K: M50B25 turbotamine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
soonikx
Postitusi: 166
Liitunud: 02.06.2014 20:33

K: M50B25 turbotamine

Postitus Postitas soonikx »

Vajaks nüüd asjakohast nõu mis juppe mootoris kasutada.
Hetkel plaanis panna 2.8 vänt+M20 kepsud. Kuid mis kolbe nüüd kasutada? M50B25 orignaal kolbe peaks vist alt natuke modima, et vastu vänta ei käiks?
Kas surveaste oleks targem paika ajada kolvide treimisega või paksema kaanetihendiga?

Ette tänades,
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.
marion96
Postitusi: 104
Liitunud: 01.04.2011 21:08

Re: K: M50B25 turbotamine

Postitus Postitas marion96 »

Palju sul kolvi ja silindri vaheline lõtk on? Kui üle kulunud, mida nad arvatavasti ka on, siis mõistlik nagunii juba silindrid läbi puurida ja uued sobiva surveastmega kolvid tellida.
Sobiva paksusega tihendi arvutamiseks valem:
Vp+Vt=CR×Vp, kus Vp on põlemiskambri maht ja Vt on ühe silindri töömaht cc-des. Sealt leiad põlemiskambri mahu ja selle kaudu ka silindri üldmahu.Muidugi pead teadma ka originaaltihendi paksust. Edasi juba lihtne ;)
Siin ka pikem arutelu selle kohta:http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=790
Vasta