Katkumise probleemiga pole siiani päris selgust, mis seda põhjustab. Peale sr-i seisis auto nädal aega ja pärast seda toimis mõne aja tõrgeteta. Mingist hetkest hakkas jälle jamama, aga mitte eriti tihti.
Esimene kahtlus langes kütterõhu regulaatorile. Prooviks läks opeli regulaator peale, aga see ei aidanud.
Sai natuke konsulteeritud Mihkliga, kes suunas tähelepanu küünaldele. Küünlad võivad tõesti valed olla, kuid samas ma ei mõista, et kui küünal antud mootorile ei sobi, siis miks ta koguaeg ei tõrgu.
Kui nüüd järgi mõtlema hakata, siis tundub, et põhiliselt on probleem ilmutand ennast peale pikemat maanteesõitu. Kas lahja seguga kruiisimine võib küünaldele kuidagi halvasti mõjuda?
Pildil küünal, mis maha keeratud peale maanteesõitu.

Tegemist NGK BKR6E-ga.
Praeguseks läksid samad küünlad peale tagasi. Maanteesegu keerasin rikkamaks, nüüd hoiab lambda näit 0,9 -1,0 (enne oli 1,0-1,1). Eks näis, kas muutub midagi.
Vahepeal on auto saanud suurema kliimaversiooni radika. Sinna külge läks elektrivent.
Garaasis ootavad veel 34mm WG ja 2 diffrit. Miilisõiduks läheb alla 2,93 ülekandega differ. Peale seda 3,15 LSD.
Ahjaa, boosti näidik praeguse seisuga töötab

. Vemsi map sensor on hetkel kalibreeritud nii, et atmosfäärirõhul näitab 50kPa. Vastavalt sellele on siis ka tabelirõhud jms muudetud. Logi vaatamisel peab nüüd arvestama, et õige väärtus on 2x suurem.