hestec VS tatech
Kuno, kõik sõltub hinna/kvaliteedi suhtest ja seejärel seadistajast. Kuid on asju, mis ajul peavad olema, kui tahad autot igapäevaselt kasutada, eriti juhul, kui veel meie talves.
EDIT: 600+ hj ei jää saamata ka ntx Megasquirtiga.
EDIT: 600+ hj ei jää saamata ka ntx Megasquirtiga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kogu asi ongi mugavuses, täpsuses ja nendes lisa featuurides mida pakutakse...panter kirjutas:Praegu tundub et kõik on mugavuse ümber, mis tglt ei ole nii oluline asi?
No ja ka väljanägemises - osad ajud on arvuti pistikutega, teised mingite mugandatud X pistikutega ja paremad kasutavad originaal autotootjate pistikuid - samas ega see viisakam pistik nüüd autot kiiremaks ei tee aga hea tunne on ikka kui oled ostnud viisaka asja...

Ja lisaks seadistamise kvaliteedile on ülimalt tähtis ka paigalduse kvaliteet, muidu otsid ennast idioodiks miks ta sul ei käi korralikult...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Olles nüüd juba ise sellega kokku puutunud, siis olen nõus Silweriga, et korralik paigaldus on väga oluline. Hestec'i ja Tatech'iga pole kokku puutunud, ise valisin VEMS'i, mida kirjeldas Raceboy. Seega tahan tuua välja veel ühe olulise asja, mida siiani pole mainitud - aju valikul on tegelikult üsna oluline, et oleks vajadusel kohe käepärast võtta inimene, kes selle aju konfimist une pealt tunneb. Ja et ta oleks kohapeal olemas, mitte kuskil mere taga. Selles osas on Hestec'il praegu eelis sisuliselt kõigi teiste ajude ees. Oma peaga sellest elektroonikute ja itimeeste ja autoelektrikute ühissüvateadusest läbi hammustamine on ikka tükk tõsist tegemist...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Jah, Joel, see inimese olemasolu on oluline, eriti siis, kui ostja ise ei ole eriti kodus asjaga. Samas määrab hinna- ja võimaluste vahe nii mõndagi.
Ise sain täna kätte Genboard V3.3 koos 4Bar MAP, EGT, 2x WBo2, PS2 klaveri ja LCD toetusega.
Ise sain täna kätte Genboard V3.3 koos 4Bar MAP, EGT, 2x WBo2, PS2 klaveri ja LCD toetusega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tatechi osas saavad Eestis aidata: Xjan, mina, Markus ja kindlasti veel keegi. Samas kui meie hakkama ei saa siis tullakse soomest kohale ja lahendatakse probleem...Joel kirjutas:Olles nüüd juba ise sellega kokku puutunud, siis olen nõus Silweriga, et korralik paigaldus on väga oluline. Hestec'i ja Tatech'iga pole kokku puutunud, ise valisin VEMS'i, mida kirjeldas Raceboy. Seega tahan tuua välja veel ühe olulise asja, mida siiani pole mainitud - aju valikul on tegelikult üsna oluline, et oleks vajadusel kohe käepärast võtta inimene, kes selle aju konfimist une pealt tunneb. Ja et ta oleks kohapeal olemas, mitte kuskil mere taga. Selles osas on Hestec'il praegu eelis sisuliselt kõigi teiste ajude ees. Oma peaga sellest elektroonikute ja itimeeste ja autoelektrikute ühissüvateadusest läbi hammustamine on ikka tükk tõsist tegemist...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Tegelikult oleks mõistlik teha mingi võrdlustabel: a) võimaluste poolest (prose kiirus, aju resolutsioon, lisad), b)hind c)kasutajatoe olemasolu.
Siis on asjadest adekvaatne ülevaade olemas.
Siis on asjadest adekvaatne ülevaade olemas.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No mul on sisuliselt sama asi, aga kuna mul on vabalthingav mootor, siis piirdusin 250kpa MAP sensoriga.Raceboy kirjutas:Ise sain täna kätte Genboard V3.3 koos 4Bar MAP, EGT, 2x WBo2, PS2 klaveri ja LCD toetusega.
Olen kursis, et Teil kõigil on Tatechiga kokkupuude olemas ja kui Te oskate seda aparaati düno peal seadistada maksimaalsele tulemusele, siis võtan oma sõnad tagasi Hestec'i eelise koha pealt. See Sinu teine lause aga tähendab justnimelt seda mida ma oma mõttekäiguga algselt silmas pidasin - teoorias on kõik ajud samasugused ja teevad sama asja, aga nende interface'id on niipalju erinevad, et ühe aju spets tihtipeale mingi teise aju konfimist liigse entusiasmiga ette ei võta. Ja siis ongi (kohe selsamal hetkel) vaja tegelast, kes asja tunneb nagu oma parema käe viit sõrme. ...Silwer kirjutas:Tatechi osas saavad Eestis aidata: Xjan, mina, Markus ja kindlasti veel keegi. Samas kui meie hakkama ei saa siis tullakse soomest kohale ja lahendatakse probleem...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Käima ja sõitma saame küll. Dünos ise seadistamist võib kevadel proovida - arvan et saaks hakkama küll. Tegemist ei ole ju mingi raketiteadusega.
RE: 250Kpa map
Miks vabalthingavale selline map? Tunduvalt mõistlikum oleks panna 100Kpa map - sul on kohe 2,5 korda rohkem alasid mida saad seadistada. Tulemus on palju täpsem ja mootori töö erinevates reziimides on palju sujuvam.
RE: 250Kpa map
Miks vabalthingavale selline map? Tunduvalt mõistlikum oleks panna 100Kpa map - sul on kohe 2,5 korda rohkem alasid mida saad seadistada. Tulemus on palju täpsem ja mootori töö erinevates reziimides on palju sujuvam.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
No aga map'i poolt välja antav 0,2-4,8v signaal jaotub ikka terve map mõõtevahemiku peale. Vahet pole ju mis suurusega map - maksimum signaal mida ta välja annab on ikka 4,8v.
Ehk kui kasutada vabalthingaval 400kpa map siis tegelikult kasutad map väljundväärtusi vaid vahemikus 0,2-1,35v.
Ning nagu mõõteriistadel kombeks ei ole ka nende eksimisprotsent kogu mõõteskaala ulatuses üheselt paigas - tavaliselt on nende parim täpsus u. 75-95% peal mõõteskaalast.
EDITED: minu auto sai ka algselt tööle pandud 300kpa map sensoriga aga hiljem kui sai see vahetatud 100kpa map vastu oli tulemus palju sujuvam ja parem.
Ehk kui kasutada vabalthingaval 400kpa map siis tegelikult kasutad map väljundväärtusi vaid vahemikus 0,2-1,35v.
Ning nagu mõõteriistadel kombeks ei ole ka nende eksimisprotsent kogu mõõteskaala ulatuses üheselt paigas - tavaliselt on nende parim täpsus u. 75-95% peal mõõteskaalast.
EDITED: minu auto sai ka algselt tööle pandud 300kpa map sensoriga aga hiljem kui sai see vahetatud 100kpa map vastu oli tulemus palju sujuvam ja parem.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Eelistasin komplektsuse mõttes onboard MAP sensorit ja nende osas oli valida 250 kpa ja 400 kpa sensorite vahel. Kaalusin ka external 100kpa map sensorit alguses, aga võib-olla jääks sellest tulevikus väheks ja siis peaks vahetama hakkama.Silwer kirjutas: RE: 250Kpa map
Miks vabalthingavale selline map? Tunduvalt mõistlikum oleks panna 100Kpa map - sul on kohe 2,5 korda rohkem alasid mida saad seadistada. Tulemus on palju täpsem ja mootori töö erinevates reziimides on palju sujuvam.

[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Ise võtsin 400kpa MAPi, kuna siis pole tulevikus probleemi kvantiteedi suhtes. Pealegi, ajul jätkub resolutsiooni ka küllaga 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
endal hetkel 250kpa map ja esialgu ajab asja ära usun...
vaatasin ka seda maatriksit E-Manages ja seal saab samuti ntx ära jätta seadistamisest "vaakumi" ala ja paika panna soovitud vahemik rõhu alas...
või siis kui ei kasuta suurt mapi siis täpsemalt seadistada vahemiku 0-1bar ntx
sama ka pööretega, et võib paika panna soovitud ala mida seadistada.
kaardid on 16*16
vaatasin ka seda maatriksit E-Manages ja seal saab samuti ntx ära jätta seadistamisest "vaakumi" ala ja paika panna soovitud vahemik rõhu alas...
või siis kui ei kasuta suurt mapi siis täpsemalt seadistada vahemiku 0-1bar ntx
sama ka pööretega, et võib paika panna soovitud ala mida seadistada.
kaardid on 16*16