9. leht 22-st

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 27.01.2013 21:46
Postitas Autolab
crime kirjutas:Kus proovisõidu aega saab broneerida? :-D
Igatahes selle talve kõige kõvem projekt, on põhjust suvel mõnel dragi või miili sõidus pealtvaatajana kohal olla. Kui selleks ajaks ikka valmis saab :burn Igal juhul edu ja et 1000 RWHP ikka ära tuleks.
No päris 1000rwhp-d vähemalt see aasta kindlasti veel ei jahi ;) . Täna selgus ka see, et pro52 siiski ära ei mahu. Nüüd siis peab mõtlema mis saab, aga võimalik, et kasutan esialgu eelmise aasta turbot(Holset HX50 compressor 67/98, turbiin 78/?, kuum pool 25), sest see turbo töötas ja spoolis eelmine aasta väga hästi(ilmselt sealt päris neljakohalist numbrit ei tule, aga 800+ vast ikka jõuab puhkuda).
AndresZ kirjutas: Palju ma kuulsin, et pole võimalik ja ei saa niimoodi
Eestlased ongi suuremalt jaolt sellised kes oskavad ainult negatiivset näha teiste tegemistes :lol:

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 28.01.2013 0:03
Postitas digimarket
Kuigi seda ei taheta tunnistada, on tegu lihtlabase kadedusega, mis alateadlikult neid inimesi piinab. Kus siis ise ei suudeta, majanduslikult pole võimalik või on mõni muu kolmas põhjus, et igas asjas negatiivsust näha :)
Aga tööd ja vaeva on autoga nähtud. See auto ei pea ühelgi üritusel võitma, kuna on mõeldud ikkagi tänavale ja see annab asjale hoopis lisaväärtust, vähemalt minu jaoks. Tulgu sealt neid hobuseid palju tuleb, vähemalt töö on teostatud kvaliteetselt.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 28.01.2013 0:34
Postitas Robo
"Digikas" võttis mult sõnad suust :!: :!: :!:
Lollilt võimsad pillid pakuvad tänavakasutuses ilmselgelt midagi sellist,mida mingite Maarjamaa nn.kiirestisõidu üritustel jagatavad kublikud mitte kuidagi ei asenda :burn :bb
Äge projekt igatahes --- edu ehitamisel :!: :burn

Deiv :)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 28.01.2013 1:07
Postitas K24
digimarket kirjutas:Kuigi seda ei taheta tunnistada, on tegu lihtlabase kadedusega, mis alateadlikult neid inimesi piinab. Kus siis ise ei suudeta, majanduslikult pole võimalik või on mõni muu kolmas põhjus, et igas asjas negatiivsust näha :) ....
Usu mind, ma ei kirjutanud kadedusest, otse vastupidi, jagasin ju tasuta arvamust. :) Tore muidugi kui ehitatakse, lihtsalt ma väidan et 1000hp selles keres on pointless aga õnneks see kõige suurem turbo sinna ära ei mahtunudki, seega ehk on lootust et auto saab natuke sõidetavam. :)
Ma pakun et kui omanik seda teemat ise 5 aasta pärast loeb, siis ta kratsib kukalt ja mõtleb, et mis tal küll mõttes oli kui proovis dragi, lõppkiirus- ja ringrajaautot kombineerida. :)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 28.01.2013 1:12
Postitas hents99
Selliste projektidega küsimuse peale miks, on lihtne vastus, mis kõlab inglise keeles: Because we can. Ja ongi kõik.

Eks homme hakkame turbot paigutama ja vaikselt kollet keevitama. HX52 võiks muidugi pulli pärast ära mahutada, aga reaalselt on ikka vähe ruumi mootorit liigutamata. 1cm healjuhul jääb kere ja mootori vahele, aga seda on paraku liiga vähe. Kes tahab pärast vibreeriva autoga sõita.
Üks mõte veel on, aga seda vaatab ja proovib homme.

Samas olemasolev HX50 tundub peris mõistlik lahendus minu arvates.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 28.01.2013 9:48
Postitas jeff01
Ei, mõistlik on se hx50 ikka jakole ära müüa ja 52 peale panna :-D

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 28.01.2013 23:54
Postitas Autolab
Leidsime juba meie juurest Jakole sobiva vile ja see hx50 läheb ikka minu auto külge. Võib muidugi juhtuda, et enne saab see hx50 suurema kompessori tiiviku, aga eks see selgub juba tulevikus ;)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 02.02.2013 21:45
Postitas Cofy
natuke lugemist...väljamaa touring projekt

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=63491" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 02.02.2013 23:19
Postitas jeff01
Cofy kirjutas:natuke lugemist...väljamaa touring projekt

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=63491" onclick="window.open(this.href);return false;

Seda keelt lugeda ei mõista kuid rida tundus tüüpiline.....suure raha eest ilusasti ja rahulikult kena auto ehitada.....näitustel üles astuda, siis kiirelt raipeks ja puruks ning siis tehakse paljud asjad ringi kuid mitte enam sama rahulikult ja kenasti.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 11.02.2013 23:41
Postitas Autolab
Nagu alati siis nii ka seekord, et toimus väike planide muudatus jälle. Nimelt siis sai HX 50 ära müüdud lootuses, et külge mahub juba pikka aega garaazis vedelenud Shwitzer S400, kuid kahjuks see siiski ära ei mahu. Selle tulemusena sai ära tellitud Precision 7675 Billet turbo(puhkuda jõuab see ca 1200hj). Kui nüüd hästi läheb siis peaks vile juba see nädal kohale jõudma ja saab alustada kolle tegemist :)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 11.02.2013 23:48
Postitas AndresZ
Kusjuures enne kui ostsin pro52 holseti, sai sama asja vaadatud :-D Hea valik. Mis kuumapoole suuruse valisid?

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 11.02.2013 23:56
Postitas Autolab
Väidavad jah, et tegu väga hea asjaga. Kuna Vanos jäi alles siis sai valitud 0,96 A/R, või noh mis ta ikka niiväga valitud sai :-D . Tegelikult rootslased(PPF) ütlesid, et kui juhid vanost siis on 0,96 A/R väga hea sellise 1000hj M3 mootori jaoks ja eks nemad on neid teinud kümneid.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 13.02.2013 2:31
Postitas Autolab
Pidurid põhimõtteliselt valmis :) . Nüüd tuleb veel sadulad värvi saata.
Pilt

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 13.02.2013 6:42
Postitas mulk
Palju need mersu kettad kaaluvad?

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 19.02.2013 12:44
Postitas Autolab
Ei oska kahjuks öelda palju nad kaaluvad, aga võrreldes orig. kettaga mingit ulmelist kaalu vahet neil pole. Nüüd, aga saab asjadega jälle edasi minna, sest kohale jõudis ka uus turbo
Pilt
Võrreldes eelmisel aastal kasutatud HX50-nega on see tükk ca 3 korda kergem, palju väiksema kuuma poolega(samuti on väiksem ka kompressori ratas) ja kompressori/turbiini rattad on hoopis teise disainiga(kompressori ratas muidugi ka pea 1cm suurem kui HX50-nel). Samuti on tegu ka uskumatult kompaktse asjaga võrreldes näiteks Holset-iga. Kui ta nüüd spoolib ka vähemalt sama kiiresti kui HX50 seda tegi siis on küll tegu väga asjaliku ja võimeka tükiga. Eile sai tegelikult turbo ka juba oma kohale paigutatud rakise abil ja nüüd hakkab pihta uue kolle valmistamine.
Pilt
Pilt
Pilt