8. leht 13-st

Postitatud: 27.08.2008 12:43
Postitas Siim
alla 24H läks tellimisest kätte saamiseni. :)

Pilt[/img]

Postitatud: 27.08.2008 13:38
Postitas Mihkel
Tundub normaalne regulaator olevat omadest kogemustest.
Kasutan seda 2-el projektil (enda Subaru ja üks E30).
Komplekteerimisel vaata, et pimedatele ja stutsidele väga ohtralt keermeteipi paned, muidu hakkavad hiljem lekkima.
Läbiproovitud asi.
Nii Kopikal kui BMW projektil hakkas peale mõningast sõitu lekkima ühe stutsi keerme vahelt.
Subarul siiani õnneks probleeme pole olnud, seal olin juba targem ja toppisin ohtralt keermeteipi.

Postitatud: 29.08.2008 15:06
Postitas Siim
Peale seda kui Haapsalus sai miili sõidu eel Statoilist kütust võetud hakas auto millegi pärast boosti all täiega paukuma ja jooksis nagu fuel-cuti. Algselt küll tunduvalt vähem, nüüd täiega.

uus regulaator peal, toimib
uus veepump peal, toimib
uued süütepoolid ka peal.
Küünlad saab täna õhtul.
Kütusepump toimib ka kenasti. 1minutiga pumpas paagist välja tervelt 5L kütust.

Ennem poolide vahetust endiselt boosti all paukus ja oli nagu fuel-cutis. Õhtul uute küünaldega proovima. Igaks juhuks lasin paagi ka tühjaks ja valab Neste 98-t sisse.

Nädal jäänud vea leidmiseks, siis peab laitmatult töötama juba. AC Dragil aega sõitmas. Ragnarilt tõin eile M/T slikid ka selle tarbeks.

Postitatud: 29.08.2008 18:36
Postitas rosco
Sõbra c20let mootoril täpselt sama jama. Algues 1.1 rõhuga,nüüd juba nii,kui boosti näeb. Mõistus otsas hetkel,mitmed elementaarsed asjad kontrollitud.

Postitatud: 29.08.2008 18:42
Postitas Siim
Ragnari Coupe tegi nii küünaldest, täna proovib uusi küünlaid
Taneli S13.l sama anaomaalia, Maksim arvab, et juhtmestikus kamm.
Ma endal kiskusin E-manage täielikult maha ja jama jätkus. seega ei ole halba ühendust.
Esimene S13 tegi nii, kui kütusepump oli õhtal. Mul pump korras.

Ma loodan, et see jama on poolidest, küünaldest või sitast kütusest. Vastasel korral on mul ideed otsas.

talvel läheb kütusesüsteem nii või naa ringi tegemisse. hetkel on ta sellise lahendusega ajutiselt.
Pilt

Pilt

Postitatud: 30.08.2008 0:40
Postitas citizen
rosco kirjutas:Sõbra c20let mootoril täpselt sama jama. Algues 1.1 rõhuga,nüüd juba nii,kui boosti näeb. Mõistus otsas hetkel,mitmed elementaarsed asjad kontrollitud.
Sama siin. Veaks osutusid küünlad mis täiesti mõistatuslikult peale plokikaane vahetust olid töölepingu üles öelnud.

Postitatud: 30.08.2008 11:47
Postitas Ragnar
Ega kellegil juhuslikult selline jama Denso Iridiumitega ei olnud nagu mul ? :roll:

Postitatud: 30.08.2008 13:45
Postitas Astrona
Kas ilma boostita kõrgetel pööretel ei pauguta? ( paugud oleks vaiksemad )
Kui ikka paugutab, siis võib probleem mootori kiiruse lugemisega (TPS igastahes korras).
Võibolla ka see jama, et TPS on selle täisgaasi koha pealt kulunud.
Küünlad vahetatud?
Kas uus regulaator lõpetas äkki toimimise? Näiteks rõhu all surve liiga kõrge vms?
Proovi vanasid süütepoole.
Ei usu, et kütusest sõltub. Ilmad jahedamad, äkki MAFi lagi käes?
Sul tegelikult fuel-cut'i pole?
Võibolla lülitus detonatsiooni kaardi peale, mis on seadest väljas?

Postitatud: 30.08.2008 14:58
Postitas Siim
Astrona kirjutas:Kas ilma boostita kõrgetel pööretel ei pauguta? ( paugud oleks vaiksemad )
Kui ikka paugutab, siis võib probleem mootori kiiruse lugemisega (TPS igastahes korras).
Võibolla ka see jama, et TPS on selle täisgaasi koha pealt kulunud.
Küünlad vahetatud?
Kas uus regulaator lõpetas äkki toimimise? Näiteks rõhu all surve liiga kõrge vms?
Proovi vanasid süütepoole.
Ei usu, et kütusest sõltub. Ilmad jahedamad, äkki MAFi lagi käes?
Sul tegelikult fuel-cut'i pole?
Võibolla lülitus detonatsiooni kaardi peale, mis on seadest väljas?
Paugub kohe kui boost on üle 0.5bari
Uus regulaator toimib, vana ka...lihtsalt arvasin et äkki on regulaatorist
Auto ju toimis kenasti. Nii nagu uus kütus sisse läks hakas kepp pihta.

Postitatud: 30.08.2008 16:50
Postitas Siim
Töötab tunduvalt paremini aga endiselt teeb "fuel-cuti".
Küünaldest ja kütuse vahetusest oli mingit kasu vähemalt.

Postitatud: 30.08.2008 22:10
Postitas temp
mingi vaakumi probleem ei või olla? et kuskil torustikus leke?

Postitatud: 30.08.2008 22:12
Postitas temp
kas muidu bensurõhk ei lange? segu on paigas?
äkki bensupump kutu? seal vist minu aegadest walbro, mis vbolla on oma elu ära elanud...

Postitatud: 31.08.2008 10:44
Postitas Siim
temp kirjutas:kas muidu bensurõhk ei lange? segu on paigas?
äkki bensupump kutu? seal vist minu aegadest walbro, mis vbolla on oma elu ära elanud...
Rõhk ei lange
Segu ei tea, lambist ta ikka paigast ära ei saa minna. Dünos sai paika aetud segu.
Pump tundub ka korras olevat.

Postitatud: 31.08.2008 12:49
Postitas Mihkel
Kütuserõhku vaatasid ikka põhjagaasiga sõites salongist?

WB controller + kell on A MUST sellisele autole.

Postitatud: 31.08.2008 13:16
Postitas Siim
Mihkel kirjutas:Kütuserõhku vaatasid ikka põhjagaasiga sõites salongist?

WB controller + kell on A MUST sellisele autole.
Peaks jah olema, aga see on see asi mida ei ole jõudnud veel osta
E-mangeta auto ei tööta absull. ainult tõhikäigul