Eks esmapilgul tundus kõik nondesse mootritesse nii odavmurjam kirjutas:Pilte vaadates läheb nägu naerule ja tekib tõesti küsimus, mispärast nende vanade bokseritega üldse aastaid jännata, kui saab "ühe liigutusega" paar korda rohkem töömahtu. Jaksu!
Type 1 nelja kolvi-silindri-rõngaste ja sõrmede komplekt olenemata suurusest (77-94mm maksab ju alates 169€) stroker vändad 69-86mm alates 350€ nukkvõllid olenemata durationist ja avatusest alates 100€ jne jne ja kuna töömahul pole ka väga kitsaid raame sest 3,1L on juba ehitatud siis tundus ahvatlev just kaalu tõttu sest ilma jahutuseta nö dragi mootorid kaaluvad 75-80kg ja mõte 200kg V8sast + ilmselt raskemast kastist, lisaks veel jahutus, kere tugevdamine + turvakaar jne tundus selle algse nägemuse kergest autost rikkuvat. Imopneeris ka see kuidas 10,x autol on vaid 2xxhp
Reaalsus on aga see, et need mootorid on NII vanad ja arhailised, et kui midagigi tahad teha siis EI JÄÄ mitte ainuski detail originaal sest isegi plokk freesitakse ringi ja vändast ma ei räägigi (Murdub pooleks üle 5000 lastes) Jupid mis tundusid odavad on hiina sitt, mida kõik kiruvad ja shipping ja toll lisavad päris korraliku nutsu. Reaalselt osutus aga audi käigukast isegi tunduvalt kergemaks ja põrnika kohutav tagasillalahendus ülimalt raskeks. Ka see V8 ei tundu 200kg nagu kusagilt olin välja lugenud sest kahekesi kärupeale tõstes tundus oluliselt kergem. Seni on läinud kõik vaid ülesmäge ja olen otsusega väga rahul. Põhi erinevus on ilmselt kestvuses. 1 mootor on stockis 300hp ja teine on seda 2,0 töömahu korral umbes 1,3-1,5 bariga dragi juppe kannatab sõita, maanteed aga never pikalt boostida kui 2k€ nikassil kolvi-silindrikomplekti ei osta. Omab ta ju malmhülssidega vaid 70 hobujõudu originaalis (Kui kahesest rääkida) ja 30-54hp kui type 1 mootorist rääkida. Ja ühe silindri ma pärnus lasin 2 bariga pooleks
