Vajaks nüüd asjakohast nõu mis juppe mootoris kasutada.
Hetkel plaanis panna 2.8 vänt+M20 kepsud. Kuid mis kolbe nüüd kasutada? M50B25 orignaal kolbe peaks vist alt natuke modima, et vastu vänta ei käiks?
Kas surveaste oleks targem paika ajada kolvide treimisega või paksema kaanetihendiga?
Ette tänades,
K: M50B25 turbotamine
K: M50B25 turbotamine
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.
Re: K: M50B25 turbotamine
Palju sul kolvi ja silindri vaheline lõtk on? Kui üle kulunud, mida nad arvatavasti ka on, siis mõistlik nagunii juba silindrid läbi puurida ja uued sobiva surveastmega kolvid tellida.
Sobiva paksusega tihendi arvutamiseks valem:
Vp+Vt=CR×Vp, kus Vp on põlemiskambri maht ja Vt on ühe silindri töömaht cc-des. Sealt leiad põlemiskambri mahu ja selle kaudu ka silindri üldmahu.Muidugi pead teadma ka originaaltihendi paksust. Edasi juba lihtne
Siin ka pikem arutelu selle kohta:http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=790
Sobiva paksusega tihendi arvutamiseks valem:
Vp+Vt=CR×Vp, kus Vp on põlemiskambri maht ja Vt on ühe silindri töömaht cc-des. Sealt leiad põlemiskambri mahu ja selle kaudu ka silindri üldmahu.Muidugi pead teadma ka originaaltihendi paksust. Edasi juba lihtne

Siin ka pikem arutelu selle kohta:http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=790