
flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
Kas keegi oskab tuua loogilist seletust miks siin lehel http://www.estperformance.com/products/ ... urbos.html" onclick="window.open(this.href);return false; pakutavatest turbiinikodadest suurim T3 flantsiga on on .82 A/R, aga T4 flantsiga .68 A/R? kuna T4 flants suurem kui T3, siis võiks ju asi vastupidi olla ehk siis suurema flantsiga ka suurem A/R, et oleks terves ulatuses ühtlasem gaaside liikumine. Või on seal mingi teistsugune loogika?
Point selles et siis teaks, kumma kasuks otsustada.

Re: flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
Koja suuruse valid ikka oma mootori töömahu järgi. Flansi ava uurus ei muuda koja a/r-i. Lehel olemas ka t4 .96A/R koda kui vaja.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
No link ei jätnud valikuid alles igatahes. Turbo ongi valitud vastavalt töömahule ehk siis HP5857SP variant, mis oleks sobilik AAN mootorile. Selle puhul kõige suurem T4 .68 A/R ja kõige suurem T3 .82 A/R. Pidasin rohkem seda silmas kas flantsi ava suurus ei peaks olema valitud kooskõlas koja A/R-iga? Sellisel juhul ei oleks ju mingit vahet kumma flantsiga kollektor teha.
Re: flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
Kuna pole olnud võimalust erinevaid turbosid võrrelda ja et enda küsimust arusaadavamaks teha, küsin siis nii: Kumb turbiinikoda voolab paremini (st laseb mootoril paremini hingata lõpus), kas T3 .82 A/R või T4 .68 A/R?
Re: flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
Esimene, ehk T3
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Re: flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
Selge, tänud!
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
Palun tee endale selgeks mis on A/R. Sellel pole flantsi mõõtudega mingit pistmist.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: flantsi suurus vs turbiinikoja A/R
Kas keegi asjalikum oskab aitada äkki. Nimelt Schwitzer S200 turbo. 0,85AR kojaga, kas M50B28 mootoril toidaks ilusti 7tuhande pöördeni ära takistamata? Puhuma peaks kuskil 550hp mida väidetavalt võiks suuta.
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.