VW 1300 ´69 "jeff01"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas Maik »

Huvitavat teemat on ikka huvitav lugeda, minuarust eriti vahet pole millisest foorumist. Või kui moded tõesti keelavad siis vähemalt lõpeta topic lingiga muule foorumile, neid on eestis üsna palju...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
soonikx
Postitusi: 166
Liitunud: 02.06.2014 20:33

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas soonikx »

Ei usu, et keegi teemat surkima tuleb. Siin ei kustutata ostumüügi teemasidki ära, kus suurelt kirjas, et kustutada.
Müüjale ikka andsid ka teada mida müüs?
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas jeff01 »

Omanikku teavitasin ja meil omad kokkulepped, kui kenasti kinni peab siis müts maha. Selge on see, et tahtlikult külma ei teinud sest tõesti oli mootor S8 peal ja isegi õhulugeja ja aju on S8 omad (See tuleb ehk kasuks sest S8 ajus on manuali soft olemas ja vaja vaid ümber lülitada. A8 ajus seda pole.

Hetkel paigutasin mootori ja kasti sellele saepuru plaadile keskele ja mõõtsin ära, et käigukastil on tsenter umbes 43mm nihkes (+/-2mm vast) ja ühe poole pooltelg on selle võrra teisest pikem / lühem.
Käisin lammaris ja leidsin pooltelgi pikkuses 49-66 cm :-D ehk tagarööpe laius laias laastus 30 cm ulatuses mängitav.

Juhulkui kellelgi oleks võimalik mõõta mõne manual kastiga V mootoriga audi pooltelgi oleksin väga tänulik sest lammaris olid reeglina ATM omad ja tsentrist nihutus on erinev :) (Saaks kasutada kuid siis vaid uusi telgi sest vanad mis on vaidühtpidi pähe saanud lähevad kergelt katki kui teisipidi alla panna)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas rst »

Uuri A4 b5 2.5tdi pooltelgesid. Need võivad sulle isegi sobida ja on tugevad.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Kasutaja avatar
soonikx
Postitusi: 166
Liitunud: 02.06.2014 20:33

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas soonikx »

Mul A4 B7 3.0TDI Quattro manuaali poolteljed vedelemas. Mõõdan need ka üle mingihetk.
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.
AZsport
Postitusi: 23
Liitunud: 08.12.2009 23:19
Asukoht: Pärnu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas AZsport »

rst kirjutas:Uuri A4 b5 2.5tdi pooltelgesid. Need võivad sulle isegi sobida ja on tugevad.

Kas mitte need pooltelje varred ei ole nagu torud, et seest tühjad?
VW Golf III 1.9 Tdi
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas ott5 »

AZsport kirjutas:
rst kirjutas:Uuri A4 b5 2.5tdi pooltelgesid. Need võivad sulle isegi sobida ja on tugevad.

Kas mitte need pooltelje varred ei ole nagu torud, et seest tühjad?
keda huvitab, on tühjad või mitte. Quattrol 1000+hp autol hoosieriga dragi kestavad.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
mms
Postitusi: 16
Liitunud: 01.01.2013 10:57

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas mms »

Ja nagu koolifüüsikast teada, siis tsenter ei tee väändel mitte mingisugust tööd - vääne on tsentris 0 ja välisel diameetril maksimaalne. Seega õigest materjalist seest tühi veovõll on igati ok lahendus. Sama asi ju ka kardaanidega, moodsaimad on imesulamist ja carbonist torud.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas jeff01 »

Viimane pilt maas:

Pilt

Hangitud: Kasti käpad, rummud, laagrid, poolteljed
Nüüd võib mootori üles tõsta, saan raami ka altpoolt üle keevitada ja tugevdused lisada ning selle suurusega augu auto keresse lõigata. Mootor ~2cm raami alumisest servast kõrgemal, seega hea sile pind ka põhjakatte vms tarbeks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas jeff01 »

Miks ei ole audidel mootor keset keret? :|

Märkasin enne raami tegemist, et käigukasti väljavõtted pole tsentrist samal kaugusel. uurisin siis järgi, et ka poolteljed on eri pikkused ja eeldasin, et see teeb kokku selle, et mootor ja kast asuvad keskel....tutkit :D

Raami tegin nii, et võtsin vända otsa tsentri mootori otsast ja kasti tagumisest otsast sain peavõlli tsentri kuna seal on laagripesa kenasti näha....tegin raami sellest lähtudes ja panin samale kastile ettenähtud poolteljed külge ja vahe on 3cm :-D Pole hullu kuna ma pole veel silla välja mõtlemisega tegelenud kuid siiski....

Kasti ja mootori käpad on tsentrist sama kaugel....mootori ja kasti telgjoon aga mitte.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas Raceboy »

01E kastil on differ nihkes, 016 nt aga on väljundflantsid veetava võlli suhtes sümmeetrilised...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas jeff01 »

See ei tulnud üllatusena kuna kasti ostes märkasin seda erinevust koheselt.

See, et differ ja pooltelje flantsid on nihkes ei segaks mootori keskpaigutust sest poolteljed on seetõttu niikuinii eri pikkused vasakul / paremal :) Miskil kindlal põhjusel siiski mootor ja kast paremasse äärde nihutatud 3cm. Juhi kaalu kompenseerimiseks vast mitte...autoga ei sõideta ju vaid üksinda.

mitte päris millimeetri täpsused mõõtmistulemused vaid mõõdulindiga saadud vastused on sellised, et

kasti flantside vahe tsentrist on ~46mm (flantsid 23mm tsentrit nihutatud vasakule poole)
Pooltelgedega on seda osalisel korrigeeritud ~16mm (8mm üht pikendatud ja teist lühendatud)
Vahe jääb ~ 30mm ehk 3cm on mootor paremal pool.

Minu lahendus on panna mootor samuti 3cm paremale mitte keskele (oleks võimalik ilmselt ka keskele paigutada kuid eelistan seda sellele, et poolteljed on sellises komplektis ühe ja sama auto alt tulnud nii nagu asi tehases on paika pandud....vähemalt ei saa ekslikult paremat pooltelge vasakule panna jne) Saan poest osta A4 poolteljed ja need nii alla panna, et parem paremale ja vasak vasakule mitte ei tea otsima stiilis 1 pooltelg A4 ja teine A6 alt vms :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas Raceboy »

Nii kerge auto puhul ma pooltelgede endi pärast eriti ei muretseks, kuluosad on pigem veovõlli otsad...

Kuna sa hakkad enamasti üksi sõitma, siis ilmselt kompenseerib see mootori asetus kaalujaotust, aga kõige etem oleks enne mootori raami kinnikeevitamist korra nurgakaaludel käia :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas jeff01 »

Pilt Pilt Pilt

:-D :-D :-D


Karta pole midagi sest see suur osa sellest mis ma sealt tagant ära lõikasin koosneb mu oma keevitatud vinklitest ja raudplaatidest....kõike seda tõstes on päris hea tunne sest usun nüüd enam, et mahun oma kaalupiiri mille ise olen määranud. originaal käigukast on ikka JÕHKER pomm selle audi kasti + sellega kaasa käivate pooltelgedega võrreldes.

Homme püüan minna materjali otsima ja keevitan alustuseks auto laiuse ja kardaanitunneli kõrguse raudplaadi tunneliotsa, põhja ja küljekarpide sidumiseks. See tuleb võimalikult hästi rihtida sest selle külge läheb raam mis hoiab mootorit. Tagaosale hakkab lisatugevust pakkuma ka turvakaar.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitus Postitas mitsu_manic »

Kevadeks jõuab ka avalaksule?
Vasta