BMW e36 325i

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Ega jah, hommikul Tartu mnt-lt avanev vaade oli selline: :)
Pilt


Paar videot:
teine
viies
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Väga hea tulemus , lõppkiirus on ikka raju. Ise mõtlesin et enda 178.5 on juba päris hea , aga näe nii mõnigi sõitis selle veel üle 8)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
oja87
Postitusi: 35
Liitunud: 11.12.2005 2:29

Postitus Postitas oja87 »

ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Katkumise probleemiga pole siiani päris selgust, mis seda põhjustab. Peale sr-i seisis auto nädal aega ja pärast seda toimis mõne aja tõrgeteta. Mingist hetkest hakkas jälle jamama, aga mitte eriti tihti.
Esimene kahtlus langes kütterõhu regulaatorile. Prooviks läks opeli regulaator peale, aga see ei aidanud.
Sai natuke konsulteeritud Mihkliga, kes suunas tähelepanu küünaldele. Küünlad võivad tõesti valed olla, kuid samas ma ei mõista, et kui küünal antud mootorile ei sobi, siis miks ta koguaeg ei tõrgu.
Kui nüüd järgi mõtlema hakata, siis tundub, et põhiliselt on probleem ilmutand ennast peale pikemat maanteesõitu. Kas lahja seguga kruiisimine võib küünaldele kuidagi halvasti mõjuda?

Pildil küünal, mis maha keeratud peale maanteesõitu.
Pilt
Tegemist NGK BKR6E-ga.
Praeguseks läksid samad küünlad peale tagasi. Maanteesegu keerasin rikkamaks, nüüd hoiab lambda näit 0,9 -1,0 (enne oli 1,0-1,1). Eks näis, kas muutub midagi.

Vahepeal on auto saanud suurema kliimaversiooni radika. Sinna külge läks elektrivent.
Garaasis ootavad veel 34mm WG ja 2 diffrit. Miilisõiduks läheb alla 2,93 ülekandega differ. Peale seda 3,15 LSD.

Ahjaa, boosti näidik praeguse seisuga töötab :). Vemsi map sensor on hetkel kalibreeritud nii, et atmosfäärirõhul näitab 50kPa. Vastavalt sellele on siis ka tabelirõhud jms muudetud. Logi vaatamisel peab nüüd arvestama, et õige väärtus on 2x suurem.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mis süütepoolid sul on ja palju laadimisaeg on?
Pakun, et säde kustub ära boosti all.
Omal oli selline probleem ja 0.1ms võrra pikem ladimisaeg oli piisav, et probleemi enam ei esineks.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Kui pikalt rõhu all siis küünal kuumeneb üle ja enam ei toimeta nii nagu peab. Mina kahtlustaks samuti küünlaid. Mis astmega küünlad originaalis on? Hetkel jäi 6 silma, proovi 7 versiooni. Küünal õnneks üks odavamaid asju mis jamada võib ja sinu motol pole neid raske vahetada.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ma prooviks ka 7-t. Mis laadeaega sa poolidel kasutad?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Laadimisaeg on olenevalt rõhust 1,41 - 1,98.
Haapsalus endaarust proovisin suuremat laadeaega, midagi paremaks sellest ei muutund. Praegu millegipärast logist seda kohta üles ei leia. Võibolla panin mööda millegagi ja laadeaeg ei suurenenudki. Peab uuesti vaatama seda asja.

Paar päeva tagasi läksid peale Bosch-i süütepoolid. Enne seda olid BREMI-d.

Ps.
Kas kusagilt saab tõmmata vemsloggeri, mis 1.1.47 logi õigesti näitab?
Mul praegu vemslogger 1.25 ja sellega on mõned numbrid täitsa mööda (dwell, dutycycle, lambdatarget).
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Ei tea, kuidas bemmi poolidega on, kuid audi 1.8T COPidega oli mul laadeaeg 2.8ms, nüüd on High Output poolid ja laadeaeg 5.4ms.

edit: Kui tegu oleks liika kuumade kyynaldega, oleks portselanid juba silindri kukkund. Ma vahetasin omal NGK 8 kyynlad Denso IK31 kyynalde vastu, kuid probleem jäi endiselt. 0.1ms pikem laadimisaeg t6i lahenduse.
Viimati muutis mulk, 14.05.2009 14:41, muudetud 1 kord kokku.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kas sa MegaLog Viewerit ei taha kasutada? See on hoopis teisest puust programm, VEMSLogger on vga algeline.

Tegelikult töötavad Audi passiivpoolid kenasti 2.5ms laadeajaga, aktiivpoolidel lühendab üle 2ms aeg juba eluiga.

Ise olen M50 poolidel kasutanud 2-2.5ms, pole rohkem vaja olnud.

Laadeajaga kehtib reegel, et kasuta nii palju kui vaja, aga nii vähe kui võimalik :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Eile sai käidud piibe mnt-l natuke proovimas ja seadistamas.

Tuli välja, et MBC ei tööta päris nii nagu peaks. Kui nupust peale keerata, siis alguses tõuseb rõhk ilusti üles, kuid seejärel hakkab vajuma.
Edit: hiljem selgus, et viga ei ole MBC-s.

34mm WG-st hetkel mingit tolku pole, ilmselt seetõttu, et flantsi ava on ikka 30mm. Ei viitsind seda kohe ümber tegema hakata.

Kolmanda käiguga kiirendades tuleb kohati väike vibra sisse. Sageduselt viitaks justkui kardaanile. Auto alt katsudes midagi otseselt läbi ei tundunud olevat.

Diffri ülekanne on nüüdsest 3,15 asemel 2,93. Teise käiguga läheb nüüd spidokas peaaegu 120-ni. Kolmandaga pea 180-ni. 2,2l mootori jaoks selgelt liiga kiire. Paigaltstartimine muutus veel vaevalisemaks.
Selle eest teoreetiline lõppkiirus peaks olema 285 kandis 7300rpm piirajaga.

Video - kolmas käik ja 1,4 bar rõhku.
Boostgauge näitab absoluutskaalas, 10 vastab atmosfäärirõhule.
Siin on veel mõned klipid.
Viimati muutis ivar, 20.07.2009 18:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas tahhoka signaal on ajust võetud? jube "jäik" näeb välja.. :?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Miq kirjutas:kas tahhoka signaal on ajust võetud? jube "jäik" näeb välja.. :?
Mis mõttes jäik? Minu meelest täiesti tavaline tahhomeeter ja selle liikumine....
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

veidi jõnksutab küll nagu aga niipalju kui olen BMW baranka taga olnud siis kõigil nii :S
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

See on ilmselt tahhoka viga, sest tehase ajuga tegi samamoodi. Tegelikult peaks ikka sujuvalt liikuma.
Vasta