Tere.
Autoks on Vw Golf II 1.3 nz mootor ja vahele on aretamisel bmw e34 525tds turbo. Keegi mainis, et ei lähe alati coolerit vaja. Küsimus siis, et kas läheb ja kui ei, mille järgi võtta, et pole vaja? Vabandan lolli küsimuse eest aga muidu targemaks ei saa kui targema käest ei küsi.
K: cooler?
Re: K: cooler?
cooler annab jahedamast...st tihedamast õhust tuleneva jõukasvu ja turvalisuse kasvu.
St, et ilma coolerita on sul veidi vähem jõudu kuid suuremate rõhkude korral lisaks ka suur võimalus detonatsioon kaela saada.
Talvel ilmselt mingit probleemi pole ja päris külmade ilmadega võib cooleri puudumine ka plussiks olla.
Mingi poole bari projekti korral ma ise ei jändaks cooleriga kuid turbo effektiivsusalast tugevalt välja minnes tõuseb sisselaske temperatuur kuni kolmekohalise numbrini kui kolvid enne katki ei lähe.
Üsna mitmetel tehaseautodel pole coolereid kuid nende forsseering on sellevõrra tagasihoidlikum, et asi sama turvaline hoida.
St, et ilma coolerita on sul veidi vähem jõudu kuid suuremate rõhkude korral lisaks ka suur võimalus detonatsioon kaela saada.
Talvel ilmselt mingit probleemi pole ja päris külmade ilmadega võib cooleri puudumine ka plussiks olla.
Mingi poole bari projekti korral ma ise ei jändaks cooleriga kuid turbo effektiivsusalast tugevalt välja minnes tõuseb sisselaske temperatuur kuni kolmekohalise numbrini kui kolvid enne katki ei lähe.
Üsna mitmetel tehaseautodel pole coolereid kuid nende forsseering on sellevõrra tagasihoidlikum, et asi sama turvaline hoida.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K: cooler?
Kas siis on mõtet panna cooler või ei, sellisele varustusele?jeff01 kirjutas:cooler annab jahedamast...st tihedamast õhust tuleneva jõukasvu ja turvalisuse kasvu.
St, et ilma coolerita on sul veidi vähem jõudu kuid suuremate rõhkude korral lisaks ka suur võimalus detonatsioon kaela saada.
Talvel ilmselt mingit probleemi pole ja päris külmade ilmadega võib cooleri puudumine ka plussiks olla.
Mingi poole bari projekti korral ma ise ei jändaks cooleriga kuid turbo effektiivsusalast tugevalt välja minnes tõuseb sisselaske temperatuur kuni kolmekohalise numbrini kui kolvid enne katki ei lähe.
Üsna mitmetel tehaseautodel pole coolereid kuid nende forsseering on sellevõrra tagasihoidlikum, et asi sama turvaline hoida.
Wv Golf II 1.3 Turbo
Re: K: cooler?
Ikka on mõtet.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... olo#p68261" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... olo#p68261" onclick="window.open(this.href);return false;