Probleemid MS 2.2-ga
Igasugune info uueneb seal pidevalt ja selles ongi probleem, et inimesed EI TEE KODUTÖÖD!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RTFM tuleks täiendada RTFLM ehk ReadTheFxxxxxxLatestManual 
500 oomisega on RPM trigger input olemas, seega saaks Fuel Only konfiga kasutadagi ECCSi'st tulevat TACH väljundit. Tuleb lahti joota 1 dioodi ots, panna 1 jumper-juhe ja 1 takisti. Sama sisend (ei ole proovinud veel) peaks töötama ka CAS anduri 180kraadise signaaliga, ja siis saaks kasutada juba MSnS konfi, ehk juhtida ka ühe süütepooli.
Et juhtida WastedSpark või COP konfi, on vaja mingit "reference"i, ja selleks on vaja seadistada 2nd trigger ja
* väntvõlli otsa 1 hambaga ratas ja andur - wasted spark
* nukkvõlli otsa 1 hambaga ratas - wasted & COP
* modida MS I firmware ja kasutada ka teist cas signaali - wasted & COP
* modida MS I firmware, ja lisada 2nd triggerile divider-counter 74XXX kivi, et tuleks ainult 45 pulssi per mootori pööre, kui MS'i aju ei suuda nii kiiret (180hammast/rev) signaali lugeda.

500 oomisega on RPM trigger input olemas, seega saaks Fuel Only konfiga kasutadagi ECCSi'st tulevat TACH väljundit. Tuleb lahti joota 1 dioodi ots, panna 1 jumper-juhe ja 1 takisti. Sama sisend (ei ole proovinud veel) peaks töötama ka CAS anduri 180kraadise signaaliga, ja siis saaks kasutada juba MSnS konfi, ehk juhtida ka ühe süütepooli.
Et juhtida WastedSpark või COP konfi, on vaja mingit "reference"i, ja selleks on vaja seadistada 2nd trigger ja
* väntvõlli otsa 1 hambaga ratas ja andur - wasted spark
* nukkvõlli otsa 1 hambaga ratas - wasted & COP
* modida MS I firmware ja kasutada ka teist cas signaali - wasted & COP
* modida MS I firmware, ja lisada 2nd triggerile divider-counter 74XXX kivi, et tuleks ainult 45 pulssi per mootori pööre, kui MS'i aju ei suuda nii kiiret (180hammast/rev) signaali lugeda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Oot aga kui sa paned selle 4N25 kivi 6-enda jala külge oma inputi, siis sa ei kasuta optot aga juhid prose inputi läbi transistori.
Vähemalt nii olen ma aru saanud ja see peaks olema ju turvaline prosele.
Vähemalt nii olen ma aru saanud ja see peaks olema ju turvaline prosele.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Noh ma ei tea kui turvaline see on, kui sissendisse tuleb kogemata kõrgepinge, siis trans lendab koos prosega. Aga noh CAS jms'ga pole vahet, kuna neil endil transid sees. VR võib vist üle pinget kah genereerida. Opto põhipoint oli vist ikka selles et "MS fuel only" variandil võeti otse süütepoolilt signnal.Mihkel kirjutas:Oot aga kui sa paned selle 4N25 kivi 6-enda jala külge oma inputi, siis sa ei kasuta optot aga juhid prose inputi läbi transistori.
Vähemalt nii olen ma aru saanud ja see peaks olema ju turvaline prosele.
Mul nüüd läbi opto ikka, viga oli ainult takistis.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siis kui viga ainult takis kasuta ikka õiget läbi opto lahendust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Arvatavasti olex pandud see otse prose sisendisse , aga oli vaja teha inverted signaal ja siis kasutatigi juba seda mis oli plaadil olemas , antud juhul siis 4n25.Mihkel kirjutas:Oot aga kui sa paned selle 4N25 kivi 6-enda jala külge oma inputi, siis sa ei kasuta optot aga juhid prose inputi läbi transistori.
Vähemalt nii olen ma aru saanud ja see peaks olema ju turvaline prosele.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Just nii see oligi, mingid vanema tüübi mitsu optilised andurid, mis üldiselt jagaja sisse ehitatud töötasid inverteeritult. Ja saingi valetpidi signaali sisse - nüüd vaja 4n25 peal otsad n.ö. ringi tõsta. Loodetavasti on andurist tulev 5V piisavalt tugev, et jaksab läbi 470oomi veel seda opto LEDi vilgutada.george16v kirjutas:Arvatavasti olex pandud see otse prose sisendisse , aga oli vaja teha inverted signaal ja siis kasutatigi juba seda mis oli plaadil olemas , antud juhul siis 4n25.Mihkel kirjutas:Oot aga kui sa paned selle 4N25 kivi 6-enda jala külge oma inputi, siis sa ei kasuta optot aga juhid prose inputi läbi transistori.
Vähemalt nii olen ma aru saanud ja see peaks olema ju turvaline prosele.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Noh ma täna käisin Türi MS-i huvilisi aitamas, seal sai ka nalja oma jagu.
Kohe oli käepärast ka sõna otseses mõttes "kirves" jootekolb, millega mina hakkama ei saanud
Kohe oli käepärast ka sõna otseses mõttes "kirves" jootekolb, millega mina hakkama ei saanud

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mis lambdast jutt käib?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mis sa sellega turboauto juures teed?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.