Blow-off / by-pass klapid

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

turbo diisel
Postitusi: 55
Liitunud: 25.03.2005 15:01

Postitus Postitas turbo diisel »

paar lolli küsimust bow i installeerimise kohta! :roll:
kuidas teda installeerida??
kas nii ,et freesida paraja suurusega auk pärast coolerit ja keevitada sinna külge vahetükk,millele sis bow kinnitub?? küsimus oleks sis selline ,et kas neid vahe tükke kuskil müüakse v peab ta ise välja lõikama :?
ja sis veel selline küsimus ,et kuhu bowi küljes olev voolik susata :? :?:
parajad idiootsed küsimused küll,kuid ei taha ka midagi valesti teha .
autoks audi 200 turbo 20v :badgrin: :evil:
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mina panin bovi alumise osa otse sisselakse toru kylge kinni..ei teinud vahetykki.
voolik on vaakumvoolik ja selle signaali võtad sisselaske kollektorist!
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

selline küssa siis et kui originaalis on see py-pass klapp olemas kas selle asemele võib siis blow-off klapi panna.kas nagu asukohta peab muutma või ei
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

jah... vabalt võid panna bov'i bypassi asemele.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

okei nagu lugesin oleks suuremate rõhkudepuhul kasulik panna sisi bov, igaksjuhuks kysin siin kaa siis,et kas selle jaoks on tarvis eraldi siis seda map andurit vms? mulle peab tõesti keegi seda seletaba kui ajukääbikule, kuna autol mul ikka siiski yle 1 bari rõhku ja tihtipeale peab ylesse turbo oma rõhku kerima siis vast oleks kasulik vidin ja krt sedateab äkki aitab isegi kiirendusele kaasa :P. et kuidas asi lahendada siis diisel auto puhul :P mingi skeem plaan vms oleks vahva ja panter mainis midagi ka ise tehtud bovidest, kuidas valmistada ja millest ?
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

ei ole, bov vajab opereerimiseks ainult ühte vaakumvoolikut sisselaske kollektorist, võid näiteks mõnele juba sealt välja tulevale vaakumvoolikule kolmiku vahele panna.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Diislil pole ju vaakumit :-D

Või olen mina nüüd millestki valesti aru saanud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
anti555
Postitusi: 29
Liitunud: 27.03.2006 23:10

Postitus Postitas anti555 »

ei ole diislil jah vaakumit
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

jep vaakumit pole, aga asja annaks ka rõhuga tööle panna ju?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Klapi avamiseks on ju sul vaakumit vaja.

Muidugi tehakse mingeid FAKE show lahendusi ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

M-Tech kirjutas:Klapi avamiseks on ju sul vaakumit vaja.

Muidugi tehakse mingeid FAKE show lahendusi ka.
klapi saaks ju avada ka rõhuga? nu fake show lahendust ei taha,et ta aint häält teeb kuig inoh selle hääle vastu pole kah mul midagi, lihtsalt, vahva oleks ku iasjast reaalset kasu kah oleks.
AudiS4
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2006 18:21

Postitus Postitas AudiS4 »

Loll küsimus, aga miks diislil vaakumit ei ole?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sest diislil ei ole segusiibrit.
Ja seega ei tohikls tekkida ka effekti, et rõhk vaja maha lasta.
Vähemalt vanematel mootoritel.

Diislitest tean ise suht vähe, seega väga palju ei oska kaasa rääkida aga mõned põhitõed peaks teada olema.

Kuidas sa kavatsed rõhuga avama hakata klappi, kui rõhk on mõlemal pool klapi membraani sama?
Mingi välise vaakumi/rõhu tekitajaga saaks aga kas sellel ka mõtet on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

mnjah mingit muud asja pole sinna mõtet tõesti aretada, nii,et jah jääb ära see vidin minu autol :P
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

veidi ot, aga kas keegi oskab öelda millist häält hakkab tegema K26 integreeritud bypass klapp??
Vasta