VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas uq »

Pihusteid veel ei ole hetkel, plaan lahtine käigukasti suhtes, et mis saab. Kepsud kõige nõrgemad, peab mingid hiina kepsud vaatama.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas ott5 »

sellele turbole ei jää midagi jalgu veel raua poolest.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas uq »

Aja puuduse tõttu pole jõudnud midagi kirjutada. Aprillis sai hakatud siis evo turbot peale panema ja muud kaasnevat nodi ka. Algselt sõitma saades käisid arvatavasti väljalaske laba jupid silindritest läbi ja pidi uut alumist otsa hakkama otsima. Tehtud nüüd mootori remont.
Mootori list mis lisandus:
Megasquirt 3 (juhtmestik ja häälestus by Kaak)
Max speeding rods kepsud
Siemens deka 850cc pihustid
Hiina wastegate
Hiina blowoff
Torukollektor
evo Td05hra-16g6-9.8t

Dünos sai esirattast
Pilt

Proovimas sai käidud ka dragi ja parimaks ajaks jäi 12.4
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas jans »

Märkimist vääriks kindlasti ka auto kaal!?
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas uq »

Peab vaatama, mingipäev kaalul ära käima.
roimar
Postitusi: 7
Liitunud: 12.07.2012 16:58

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas roimar »

Palju õnne Street B klassi teise koha puhul!
Märkimist väärib ka aja parandus.
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas uq »

Aitäh. Uus parim aeg 12.07 lootsin, et tuleks ikka kõrge 11 aga ei.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas jeff01 »

väga kõva tulemus.....mulle väga meeldib kui väikese jõuga kiireid aegu sõidetakse :) (Loomulikult ei tähenda see seda, et autos oleks väikse jõu tunne :-D )
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas uq »

Auto ära kaalutud ja tühimass täpselt 1000kq, enda arust suht palju ikka lootsin, et vähem. Vahetasin nukvõllid vabalhingava mootori omade vastu, nädalalõpul saab seade ja kunagi ka dünosse, et kas midagi juurde ka tuli. Turvakaart saab mingi hetk paigaldama hakata, Arki luba olemas. Tulevaks aastaks kindlasti ka tugev kast, praegune ikka ei taha katki minna.
MrE
Postitusi: 108
Liitunud: 20.11.2011 20:14

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas MrE »

See on küll kurb, et praegune kohe üldse ei taha katki minna. :D :D :D
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas RKsilver »

uq kirjutas:Cut / Algselt sõitma saades käisid arvatavasti väljalaske laba jupid silindritest läbi ja pidi uut alumist otsa hakkama otsima./cut
Muidu kõik ilus ja tore ning kiiduavaldused kuid kuidas see viimane osa sealt reaalne on kui järgmine sihtpunkt on summuti osa.. :)
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas uq »

Mis seal muud juhtuda sai, rekkadel pidi selline asi tavaline olema. Suure pöörlemiskiiruse juures, kui arvatavasti väljalaske labad korpusesse käisid, on võimalus, et nad saatusid mootorisse tagasi. Hetkel sai seadistamast tuldud ja nukkade vahetusest midagi eriti kasu ei olnud, lõppu tuli natuke juurde, eks saab varsti dünosse saab graafikuid võrrelda. Külge sai ka innovate lc-2 segukell.
Kasutaja avatar
uq
Postitusi: 171
Liitunud: 19.09.2006 15:36

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas uq »

Kui kellelgi huvi, siis mootor täiskomplektsuses müüki 1.8t AEB tähisega. 251kw ja 433 nm esirattast mõõdetud. Prooviks hetkel müüa mingi golfi peale, koos jahutusradika ja cooleriga ja võimalik ka koos käigukasti ja siduriga. Mootor remonditud tugev keps, wastegate,blow, turbo(labade tipud kahjustada saanud, muidu toimiv, uus kasutatud 190 eurot umbes), 850cc siemens deka pihustid, sisselaskekollektor(moditud). Kaasa juhtmestik ja kõik mis mootoriruumis näha,kaasa arvatud igast vooolikud, komplektsusest saab rääkida, Mootori seade tuleb kaasa, kas koos ajuga või ilma.

Hinnad on umbes
Mootor koos kõigega radikatega ja lõdvikutega 2000 eurot pluss 500 eurot ms3 ajuga.
Käigukast koos siduriga 500 eurot

Müügi põhjus, ostsin vr6 mootori.
Rihard
Postitusi: 14
Liitunud: 02.02.2012 20:27
Asukoht: Saaremaa

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas Rihard »

Tohib küsida miks selline otsus?
Askonz
Postitusi: 161
Liitunud: 01.02.2005 10:18

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitus Postitas Askonz »

Arvan ,et VR6 saab ikka kõvasti kergemini rohkem jõudu :) :car
Vasta