Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
kuidas sina neid siis viilinud oled?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Päriselt on ju special käi selleks, et saaks rõngaid ühtlaselt vastas hoida. Ilus läikiv mootor muidu. Palju detjonn täna ploki puurimise/hoonimise eest küsib ja 16 kaane eest? Pole viimased 1,5a sinna midagi viinud.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Seda special käia ei olnud mõttet ostma hakata mõne viilimise pärast !Jaan kirjutas:Päriselt on ju special käi selleks, et saaks rõngaid ühtlaselt vastas hoida. Ilus läikiv mootor muidu. Palju detjonn täna ploki puurimise/hoonimise eest küsib ja 16 kaane eest? Pole viimased 1,5a sinna midagi viinud.
Detjonn küsib hetkel 200 eur plokki eest.
Kaas umbes sama palju (oleneb mis teha lased) !
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Ok, hinnad on veel tõusnud viimasest korrast.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Kolbe vaadates on tegu tavakolbidega? Ehk siis, kas strokeri tegemise peale ei mõelnud, kui juba kõik uus ja parem tuleb?
Kas see aasta saan siis sinu tagatulesid vaadata?
Kas see aasta saan siis sinu tagatulesid vaadata?

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Kolvid jah tavalised +0,5 rem mõõdus sepsikolvid.mitsu_manic kirjutas:Kolbe vaadates on tegu tavakolbidega? Ehk siis, kas strokeri tegemise peale ei mõelnud, kui juba kõik uus ja parem tuleb?
Kas see aasta saan siis sinu tagatulesid vaadata?
Strokeri tegemine jääb hetkel tulevikku !
Loodan ,et see aasta ikka jõuab sõita veel jah !

Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Tasa ja targu kaua tehtud kanike jõuab lõpusirgele :
Alumine ots koos

Alumiiniumist rihmarattas.

Plokikaas käes (kerge portimine tehtud+ klapipesad faasitud , tihendi pind lihvitud )
klappi vahede reguleerimine käsil (kõige raskem osa). Reguleer seibe pole kuskilt saada siis pidi igat klappi natuke mahavõtma (st. igakord klappid külge , mõõdad siis klapp välja ,lõikad klapi tipust maha ja jälle külge , mõõdad ).
Siin kohal tänud Detjonõševi pojale kellel oli aega ja vajalikud riistad.


Cosworthi 1.5mm tihendi küljes, pea küljes, nukkad paigas , kett küljes , kollektor ja kõik muu küljes.



Nüüd vaja mootor -k.kast transportida töökotta kus siis hakkan masinat lõplikult kokku panema !
Varsti saab sõita
Alumine ots koos

Alumiiniumist rihmarattas.

Plokikaas käes (kerge portimine tehtud+ klapipesad faasitud , tihendi pind lihvitud )
klappi vahede reguleerimine käsil (kõige raskem osa). Reguleer seibe pole kuskilt saada siis pidi igat klappi natuke mahavõtma (st. igakord klappid külge , mõõdad siis klapp välja ,lõikad klapi tipust maha ja jälle külge , mõõdad ).
Siin kohal tänud Detjonõševi pojale kellel oli aega ja vajalikud riistad.


Cosworthi 1.5mm tihendi küljes, pea küljes, nukkad paigas , kett küljes , kollektor ja kõik muu küljes.



Nüüd vaja mootor -k.kast transportida töökotta kus siis hakkan masinat lõplikult kokku panema !
Varsti saab sõita

Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Hea näha, et edeneb. Loodame, et saad varsti liikvele ka.
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
ise olen kasutanud tasapind lihvpingi teenust klapireguleerseibide mõõtu saamiseks.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Kas sellel on reguleeritavad "hydrokad" ehk siis nö. täis tykid? Seibe peaks lihvima jah ja oluline et nookuri tööpind oleks sirgelt vastavalt nukkvõllile, et pinge ühtlaselt jaguneks. Pildilt ei saa hästi aru mis asja ajate..
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Sellel sr20det-il on ainsal need niiöelda solid lifters (mehaanilised tõukurid) ja seibid on (mütsid) mis istuvad klappi otsa peale.Dc85 kirjutas:Kas sellel on reguleeritavad "hydrokad" ehk siis nö. täis tykid? Seibe peaks lihvima jah ja oluline et nookuri tööpind oleks sirgelt vastavalt nukkvõllile, et pinge ühtlaselt jaguneks. Pildilt ei saa hästi aru mis asja ajate..


Siin siis näha need klapiotsad kuhu istuvad need seibid !

Kuidas neid seibe lihvitakse ? Peal poolt või seest poolt ?
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Enamjaolt neid seibe ei lihvita, vaid tellitakse vastavalt mõõdule uued seibid. olen ise kunagi jebinud reguleerseibidega, mida lasin lihvida, väga keeruline on asja paika saada, kuna ega neid ikka ei lihvitud nii täpselt, kui vaja oli.
palju kiirem ja valutum varjant on klapivart maha lihvida(loomulikult seda tehaks vastavas rakises ja teemant käiaga) Aga ma ei tea, kui paljud kaanetegijad sellist varjanti kasutavad.
palju kiirem ja valutum varjant on klapivart maha lihvida(loomulikult seda tehaks vastavas rakises ja teemant käiaga) Aga ma ei tea, kui paljud kaanetegijad sellist varjanti kasutavad.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Tellitakse sellele millele saab tellida. 90% et sa neid eri mõõdus tellida ei saa. Pesasid ja klappe lõigates tõusevad otsad reeglina kõrgemalte ja vähemalt pole juurde vaja vaid õhemaks midagi. Pool päeva mõõtmist ja sobitad ehk osad niisamagi paika (St et nad stockis juba eri mõõdus ja tõstad vastavalt ringi) mõõdad mütsi sees mõõdu ära ja kui kannatab lihvid sealt pealt, kui vägapalju vaja peab klapivart lihvima. Mis tal klapivaheks ette on antud?
Tartu kandis teeb seda Hr. Luik tõrvandis, astro motos 1 kaanemees ja Tallinnas ilmselt kah üsnamitu kohta kus teha....peaasi, et rellakaga ei ürita
Tartu kandis teeb seda Hr. Luik tõrvandis, astro motos 1 kaanemees ja Tallinnas ilmselt kah üsnamitu kohta kus teha....peaasi, et rellakaga ei ürita

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Mul tehti Detjonni juures poisi poolt 2012 aasta talvel. Siis küsiti 60€ 16tk eest. Keiss järgmine, ka viisin kaane suure hurraaga neile töösse ja ma ausalt üteldes isegi ei süvenenud tõukuritesse, sest olin harjunud fordi hüdrokatega ja mu Duratecil nägid need sarnased välja. Järgmisel hetkel olin normaalselt kuses ja siis hakkasin kaliibriga vahesid mõõtma ja tõukureid ringi tõstma, et kus tolerantsid paremini sobivad ja siis jälle mõõtma.
Kokkuvõttes pakkisin kõik eraldi narko kotikestesse ja panin mõõdu peale,palju maha tuleb võtta ja viisin detjonnile. Pärast olid vahed ilusasti manuaalis lubatud piirides ja mootor töötab siiani muretult.
Kokkuvõttes pakkisin kõik eraldi narko kotikestesse ja panin mõõdu peale,palju maha tuleb võtta ja viisin detjonnile. Pärast olid vahed ilusasti manuaalis lubatud piirides ja mootor töötab siiani muretult.
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn