BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Ja see sama regulaator tõstab turborõhu tõustes ka ilusti kütuserõhu järgi :!: Edu :)
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

2,0L ford sierral on samune kütuserõhu regumaator ;) romulas ilmselt hind ~200...300.-
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Sai regulaator vahele ühendatud nii:
http://www.turbo-mini.com/59247/33248.html
Vahet pole kui kalli vidina ostad tõõtab ikka samamoodi nagu enda ehitatud. :x
Kui ma regullin kütterõhu nii,et karpasi üle ei ujuta siis põõrde ka ei lähe aga kui regulaatorit peale keerata siis ei ole enam tühikäiku ja õhusurve hädavaevu 0,1 peale :x
On vaja kuidagi regulaator aktiivsemaks(äkilisemaks) teha.Ilmselt puhub pump liiga palju ja mootor vajab ka rohkem kütet kui regulaator suudab anda.
Kas vedru vahetamine ei aita v?
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

erik kirjutas:To: Juss, räägi kuidas sul selle turbotamisega läheb? Kui sa enam ei suuda ja mõistus otsas, ja siis kui sa piisavalt "pühendunud" oled, olen ehk võimeline sulle ühe superandeka inimese kontaktid hankima, kes on kahele rattale turbo paigaldanud ja need ka korralikult tööle saanud. Ratasteks 650 Honda ja 1100 suzuki (mõlemad 4 vaakum karburaatoriga).

Jõudu
Kui aus olen siis veel ideed otsas ei ole aga lihtsalt siiber on sellest katsetamisest.
Kui viitsid siis võid sebida tolle targa mehe kontakti ,sooviks konsuldeerida ja nõu küsida!!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Nonii!
Sain nüüd aparaadi käima!Ja mida ma selleks pidin tegema?
Ma viskasin vahelt minema poest ostetud kütusesurveregulaatori ja selle asemele panin tavalise torukolmiku (kolmik selleks vahele,et saada äravool)ja äravõõlule panin vahele 1/2 tollise kuulkraani ja sellega saap kütuse rõhku ideaalselt reguleerida.Sest kraani keerab niipalju kinni kui palju gaasi keeran.
Max rõhku ei tea aga ilma vastusurveta puhkus turbo 0,2bar ja kui turbo taga siis 0,5bar peal ja WG-st tuleb umbes samapalju(või isegi rohkem) gaase välja kui turbost.Team seda kuna küttesegu maru rikkalik ja siis kenasti näha seda musta pilve :-D
Ilmselt vahetan kraani välja mõne kergemini liikuva kraani vastu ,ilmselt korkkraani vastu.Vaja vahetada,kuna gaasi keera kahe käega, kuna ma pidin vedru ka kraanile taha panema,et see tõmbaks uuest kraani lahti.
Ja muidugi tegin ma kraaniotsa alumiiniumist ratta,mis liigutab kraani.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Siin mõned pildid ka kui kellelgi huvi peaks olema:
http://www.album.ee/?o=291497395
http://www.album.ee/?o=291497407
http://www.album.ee/?o=291497424
http://www.album.ee/?o=291497437
http://www.album.ee/?o=291497459
Muidugi tuleb kogu süsteem ära värvida aga tollega aega on :-D
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kurat küll! Võtsin mootori laht ja olin kõik plokokaane kinnitus mutrid peese keeranud,kõigil keermed maas. Muttreid kokku 12 tükki ja ühe hind on 70 eeki :cry:
Muide mutrid keeratakse kinni 39 njuutoniga :roll: ja mina keerasin ennem kinni nad ~70 njuutoniga.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mis eriline mutter see on, et 70 kulli tükk..?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

juss kirjutas:Kurat küll! Võtsin mootori laht ja olin kõik plokokaane kinnitus mutrid peese keeranud,kõigil keermed maas. Muttreid kokku 12 tükki ja ühe hind on 70 eeki :cry:
Muide mutrid keeratakse kinni 39 njuutoniga :roll: ja mina keerasin ennem kinni nad ~70 njuutoniga.
39NM on ju nii väike jõud:S kuda see asi seal seisma peaks :shock:
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

ranz kirjutas:
juss kirjutas:Kurat küll! Võtsin mootori laht ja olin kõik plokokaane kinnitus mutrid peese keeranud,kõigil keermed maas. Muttreid kokku 12 tükki ja ühe hind on 70 eeki :cry:
Muide mutrid keeratakse kinni 39 njuutoniga :roll: ja mina keerasin ennem kinni nad ~70 njuutoniga.
39NM on ju nii väike jõud:S kuda see asi seal seisma peaks :shock:
39NM on standar mootoril ja selle tugevuse andis omanikukäsiraamat! Kuigi isegi ei uskunud,et nii nõrgalt kinni keeratakse!
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas olx1985 »

aga mõelge kui kõvasti keeratakse sidurikorvi poldid kinni. see väike jõud teebki ilmselt mutrile selle hinna, või on päris tavaline mutter?
audi 200
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Ei mutter ei ole tavaline, würthis kataloogki ei näita sellist mutrit :x
Mutter ikka toll mõõdus keere 20niiti ja läbimõõt 3/8
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Lõpuks sain muttrid MOTODEPOOST lammeri poole pealt kus abivalmis müüa võlus nad mulle päris mõistliku hinna eest.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

juss kirjutas:Nonii!
Sain nüüd aparaadi käima!Ja mida ma selleks pidin tegema?
Ma viskasin vahelt minema poest ostetud kütusesurveregulaatori ja selle asemele panin tavalise torukolmiku (kolmik selleks vahele,et saada äravool)ja äravõõlule panin vahele 1/2 tollise kuulkraani ja sellega saap kütuse rõhku ideaalselt reguleerida.Sest kraani keerab niipalju kinni kui palju gaasi keeran.
Max rõhku ei tea aga ilma vastusurveta puhkus turbo 0,2bar ja kui turbo taga siis 0,5bar peal ja WG-st tuleb umbes samapalju(või isegi rohkem) gaase välja kui turbost.Team seda kuna küttesegu maru rikkalik ja siis kenasti näha seda musta pilve :-D
Ilmselt vahetan kraani välja mõne kergemini liikuva kraani vastu ,ilmselt korkkraani vastu.Vaja vahetada,kuna gaasi keera kahe käega, kuna ma pidin vedru ka kraanile taha panema,et see tõmbaks uuest kraani lahti.
Ja muidugi tegin ma kraaniotsa alumiiniumist ratta,mis liigutab kraani.
See süsteem ei õigust ennast kuna sai proovitud mitut erinevat kraani aga ükski ei käi nii kergelt kui vaja ehk siis gaasitrossid ei pea vastu ja rutskat peab ka kahe käega keerama.
Peab jälle uut süsteemi leiutama hakkama milleka saaks kütet reguleerida.
Kui kedagi peaks huvitama siis poole ma ratast näppid juba suvest saati kui kõik trossid said ära lõhutud ja mutritel keermed maha keeratud.
Kui kellegil peaks olema ideid kuidas saaks kütet ilusti reguleerida antku teada!!!!
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

ratta puhul teostus küll rakse, aga surve lüliti äkki aitab. paned ntx ühe pihusti ja kui tuleb rõhk siis surve lüliti lülitab selle pihusti tööle. mina seda süsteemi tööle ei saanud aga kuuno esimene lantra projekt oli nii ja tarmo kasutas oma toyota peal ka seda süsteemi...


lihtsalt üks mõte...
Vasta