alla mis naidu voiks ohtlikuks muutuda.saan aru et 14,7/12,2 ok.tean et vanas seades lasi vahel 10,5.jeff01 kirjutas:Niisugustele küsimustele oskavad vastata vaid need, kes seda konkreetset asja näppinud on. Minuteada on Astrona selles teemas pädev. Kui kõigist lehtedest screenshotid teed on ehk suuremale hulgale arusaadav, millest räägid. Püüa igatahes jälgida, et sul boosti alas kordagi lahjaks ei lähe....muidu mõtled tagantjärgi, et tulnuks odavam kellelgi seadistada lasta.....
K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
no 10,5ga töristada pole sinu boosti juures kindlasti mõtet, tahmab vaid küünlaid ja pärsib jõudu ja 14 afri ei tohi sa üldse boosti all näha.
Laias laastus ma enamvähem rahul olnud kui tühikäik on 14 ja cruise on 14 ja 15 vahel (sinu japs sööb ilmselt ka lahjemat) 80kpa kandis võiks juba 13nesse liikuda. 100Kpa ehk avatud toruga prooviks ma 12,9-13,1 vahele saada. miski 0,5 bariga esialgu vähemalt 12 AFR, 1bariga esialgu vähemalt 11,5 AFR, 1,5ga ~ 11,2 AFR ja siit lahjemaks julgeks ma võtta vaid detot kuulates ja kindel olles mida teed....Kui kõik on õige võib lõpptulemus olla boosti all ca pool ühikut AFRi vähem kuid ei pruugi. Oleneb paljudest asjadest ja tuleks kindlaks teha koos deto kuulamise ja süüte korrigeerimisega.
Laias laastus ma enamvähem rahul olnud kui tühikäik on 14 ja cruise on 14 ja 15 vahel (sinu japs sööb ilmselt ka lahjemat) 80kpa kandis võiks juba 13nesse liikuda. 100Kpa ehk avatud toruga prooviks ma 12,9-13,1 vahele saada. miski 0,5 bariga esialgu vähemalt 12 AFR, 1bariga esialgu vähemalt 11,5 AFR, 1,5ga ~ 11,2 AFR ja siit lahjemaks julgeks ma võtta vaid detot kuulates ja kindel olles mida teed....Kui kõik on õige võib lõpptulemus olla boosti all ca pool ühikut AFRi vähem kuid ei pruugi. Oleneb paljudest asjadest ja tuleks kindlaks teha koos deto kuulamise ja süüte korrigeerimisega.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Ok.vanas seades oli nii et 1bar boosti / 12,2 segu süüte nurk 16-17 kraadi.sai proovitud 1,2 bari ilma süüte nurka muutmata ja oli deto kõrvale kuulda.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Ma pole seda programmi mitte kunagi näinud ja võin täiesti puusse panna kuid mulle tundub, et see on AFR target table sul....mis on closed loopi korral eesmärgiks mida saavutadalambda abil (samas ei saa ma aru kuidas seda tehase kitsaribalisega peaks olema võimalik saavutada)
Võin taaskord eksida kuid arvan, et se seadistamise ajaks tuleks see korrektsioon välja lülitada ja muuta väärtusi kahe esimese nupu all "data" või pigem "injector m/s) nonde tabelite järgi saada segu soovitud alale võimalikult lähedale ning siis võib AFR target tabelisse oma sarnase soovi toksida ning korrektsiooni sisse lülitada.
Võin taaskord eksida kuid arvan, et se seadistamise ajaks tuleks see korrektsioon välja lülitada ja muuta väärtusi kahe esimese nupu all "data" või pigem "injector m/s) nonde tabelite järgi saada segu soovitud alale võimalikult lähedale ning siis võib AFR target tabelisse oma sarnase soovi toksida ning korrektsiooni sisse lülitada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Ok.ma alustan otsast peale.nullun ära widebandi.puhastan õhulugeja.kalkuleerisin valmis mõned Kvalued in hex.lugesin et põhi seadistus käibki läbi K value.maffi responsi võtsin 470-530.arvutasin iga kümne tagant uue hexi.proovin õhta järgi.õeldi veel et võib proovida muuta ttp min. Aga kui vaatan oma mappi rom editoriga siis ttp min sahtel on täiesti tühi.jeff01 kirjutas:Ma pole seda programmi mitte kunagi näinud ja võin täiesti puusse panna kuid mulle tundub, et see on AFR target table sul....mis on closed loopi korral eesmärgiks mida saavutadalambda abil (samas ei saa ma aru kuidas seda tehase kitsaribalisega peaks olema võimalik saavutada)
Võin taaskord eksida kuid arvan, et se seadistamise ajaks tuleks see korrektsioon välja lülitada ja muuta väärtusi kahe esimese nupu all "data" või pigem "injector m/s) nonde tabelite järgi saada segu soovitud alale võimalikult lähedale ning siis võib AFR target tabelisse oma sarnase soovi toksida ning korrektsiooni sisse lülitada.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
krt ei saa midagi.mootor ei tööta ühtlaselt.segu sain küll tühikäigul 14-15 sest tuurid kõiguvad.aga no sumpast ajab ikka hullu haisu välja.st segu ei saa õige olla.süüdet proovisin äärmusest äärmuseni,kuskil 17 kraadi kõige parem.ma ei saa aru mida ta tahab.peab vist pausi tegema ja alg tõed üle kordama ja siis selle kompoti nahhui saatma ja olema oma vana seade üle õnnelik.



Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Kas sa süüte nullpunkti oled 100% paika pannud?
17 kraadi on tühikäigul?
Jeffil hea soovitus lasta asjatundjal seadistada. Eestis on seadistamise tund mitu korda odavam kui nt autopesijal. Omast kogemusest võin õelda ja mina pidavat röövel olema.
17 kraadi on tühikäigul?
Jeffil hea soovitus lasta asjatundjal seadistada. Eestis on seadistamise tund mitu korda odavam kui nt autopesijal. Omast kogemusest võin õelda ja mina pidavat röövel olema.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
süüte nullpunkt?ei.toon treilaga auto tallinna?seadistamiseks?kes teeks?kuidas pannakse nullpunkt paika?hents99 kirjutas:Kas sa süüte nullpunkti oled 100% paika pannud?
17 kraadi on tühikäigul?
Jeffil hea soovitus lasta asjatundjal seadistada. Eestis on seadistamise tund mitu korda odavam kui nt autopesijal. Omast kogemusest võin õelda ja mina pidavat röövel olema.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Kutsud seadistaja auto juurde, niipidi on mõistlikum.
Kuidas saab alustada millegi seadistamisega, kui nullpunkt (TDC) pole kindlalt paigas?
No saab, aga see on lollus. Oma mootor ju, võiks hoolida.
Kuidas saab alustada millegi seadistamisega, kui nullpunkt (TDC) pole kindlalt paigas?
No saab, aga see on lollus. Oma mootor ju, võiks hoolida.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Tunnistan et pole kunagi null punkti paika pannud.hents palju sulli vaja läheb seadistuseks.kas koostad custom mapi ka.või kuda need asjad käivad.? Siiamaani olen teinud kõik asjad läbi google
lihtsalt pole kedagi tarka käe ulatuses Ja kindlasti ei suuda kõikke läbi lugeda.ok selle tdc leian minutiga,kell olemas.what next?

Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Kella pole vaja kui sul stock märgid olemas vändal. Stroboskoopi ja ühendust arvutiga on vaja.
henz on sulle kordades lähemal kui tln ja seadistamine ongi custom mappide loomine. Praegu küll asfalt külm/libe ja mingist jõust edasi seade võib nõuda mõnd dünotundi aga see on ikkagi kordades odavam kui stock ca 18 det mootor kuid ise tehes ja teadmata mida teed on esimese aiataha laskmise võimalus väga suur.
henz on sulle kordades lähemal kui tln ja seadistamine ongi custom mappide loomine. Praegu küll asfalt külm/libe ja mingist jõust edasi seade võib nõuda mõnd dünotundi aga see on ikkagi kordades odavam kui stock ca 18 det mootor kuid ise tehes ja teadmata mida teed on esimese aiataha laskmise võimalus väga suur.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Vända otsa ja strobo järgi olengi siiani teinud.maanteele enne kevadet ei saa.tüv algab/tuleb aprillist.krt kui jookseb kotti sis aidaa sellega
,see ju kõigest raud mille väärtus rahas pole midagi.eks ta paras rotikas on,puu okstest ja männi käbidest
.vähemalt pole kahju kui küljega puud ründad.see selleks.kas hents viicib tahab asjaga tegeleda ja käbile eluvaimu sisse ajada.?


Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Ma ei pidanud ennast silmas seda tegema. Lihtsalt targutan, üritan oma autod kõigepealt häälde saada.innu21 kirjutas:Vända otsa ja strobo järgi olengi siiani teinud.maanteele enne kevadet ei saa.tüv algab/tuleb aprillist.krt kui jookseb kotti sis aidaa sellega,see ju kõigest raud mille väärtus rahas pole midagi.eks ta paras rotikas on,puu okstest ja männi käbidest
.vähemalt pole kahju kui küljega puud ründad.see selleks.kas hents viicib tahab asjaga tegeleda ja käbile eluvaimu sisse ajada.?
Samas kui sa süütemärkide ja stroboga paika panid, siis on kõik õigesti.
Jaapani tehnika erineb kardinaalselt nt euro omast, ma soovitaks sul mõne pilusilma tuunijaga konsulteerida. Astrona vist jah foorumi põhjal Eestis üks tegijamaid....
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 07.12.2013 14:47
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Alumisel hammakal ja õlipumbal märgid peal


Fx164AGE