
Eile seadistades juhtus nimelt see, et 3nda lõpus tuli kapott tuppa. (Puhtalt oma viga....polnuks tarvis olla müüti uskuda, et põrnika kapott never ei avane ja tuul surub selle kinni kui see ka lukus pole)
Teine fail on pihustitega....arvasin need olevat 420cc kuid kaldun arvama, et on va 300cc....mitte enam Seetõttu, ei õnnestunudki segu õigeks saada, kuidagi enne, kui kütterõhk 5,2 bari peale sai tõstetud. St et boosti all siis koguni 6,2bari. Pesin pilli puhtaks ja ajasin garaazi.
Võtan veidi lahti ja tegelen lastehaiguste raviga:
1 turbo suitseb külmalt algusest peale ja on suurema lõtkuga kui teine...mis teha, maksis kah vaid 25€

Pihustid - tuleb vahetada suuremate vastu aga selleks vaja kütuselattidele vist uued kinnitused teha.
Õhufiltrid tuleb kuhugi mahutada / kinnitada sest hetkel neid pole.
2,5mm restrictorid tuleks ehk 2mm vastu vahetada...kuuma mootoriga on õlisurvet vist veidi vähe - Võibolla on asi ka selles, et puudub õlijahuti

Turbo õli äravoolutoru lekib veidi keevituse vahelt ja tuleb üle keevitada.
Jahutuskoda ja genekas ei seisa omavahel metallikruvidega koos....tuleb poldid panna
1 küünlakeere on tuksis sellest ajast kui vastu avalaksu sai öösel küünalt peale topitud


Korra tuleb mootor eest ära võtta, et saaks teljed õõtsade küljest lahti ja torsoonist tagaotsa veidi kõrgemale keerata (Ilma pidamiseta põrnikal pole pointi, siis võiks ta juba bemm olla)
Sildade kokkujooksud ja muu selline tuleb kontrollida....asi on ikka väga hapu suurematel kiirustel.
31 sekundit: https://www.facebook.com/photo.php?v=56 ... 9552567744" onclick="window.open(this.href);return false;


