BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
2,0L ford sierral on samune kütuserõhu regumaator
romulas ilmselt hind ~200...300.-
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Sai regulaator vahele ühendatud nii:
http://www.turbo-mini.com/59247/33248.html
Vahet pole kui kalli vidina ostad tõõtab ikka samamoodi nagu enda ehitatud.
Kui ma regullin kütterõhu nii,et karpasi üle ei ujuta siis põõrde ka ei lähe aga kui regulaatorit peale keerata siis ei ole enam tühikäiku ja õhusurve hädavaevu 0,1 peale
On vaja kuidagi regulaator aktiivsemaks(äkilisemaks) teha.Ilmselt puhub pump liiga palju ja mootor vajab ka rohkem kütet kui regulaator suudab anda.
Kas vedru vahetamine ei aita v?
http://www.turbo-mini.com/59247/33248.html
Vahet pole kui kalli vidina ostad tõõtab ikka samamoodi nagu enda ehitatud.
Kui ma regullin kütterõhu nii,et karpasi üle ei ujuta siis põõrde ka ei lähe aga kui regulaatorit peale keerata siis ei ole enam tühikäiku ja õhusurve hädavaevu 0,1 peale
On vaja kuidagi regulaator aktiivsemaks(äkilisemaks) teha.Ilmselt puhub pump liiga palju ja mootor vajab ka rohkem kütet kui regulaator suudab anda.
Kas vedru vahetamine ei aita v?
Kui aus olen siis veel ideed otsas ei ole aga lihtsalt siiber on sellest katsetamisest.erik kirjutas:To: Juss, räägi kuidas sul selle turbotamisega läheb? Kui sa enam ei suuda ja mõistus otsas, ja siis kui sa piisavalt "pühendunud" oled, olen ehk võimeline sulle ühe superandeka inimese kontaktid hankima, kes on kahele rattale turbo paigaldanud ja need ka korralikult tööle saanud. Ratasteks 650 Honda ja 1100 suzuki (mõlemad 4 vaakum karburaatoriga).
Jõudu
Kui viitsid siis võid sebida tolle targa mehe kontakti ,sooviks konsuldeerida ja nõu küsida!!
Nonii!
Sain nüüd aparaadi käima!Ja mida ma selleks pidin tegema?
Ma viskasin vahelt minema poest ostetud kütusesurveregulaatori ja selle asemele panin tavalise torukolmiku (kolmik selleks vahele,et saada äravool)ja äravõõlule panin vahele 1/2 tollise kuulkraani ja sellega saap kütuse rõhku ideaalselt reguleerida.Sest kraani keerab niipalju kinni kui palju gaasi keeran.
Max rõhku ei tea aga ilma vastusurveta puhkus turbo 0,2bar ja kui turbo taga siis 0,5bar peal ja WG-st tuleb umbes samapalju(või isegi rohkem) gaase välja kui turbost.Team seda kuna küttesegu maru rikkalik ja siis kenasti näha seda musta pilve
Ilmselt vahetan kraani välja mõne kergemini liikuva kraani vastu ,ilmselt korkkraani vastu.Vaja vahetada,kuna gaasi keera kahe käega, kuna ma pidin vedru ka kraanile taha panema,et see tõmbaks uuest kraani lahti.
Ja muidugi tegin ma kraaniotsa alumiiniumist ratta,mis liigutab kraani.
Sain nüüd aparaadi käima!Ja mida ma selleks pidin tegema?
Ma viskasin vahelt minema poest ostetud kütusesurveregulaatori ja selle asemele panin tavalise torukolmiku (kolmik selleks vahele,et saada äravool)ja äravõõlule panin vahele 1/2 tollise kuulkraani ja sellega saap kütuse rõhku ideaalselt reguleerida.Sest kraani keerab niipalju kinni kui palju gaasi keeran.
Max rõhku ei tea aga ilma vastusurveta puhkus turbo 0,2bar ja kui turbo taga siis 0,5bar peal ja WG-st tuleb umbes samapalju(või isegi rohkem) gaase välja kui turbost.Team seda kuna küttesegu maru rikkalik ja siis kenasti näha seda musta pilve
Ilmselt vahetan kraani välja mõne kergemini liikuva kraani vastu ,ilmselt korkkraani vastu.Vaja vahetada,kuna gaasi keera kahe käega, kuna ma pidin vedru ka kraanile taha panema,et see tõmbaks uuest kraani lahti.
Ja muidugi tegin ma kraaniotsa alumiiniumist ratta,mis liigutab kraani.
Siin mõned pildid ka kui kellelgi huvi peaks olema:
http://www.album.ee/?o=291497395
http://www.album.ee/?o=291497407
http://www.album.ee/?o=291497424
http://www.album.ee/?o=291497437
http://www.album.ee/?o=291497459
Muidugi tuleb kogu süsteem ära värvida aga tollega aega on
http://www.album.ee/?o=291497395
http://www.album.ee/?o=291497407
http://www.album.ee/?o=291497424
http://www.album.ee/?o=291497437
http://www.album.ee/?o=291497459
Muidugi tuleb kogu süsteem ära värvida aga tollega aega on
39NM on ju nii väike jõud:S kuda see asi seal seisma peaksjuss kirjutas:Kurat küll! Võtsin mootori laht ja olin kõik plokokaane kinnitus mutrid peese keeranud,kõigil keermed maas. Muttreid kokku 12 tükki ja ühe hind on 70 eeki![]()
Muide mutrid keeratakse kinni 39 njuutonigaja mina keerasin ennem kinni nad ~70 njuutoniga.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
39NM on standar mootoril ja selle tugevuse andis omanikukäsiraamat! Kuigi isegi ei uskunud,et nii nõrgalt kinni keeratakse!ranz kirjutas:39NM on ju nii väike jõud:S kuda see asi seal seisma peaksjuss kirjutas:Kurat küll! Võtsin mootori laht ja olin kõik plokokaane kinnitus mutrid peese keeranud,kõigil keermed maas. Muttreid kokku 12 tükki ja ühe hind on 70 eeki![]()
Muide mutrid keeratakse kinni 39 njuutonigaja mina keerasin ennem kinni nad ~70 njuutoniga.
See süsteem ei õigust ennast kuna sai proovitud mitut erinevat kraani aga ükski ei käi nii kergelt kui vaja ehk siis gaasitrossid ei pea vastu ja rutskat peab ka kahe käega keerama.juss kirjutas:Nonii!
Sain nüüd aparaadi käima!Ja mida ma selleks pidin tegema?
Ma viskasin vahelt minema poest ostetud kütusesurveregulaatori ja selle asemele panin tavalise torukolmiku (kolmik selleks vahele,et saada äravool)ja äravõõlule panin vahele 1/2 tollise kuulkraani ja sellega saap kütuse rõhku ideaalselt reguleerida.Sest kraani keerab niipalju kinni kui palju gaasi keeran.
Max rõhku ei tea aga ilma vastusurveta puhkus turbo 0,2bar ja kui turbo taga siis 0,5bar peal ja WG-st tuleb umbes samapalju(või isegi rohkem) gaase välja kui turbost.Team seda kuna küttesegu maru rikkalik ja siis kenasti näha seda musta pilve![]()
Ilmselt vahetan kraani välja mõne kergemini liikuva kraani vastu ,ilmselt korkkraani vastu.Vaja vahetada,kuna gaasi keera kahe käega, kuna ma pidin vedru ka kraanile taha panema,et see tõmbaks uuest kraani lahti.
Ja muidugi tegin ma kraaniotsa alumiiniumist ratta,mis liigutab kraani.
Peab jälle uut süsteemi leiutama hakkama milleka saaks kütet reguleerida.
Kui kedagi peaks huvitama siis poole ma ratast näppid juba suvest saati kui kõik trossid said ära lõhutud ja mutritel keermed maha keeratud.
Kui kellegil peaks olema ideid kuidas saaks kütet ilusti reguleerida antku teada!!!!