Väiksemate ülalpidamiskuludega turboauto?
Keegi ei käsi uskuda, aga tasub enda auto roostealtid sõlmed kriitilise pilguga üle vaadata, mõelda natuke kui uus või vana auto on, ja siis hakata põhjapanevaid järeldusi auto roostekindluse kohta tegema.
Kui tähele panid, siis sõna "kümneid"oli sulgudes ja küsimärgiga ka
Kui tähele panid, siis sõna "kümneid"oli sulgudes ja küsimärgiga ka

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kuni 50 kilo : valik nr1 Audi 200, valik nr2 Nissan 200sx, valik 3 calibra turbo
Kuni 100 kilo : Valik nr1 Nissan 200 (s14), Valik nr2 Sierra Cossu, Valik nr3 Audi S2/S6.
Kuni 150 kilo : Porsche 944 turbo 88 ja üles, valik nr2 Nissan 200 (s15), Valik nr3 Aud S3. Bmw alpina B10 biturbo.
Kuni 200 tuhhi : Ford Escort Cosworth, Audi Urquattro 20 valve, Subaru impreza STI ver.4 RA. Audi RS2
No siit edasi läheb valik päris laiad esirinnas oleks ilmselt Evo 6TM edition, Toyota supra, Skyline GTR33.
Markus
Kuni 100 kilo : Valik nr1 Nissan 200 (s14), Valik nr2 Sierra Cossu, Valik nr3 Audi S2/S6.
Kuni 150 kilo : Porsche 944 turbo 88 ja üles, valik nr2 Nissan 200 (s15), Valik nr3 Aud S3. Bmw alpina B10 biturbo.
Kuni 200 tuhhi : Ford Escort Cosworth, Audi Urquattro 20 valve, Subaru impreza STI ver.4 RA. Audi RS2
No siit edasi läheb valik päris laiad esirinnas oleks ilmselt Evo 6TM edition, Toyota supra, Skyline GTR33.
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
minuteada sellel aastal ei toodetud euroopasse 2 liitrist 200sx
Marcus, s15 on kindlasti kallim auto. Ilmselt mõtlesid s14 facelifti, ehk 14a mudelit.
Kui seda viimast listi veel vaadata, mis muidu suht objektiivne, siis seda kõige odavamat kategooriat ei soovita kellegile. Suure tõen ulatuvad need autod niipea oma kuludelt juba järgmisesse kategooriasse.
100k+ listi lisaksin kindlasti veel vastava aasta 4wd turbo Celica ja Impreza
Marcus, s15 on kindlasti kallim auto. Ilmselt mõtlesid s14 facelifti, ehk 14a mudelit.
Kui seda viimast listi veel vaadata, mis muidu suht objektiivne, siis seda kõige odavamat kategooriat ei soovita kellegile. Suure tõen ulatuvad need autod niipea oma kuludelt juba järgmisesse kategooriasse.
100k+ listi lisaksin kindlasti veel vastava aasta 4wd turbo Celica ja Impreza
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Hakkab pihta!Aga mispärast ta üldse peab turboga auto olema, kui eesmärgiks on odavus ? On ju tunduvalt odavamaid asju ilma turbota.

Kui keegi soovib turboauto ise ehitada siis võiks valida nt Nissan Sunny GTi (n14). Mootoriks on sr20de millel surveaste 9.5 ning kepsud ja vänt on sama mis s14 mootoritelgi. Bolt on Gti-R väljalaske kolle plus turbo, pihustid, õhuluge ja midagi manipuleerimaks aju ning sidur ei teeks ka paha. Hea kütusega saad 300 hobust ja seda siis ka töökindlalt. Samas võid tellida ka teised kolvid ja plokikaane tihendi ning saad veelgi suuremaid numbreid püüda. www.sr20forum.com . Ma teaksin kust isegi eestist saaks kasutatud GTi-Ri kolde kätte (üks kiskus oma mootori laiali, iseasi kas jubinad ära kadunud ei ole). Kuigi jah ehitamine ei olv päris 10k EEK eest kuid üle 20k eest on juba võimalik midagi saabutada. Korralikud eksemplarid maksavad ligikaudu 35k EEK ning ongi isetehtud turboauto 60k EEK eest käes. 
Tunned ei tahad veel siis ostad sr20ve plokikaane, sobitad peale. Tõstad pööretepiiriku 8.5k rpm peale ning rõõmu jätkub kauemaks. Ainus probleem on selles et üle 300 hobuse tehasekast küll enam ei kesta ning pidamiseprobleeme on ka kuhjaga. Ei ole haruldane kui mõni on low boostiga saanud pea 500 hobust.

Tunned ei tahad veel siis ostad sr20ve plokikaane, sobitad peale. Tõstad pööretepiiriku 8.5k rpm peale ning rõõmu jätkub kauemaks. Ainus probleem on selles et üle 300 hobuse tehasekast küll enam ei kesta ning pidamiseprobleeme on ka kuhjaga. Ei ole haruldane kui mõni on low boostiga saanud pea 500 hobust.