Millegipärast enamus "turbofänne" rahvahulgast kipub ikka nii arvama, et turbo on üks lihtne vidin autole suuremate võimsute saamiseks. Et kruvid aga peale ja asi korras...
Mina arvan ka, et lihtsam on osta orginaalis turboga auto ja siis sellega võib edasi tegeleda, kui on soovi.
Need ise peale aretatud turboga asjad (eriti haruldasemad automargid-mudelid)on sellised, et võib hästi välja tulla ja võib ka mitte.
Kui tõesti tõsine isu ise turbot peale panna, siis peaks valima vähemalt sellise mootori, mille kohta leidub nii oskusteavet, kui kogemusi, kui on juba lastehaigused likvideeritud suure hulga varasemate kasutajate poolt.
Eriti, kui tegemist on oma ainukese sõitva autoga.
K: fiestale turbo
"Mina arvan ka, et lihtsam on osta orginaalis turboga auto ja siis sellega võib edasi tegeleda, kui on soovi." - minu eesmärgiks pole olnud kw/nm juurde saamine, vaid kogemused. Kuna masin olemas ja heas korras, ning ka suhteliselt lihtne, siis küsisin teie arvamust.Ar21 kirjutas:Millegipärast enamus "turbofänne" rahvahulgast kipub ikka nii arvama, et turbo on üks lihtne vidin autole suuremate võimsute saamiseks. Et kruvid aga peale ja asi korras...
Mina arvan ka, et lihtsam on osta orginaalis turboga auto ja siis sellega võib edasi tegeleda, kui on soovi.
Need ise peale aretatud turboga asjad (eriti haruldasemad automargid-mudelid)on sellised, et võib hästi välja tulla ja võib ka mitte.
Kui tõesti tõsine isu ise turbot peale panna, siis peaks valima vähemalt sellise mootori, mille kohta leidub nii oskusteavet, kui kogemusi, kui on juba lastehaigused likvideeritud suure hulga varasemate kasutajate poolt.
Eriti, kui tegemist on oma ainukese sõitva autoga.
---
Teema mõtet oli küsida, et kas on mõtet ning kas saab turbo CVH jupid peale laduda. Mitte võimsuse, vaid kogemuste jaoks. Know-how'd omades ja võimsust taga ajades oleks cosworth ammu vahel

turbo võib ükskõik millisele neljataktilisele külga panna.
jõudu juurde soovides, on vaid üks peamine probleem, mis tuleb lahendad, nimelt kütusesegu tuleb vastavalt õhukogusele paika saada.
Nii lihtne turbotamine ongi..
Kui sa suudad segu paika saada, siis ei ole enam küsimust, kas saab, tohib, või on mõtet - pigem, kas raha on, ning millal miski otsad annab.
jõudu juurde soovides, on vaid üks peamine probleem, mis tuleb lahendad, nimelt kütusesegu tuleb vastavalt õhukogusele paika saada.
Nii lihtne turbotamine ongi..

Kui sa suudad segu paika saada, siis ei ole enam küsimust, kas saab, tohib, või on mõtet - pigem, kas raha on, ning millal miski otsad annab.
Megasquirt (ja tegelikult kõik muudki progetavad ajud) on ikkagi üsna hästi elektroonikat ja autotehnikat tundvate inimeste pärusmaa. Ja aju hinnale läheb juurde paigaldus + kui Sul on jagajasüüde, siis on igat pidi mõistlik üle minna otsesüütele - st muretseda süütepoolid, uued süütejuhtmed jm träni. Abiks ka lairiba lambda siis juba installida. Kokkuvõttes pelgalt aju hinda ei tasu väga südamesse võtta. Aga elektroonikat ja sisepõlemismootorit hästi tundva inimese jaoks on asi kindlasti väärt proovimist ja avab terve rea uusi võimalusi...ranz kirjutas:Hind paneb tõesti asja paika, mis need iseärasused ka on? ja mis selle kodutöö all mõtled? seadistamine kõvasti raskem kui mõnel kallimal mudelil?
Aga kui 3K eest juba saab pogetava aju kaob igasugune chippide mõte ära ju? mõned odavamad ja levinumad chipid maksavad tiba alla selle, kuid need on kindla softi peal, progetava saad peale igat muutust vastavaks ju teha... eelis kui suur.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Õige, aju teema on jällegi nagu turbo teema.
Aju enda ostmine on alles algus, selle korralikult tööle saamine ja paigaldus võtab umbes teise aju hinna.
Iseärasused on näiteks see, et mul on korra aju flashi lambist segamini tõmmanud.
Et asja korralikult seadistada ei piisa ainult jällegi ajust.
Vaja on ka näiteks WB lambdaandurit, mis koos controlleriga maksab alates 4k.
Üldiselt ütles Joel juba olulise osa ära.
Aju enda ostmine on alles algus, selle korralikult tööle saamine ja paigaldus võtab umbes teise aju hinna.
Iseärasused on näiteks see, et mul on korra aju flashi lambist segamini tõmmanud.
Et asja korralikult seadistada ei piisa ainult jällegi ajust.
Vaja on ka näiteks WB lambdaandurit, mis koos controlleriga maksab alates 4k.
Üldiselt ütles Joel juba olulise osa ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Oot, räägime nüüd ühest asjast korraga.
Praegu räägime aju hinnast, ja ka kalli aju ostul lisandub paigaldus- ja seadistustasu, mis ei ole mingi sandikopikas.
Pealegi, nt VEMSil on 2x WB lambda ja 2x EGT kontroller juba sisseehitatud, kusjuures anduri juurde tellimine maksab vaid mingi 60 €, kokku tuleb hind ikka kõvasti alla 10 000kr.
Praegu räägime aju hinnast, ja ka kalli aju ostul lisandub paigaldus- ja seadistustasu, mis ei ole mingi sandikopikas.
Pealegi, nt VEMSil on 2x WB lambda ja 2x EGT kontroller juba sisseehitatud, kusjuures anduri juurde tellimine maksab vaid mingi 60 €, kokku tuleb hind ikka kõvasti alla 10 000kr.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;