veider kirjutas:Kus / kes tartus kolbe ja kepse kaalu ajab?
Edit: Keegi võiks vähemalt tiba täpsemat kaalu laenata?
Lõpeta se jama ja pane auto kokku. Tahame kõik seda autot sõitmas näha. Mis võitu sa loodad saada kui milligrammi pealt paika ajad asja? Enamvähem grammi pealt saad ka tolle kaaluga paika. Saaks aru, kui sul oleks projekt kust viimast võetakse aga sellise sõjaaegse 8v opeli mootori turbotamise, kus ka kõik muu tasakaalust väljas on täiesti piisav kui kolvid kepsud sama grammi sees. Asi peab ikka proportsioonis olema sellega, kuidas tal kõik muud punktid on tehtud
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Täna sai silindrite surved ära mõõdetud. Hetkel jahutussüsteemis mõned jupid külge veel panna nii, et toiming sai teostatud külma mootoriga. Maru värk keskmine kompresioon oli 13,9 ja küünalde järgi vaadates tühikäigul segu natuke rikas. Õhtupoole on lootust saada kauaoodatud vemsi WB kell kätte. Siis mõningad seadistused ning võib asuda sissesõitu tegema.
Siis just kui datalogi andmeid kogud ja seadistama hakkad saab läpakal aku tühjaks. Peaks aku poolt tundigi läheks seadistamine 5x kiiremini ... Anyway süüde peaks olema hetkel mega hiline ja segu meeldivalt rikas. Cruisides ca 13 ja alla selle. Üks asi häirib veel. Tühikäigul peaks segu ca. 15-16 olema kuid kui juba 13 või 14 keerata kaob tühikäigu ühtlus ära. ca 11 peal on tühikäik norm, süüde on tühikäigul 10 eüss. Hoiaks segu 11 peal ka aga kütust kulub maru palju.
Nii esimesed 200+ km läbitud, kütust kulunud pisut alla 20 liitri millest esimesed 5 liitrit 10.5 +/- seguga imekiirelt. Keerasin Accel enrichments, EGO corrention ja Echaust Gas Settingu maha, et datalogida. Külmalt ei taha käia, aga soojalt käib tühikäigul juba päris suurepäraselt 600-700 rpm harva imevähe puterdab, aga muidu ok. Tühikäigul segu ca 14, cruisides 13.8 ja 14.5 vahel, pisut kiirendades 12 ja pisut alla selle. Pisut sissesõitu veel teha ning siis saab mõne professionaalse seadistaja kätte anda masina.
Süütetabeli kohta sain kommentaariks "nõrk", hetkel 3500 rpm'ini ja 100kpa olen seadistanud ülejäänud juba mõni targem ei ole mõtet oma peaga eksperimenteerida.
Viimati muutis veider, 22.07.2008 11:31, muudetud 1 kord kokku.
Servemet`ist soetasime oma off-road masinale roolivarda jaoks uniballid. Pidasid vastu.
Tähelepanu võiks pöörata materjalile. Igasugu jama ei ole soovitatav kasutada, eriti õõtsapuksi vastu vahetades. Väiksemaid jõude kasutades pole suurt vahet. Peaasi, et lõtkud "väga" suured poleks.
Ma pole veel saanud testida ühtesid uniballe, mida ma pole siinsel turul veel näinud. Hirmkallid, dünaamiline koormus on suurem kui staatiline! Keskmisel ball`il on lisaks äärtes kuulid ja rullid.