koonus või paneelfilter?
koonus või paneelfilter?
Tervist üle pika aja siis, küsimus hetkel koonus ja seda kambrit sinna ümber ehitatud ple ja kuna kuulsin et see paar kilo plekib siis ple ka selleks hetkel ressursse, siis mõtlesingi et paljud soovitavad seda greenfiltrid et sama vana potskta tagasi a liht see greenfilter sisse, või mõtekas siiski koonusele see ruum sinna ümber ehitada... mis targemad arvavad?
EDIT by panter-pealkirja muutsin ära
EDIT by panter-pealkirja muutsin ära
4wd powwa:P
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24.01.2006 10:18
tema auto kapotiall ei ole niipalju ruumi kui sulToivoku kirjutas:saame kokku ja näita mis sul seal kapoti all on ja mingi symboolse tasu eest võin sulle valmis meisterdada, ostsin kogematta pitist liiga palju riffel plekki :D endale teen vähemalt rifflist kui kunagi tikksae kätte saaks.chesm6mmi kirjutas:eh ple just eriline meistrimees selles asi ongi :D

kas selline yldine nimetus ongi greenfilter? :S ise ple never kuulnud tean et on koonus ja plaatfilter
green ju tootja?
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24.01.2006 10:18
Mina eelistan korralikku paneelfiltrit, seda põhjustel, et:
VAG masinate MAF sureb üsna ruttu õlitatavate filtrite peale
Kuiv koonus on suhteliselt kallis koos soojaõhu eraldusega
Talvel on olnud kogemusi, kui filter on üleni jääs, jama kui palju(golf 3) ning lisaks probleem sooja/külmaõhu pealevõtu reguleerimisega.
Ning mul lihtsalt pole kapoti all ruumi
VAG masinate MAF sureb üsna ruttu õlitatavate filtrite peale
Kuiv koonus on suhteliselt kallis koos soojaõhu eraldusega
Talvel on olnud kogemusi, kui filter on üleni jääs, jama kui palju(golf 3) ning lisaks probleem sooja/külmaõhu pealevõtu reguleerimisega.
Ning mul lihtsalt pole kapoti all ruumi

samuti olen nõus kui tegemist pole päris tõsise performance autoga, et kasutada paneeli. mulle on küll jäänud mulje, et puhas paneel on sama hea kui koonusfilter. samas kui kogu õhu sissevõtte on ümber tehtud paremaks ala nagu mul plaanis, et filtrist turbosse on 50cm torujupp siis on ju loogiline, et sinna läheb koonuse taoline filter otsa.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Paneelfiltrid tahavad ka üldiselt õlitamist.
Tegelikult on asi selles, et filtrit ei tohi "üle" õlitada.
Liigne õli tuleb ära kuivatada, filtreeriv osa jääb booridesse sisse.
Üldiselt on ka enamustel paneelfiltritel juba piisav pindala, et mootor ilusti ära toita.
Kõige lihtsam on võrrelda koonuse pindala paneelfiltri pindalaga ja siis järeldused teha.
Nõrgim lüli on ilmselt hoopis sisselaske torustiku läbimõõt.
Mingit rõvedust ei maksa ka kapotialla kokku väänata.
Korraliku CAI tegemine võtab ikka natuke aega ka (šablooni tegemine, kumeruste lõikamine, painutamine, kinnituste aretamine, 100x proovimine).
Uue auto kapotialusesse mina küll pohhuilt plekikruve sisse keerama ei hakkaks.
See jääb lihtsalt rõve nii.
Minu silmis räägib koonuse kasuks meeldiv heli mis kapotialt kostma hakkab.
Paneelfiltri karp summutab selle heli lihtsalt ära.
Tegelikult on asi selles, et filtrit ei tohi "üle" õlitada.
Liigne õli tuleb ära kuivatada, filtreeriv osa jääb booridesse sisse.
Üldiselt on ka enamustel paneelfiltritel juba piisav pindala, et mootor ilusti ära toita.
Kõige lihtsam on võrrelda koonuse pindala paneelfiltri pindalaga ja siis järeldused teha.
Nõrgim lüli on ilmselt hoopis sisselaske torustiku läbimõõt.
Mingit rõvedust ei maksa ka kapotialla kokku väänata.
Korraliku CAI tegemine võtab ikka natuke aega ka (šablooni tegemine, kumeruste lõikamine, painutamine, kinnituste aretamine, 100x proovimine).
Uue auto kapotialusesse mina küll pohhuilt plekikruve sisse keerama ei hakkaks.
See jääb lihtsalt rõve nii.
Minu silmis räägib koonuse kasuks meeldiv heli mis kapotialt kostma hakkab.
Paneelfiltri karp summutab selle heli lihtsalt ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.