8. leht 22-st

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 13.01.2013 21:53
Postitas juku
:bb

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 23.01.2013 12:09
Postitas 635Driver
Mis toimub?

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 23.01.2013 18:05
Postitas hents99
Varsti hakkan uut turbokollet keevitama, hetkel veel turbo valik lahtine.

Billet difrikaas on lõikevalmis. 7075 anodeeritud alu.

Piduritega vaja tegeleda:
Piduriketaste vahetükid alumiiniumist vastavalt nihutusele. Esialgu on veel lahtine, kas 360mm, 350mm x32/34/36mm või mingi muu mõõt.
Siis omakorda sadulatele vahetükid monteerimiseks.


Vaikselt ikka areneb....aga eks omanik pajatab ise, kui mahti saab.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 23.01.2013 23:59
Postitas RICE BURNER
Peaks teile siduri ära saatma!? Turbo oleks mōistlik ikkagi valida Holseti Pro 52, sest tänu nuka keeramisele saab üleval pöördel overlapi miinimumini viia ja seega vältida vastusurvet. Samas jääb tänavale ka vajalikku madalat spooli.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 24.01.2013 0:37
Postitas Autolab
Eks siis peab hx pro52-he külge keerama. Peaasi, et pro52 jõuaks ikka selle maagilise 1000hj välja puhuda ;) . Teine varjant oleks Precision 7675 Billet. Hinnaklass on neil suhteliselt sama.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 24.01.2013 1:15
Postitas RICE BURNER
Precision on suurem kyll, kuid mōtle natuke sōidetava auto peal, mitte dyno numbri peale.
Samas hakkan varsti Precision turboid tellima hulgi, sest mul vaja yhele teisele projektile sarnaseid isegi kaks :) Eks otsus jääb sinu teha ;)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 25.01.2013 0:34
Postitas Autolab
Eks see nädal selgub, et kas pro52 üldse ära mahub tänu oma suhteliselt suurele kompressori kojale. Kui mahub siis tuleb ilmselt ikka Holset ja kui ei mahu siis tuleb kas modida lansekat (seda eriti teha ei tahaks) või tuleb panna näiteks mõni sobiv precision-i vile.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 25.01.2013 14:55
Postitas mulk
Tuhat heppa ei tule Pro52´ga, kui see eesmärgiks, siis juba HX60.
Kui s6idetavat autot tahta ja 6-7 sata piisab, siis HX40 S, sellega saad ka tegelt tuhat, väänet siis :-D

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.01.2013 19:23
Postitas RICE BURNER
Saab küll võidusõidu kütusega! Ja seda mootorit ei saa võrrelda audi mootoriga ;)
Ja antud BMW mootori komboga saab HX40 superis max 600hp

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.01.2013 22:20
Postitas K24
Kõik on ju muidu tore aga auto sihtotstarve jääb arusaamatuks?
Kiirendusautot sellest pole, ringrajale on ta kaalult raske ja 1000 hobujõulisena ka kindlasti mitte sõidetav, et mitte öelda ohtlik.
Lõppkiirust võib sõita heal juhul.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 27.01.2013 0:10
Postitas Autolab
Selle auto otstarve on pakkuda omanikule fun-i ;) . Puhtatõulist võistlusautot loodetavasti ei saa sellest autost kunagi, tegu lihtsalt keskmisest võimsama tänavaautoga mis vajadusel sõidab drag-i võistlustel 10s ja loodetavasti miilil 300+km/h jne.
Arvan, et ka ringrajal on tegu väga kiire autoga olenemata oma kaalust. Pole veel Viljariga jõudnud arutada seda, aga ilmselt on Halteck-il olemas ka veojõu kontrolli võimalus ;). Kui mõtlesid mitte sõidetava all silmas turbo lag-i siis seda muret selle mootori ja turbo kombo puhul kindlasti pole, sest see mootor spoolib uskumatult hästi suurt vilet. Näit. kõige suurem tavaline hx50 25-se kuuma kojaga saavutas full boosti teise käiguga ca 3900rpm-i juures(oli siis mootor 3,0l ja vanos oli lukus, piiraja 7800rpm-i).
Sellel aastal on mootor juba 3,2l ja juhitakse ka vanost(mis erinevalt tavalisest bmw vanosest pole lihtsalt on/off tüüpi) ja kasutusel ka nats väiksema kuuma kojaga turbo nii, et ilmselt spoolup paraneb isegi :)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 27.01.2013 1:15
Postitas K24
Lõppude- lõpuks saab kõik autod kiireks ehitada, lihtsalt tekib küsimus, kas sellel on mõtet. :)
1000hp eeldab praktiliselt kõikide sõlmede upgrade, vedrustus kaasaarvatud.
Universaalselt head asja pole olemas, seega dragi, lõppkiirust või ringrada sõites saab see auto olema igal juhul mingis osas kompromiss.
Ma ei taha su entusiasmi kuidagi maha tõmmata aga ma oleks eelnevalt mõelnud mida kõige rohkem teha tahan ja seejärel valinud sobiva auto.
Aga jõudu ja loodame et auto ikka jõuab ringrajale ka kunagi. :)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 27.01.2013 1:25
Postitas Autolab
Olengi eelnevalt läbi mõelnud mida tahan ja minu kindel tahe on see, et saaksin ka tänaval sõita. Vedrustus ongi juba kaasa aidatud(BC Coiloverid, jäigad puksid).Kaasa on aidatud ka pidureid(AP Racingu pidurite näol). Samuti läheb ilmselt külge ka 6k otsekast peale orig. k.kasti purunemist :-D .
Mõistlik pole see auto juba ammu ühestki otsast ;)
Mis puudutab entusiasmi maha tõmbamist siis olen sellega harjunud, et ollakse selle auto suhtes optimistlikud, aga eks kevadel näeme mis siit tegelikult tuleb ;)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 27.01.2013 18:48
Postitas AndresZ
Kui midagi väga tahta, siis see ka õnnestub :) Mina tahtsin eelmine aasta sõitta 10.9 aga tuli 9.9 :-D Palju ma kuulsin, et pole võimalik ja ei saa niimoodi... Kui juba tuleb otsekast, siis see aitab samuti tulemusele kaasa. Ma ise lähen ka seeaasta Holseti Pro 52 turbo peale ja vaatan, mis sellega tulemus. Kindlasti aitab mul kaasa transbrake ja kõrge stalliga converter, kuid huvi näha just palju on erinev asi praegusest combost ja kas tõesti Holset nii hea, kui räägitakse :)
Jõudu ja jaksu igatahes....

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 27.01.2013 21:18
Postitas crime
Kus proovisõidu aega saab broneerida? :-D
Igatahes selle talve kõige kõvem projekt, on põhjust suvel mõnel dragi või miili sõidus pealtvaatajana kohal olla. Kui selleks ajaks ikka valmis saab :burn Igal juhul edu ja et 1000 RWHP ikka ära tuleks.