
seega 8v kaanega 16v plokk peaks olema 10,5 surveastmega nagu ka 16v kaanega.
Postitatud: 10.08.2008 17:12
Postitas Raceboy
Kui turborõhk on bar või üle selle, on 10+ surveaste pointless, eriti kehva detonatsioonikindlusega 8v kaane puhul.
Postitatud: 10.08.2008 17:43
Postitas veider
Joosep, ehk mäletad kuidas enne võistlust vaatasime esimese silindri küünalt? Kas sa ka selle kinni keerasid?

Sest nüüd mulle meenub, et raadil keerasin kõik küünlad lahti ja vaatasin üle ning esimene ei olnud teps mitte kinni. Igastahes auto töödab jälle. Pihusteid testides sain matsu bensiini näkku 2 pihustist akuklemmi peale pannes, aga pärast seda enam ei esinenud. Ja kõige naljakam on see, et enamus probleeme kadus ära kui läpaka tagant võtsin.
Kompott koosneb:
C20ne plokist
C20ne väntvõllist
C20let kepsudest
C20let +0.5 kolvidest
C20let orig. tihendist
C20ne kaanest
= müstiline kompresioon 14, kui võtta et see on kulumatta mootor siis saame surveastmeks 11.2 või eksin? ja kui võtta et 8.5 surveastme puhul peaks olema kompresioon 10,625 siis ma ei kujuta ette mis jama see on.
Kas tõesti on siis c20xe/c20let ja c20ne mootori väntvõllid erinevad? Kaane võtsin maha ja võrdlesin/mõõtsin teise kaanega ning on täpselt ühesugused ja kaane põlemiskambri ruumala on 42cc ja leidsin netist, et c20xe põlemiskambri ruumala on 43cc
Postitatud: 10.08.2008 20:36
Postitas jeff01
ma lasin ta sinul mitte just tugevalt kinni keerata, et ta kiiresti maha saada (enne bensiini ära auramist) ja ise keerasin umbes sama kõvasti tagasi. Nii pingutatud küünal ei tohiks tegelikult end lahti keerata kuna ma oma mootoril kah enam kõvemini ei keera (Kippusid kinni jääma) aga kui ütled et lahti siis ju seda oli siiski vähe
Proovi läpakal wifi välja lülitada seadistuse ajaks, võib rpm spaike esile kutsuda

üleüldse ei tööta adapteri abiga samahästi kui otse com pordiga läpaka taga. Võibolla mõjub ka laadimisadapter mis sul pidevalt järel.